hahahaDjThera wrote:Dat is bijna een reden om er juist wel voor te stemmenWZY wrote:Als Het Defqon anthem wint eet ik mun schoenen op
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
toch maar op noisecontrollers gestemd, die paranoid doet het hem 
ik ben dus 1 van de genen die de vinyl nog niet vaak hebben geluisterd
ik ben dus 1 van de genen die de vinyl nog niet vaak hebben geluisterd
kmoet alles nog ff naluisteren, gaat tot nu toe tussen Sasha F en de Fusion release 
Ik heb gekozen voor Sacha F stuk voor stuk beuk tracks 
Goed om te zien dat de smaken zo uiteen lopen; kan ook wel, zijn (bijna) allemaal goede tracks op hun eigen gebied
WS, NC+Zany, Thilo&Evanti, Sascha F. --- Luistert allemaal wel lekker weg.
WS, NC+Zany, Thilo&Evanti, Sascha F. --- Luistert allemaal wel lekker weg.
Last edited by Martinos on 03 Jun 2010 17:41, edited 1 time in total.
Lol Thera... beetje prettiggestoord?DjThera wrote:Dat is bijna een reden om er juist wel voor te stemmenWZY wrote:Als Het Defqon anthem wint eet ik mun schoenen op
Pcies! Maar de black remix van Defqon is ook wel heel vet eigenlijkoostzaner wrote:Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion / Diavoli
was niet zo moeluk...
NC & Zany.
paranoid blijft dikke track!
en andere 2 zijn ook zeer lekker.
Word voor mij Showtek, puur door Generation kick & bass.
De rest van de releases vind ik niet zo heel super, zelfs de fusion release niet.
Sasha F is wel redelijk, maar mist wat ....
De rest van de releases vind ik niet zo heel super, zelfs de fusion release niet.
Karpe DM is wel wat voor jou denk ikPiaaa wrote:Word voor mij Showtek, puur door Generation kick & bass.
Showtek release, eindelijk weer een keertje een release van Showtek die ik kan waarderen, Generation Kick en Bass is super vet en NC rmx we live for the music is ook niet verkeerd, maar toch net gekozen voor Zany & NC, puur voor de klasse om 3 zulke dikke tracks te releasen, en dan heb ik het vooral over Diffusion 
Gek trouwens dat Bioweapon op 1 (&12&27) staat in de hs top40 terwijl ze hier maar 3% van de stemmen krijgen. 
idd, vooral Generation Kick & Bass is eg lekkerkatamaran wrote:Showtek release, eindelijk weer een keertje een release van Showtek die ik kan waarderen, Generation Kick en Bass is super vet en NC rmx we live for the music is ook niet verkeerd
Vind hem toch wat minder moet ik zeggen ...Lyst wrote:Karpe DM is wel wat voor jou denk ikPiaaa wrote:Word voor mij Showtek, puur door Generation kick & bass.
Plaat is me iets te simpel
Zolang t geen masochRist is, vind ik alles bestMartinos wrote:Lol Thera... beetje prettiggestoord?Of gewoon masochist?
Lastige keuze deze keer overigens, toch voor T&E gegaan, stelletje HELDEN dat t zijn
lorennzkee wrote:NC & Zany.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
heb voor generatie schop en bass gekozen 
-
DHardtraxxer
- 100 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
Helaas kan je je stem niet meer wijzigen nuMartinos wrote:Lol Thera... beetje prettiggestoord?DjThera wrote:Dat is bijna een reden om er juist wel voor te stemmenWZY wrote:Als Het Defqon anthem wint eet ik mun schoenen opOf gewoon masochist?
Hoop dat de stand blijft zoals ie nu is
geen tijd te verliezen voor mij.. die pavelow remix damn 
Ben voor NC & Zany gegaan, voornamelijk om Paranoid 
Showtek. Ik vind die noisecontrollers remix nice en die A1 is ook niet eens zo slecht.