Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Tune Of The Week #20
Poll eindigt op 02 jun 2010 19:21
Degos & Re-Done - Cause Chaos EP [Mythica Records/MYTH019] 17%  17%  [ 25 ]
Frontliner - Toxxxic/Who I Am [Scantraxx Silver/SSL013] 44%  44%  [ 64 ]
Activator Ft. Da Rook MC - Authentic Style Sampler 2 [Activa Digial/ACTDIG002] 24%  24%  [ 35 ]
Louk - Evil Intent [Theracords/THER036] 3%  3%  [ 4 ]
A-Wak - Engage The Noise [Blutonium Records/BLU161] 3%  3%  [ 5 ]
Brooklyn Bounce & Technoboy - Bass Beats & Melody [Titanic Records/TTC058] 6%  6%  [ 9 ]
Neilio - Citizens/True Beauty [EmpireTraxx/EMPIRE005] 2%  2%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 145
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
jammer dat Frontliner hem gaat winnen :cry:

Op zich snap ik wel waarom mensen hier op stemmen. Vooral die Who I am, leuk spul is dat. Dit is ook het spul dat de meeste mensen op events aantrekt. Het is gewoon een standaard nummer, Leuke melodie, wat mooie kicks eronde kortom gewoon een stijl die veel mensen aanspreekt. Jammer genoegd vallen dan tracks af zoals die Activator release die het in dit geval zo hard verdient met zeer mooie opbouwingen en wat Reversed Bass erbij. Bij die van Degos & Re-Done vind ik alleen 2 The Bassline ok maar deze valt ook in het niet met Kick My Brain van Activator. Maar goed dat is allemaal een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
bourzwain schreef:
jammer dat Frontliner hem gaat winnen :cry:

Op zich snap ik wel waarom mensen hier op stemmen. Vooral die Who I am, leuk spul is dat. Dit is ook het spul dat de meeste mensen op events aantrekt. Het is gewoon een standaard nummer, Leuke melodie, wat mooie kicks eronde kortom gewoon een stijl die veel mensen aanspreekt. Jammer genoegd vallen dan tracks af zoals die Activator release die het in dit geval zo hard verdient met zeer mooie opbouwingen en wat Reversed Bass erbij. Bij die van Degos & Re-Done vind ik alleen 2 The Bassline ok maar deze valt ook in het niet met Kick My Brain van Activator. Maar goed dat is allemaal een kwestie van smaak.


Ja, idd, ik snap ook wel waarom ie wint, maar blijf dat net jammer vinden.
Ik ben er bijna zeker van dat er veel mensen zijn die gewoon naar dit lijstje kijken, Frontliner - Who I Am zien staan en daar voor stemmen, zonder dat ze misschien die andere tracks geluisterd hebben.
Dat is nu net het jammere aan dit systeem, maarja, so be it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Ja, idd, ik snap ook wel waarom ie wint, maar blijf dat net jammer vinden.
Ik ben er bijna zeker van dat er veel mensen zijn die gewoon naar dit lijstje kijken, Frontliner - Who I Am zien staan en daar voor stemmen, zonder dat ze misschien die andere tracks geluisterd hebben.
Dat is nu net het jammere aan dit systeem, maarja, so be it!

Tja we kunnen dat wel "denken" maar misschien luisteren ze wel alle samples en blijven ze toch bij hun Scantraxx Sounds. Voor de mensen die het niet doen en dit stiekem toch wel allemaal meelezen:

algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-t7938.html

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kut dat Activator niet wint. En dan al helemaal als je kijkt dat zo'n Frontliner plaat weer wint, dan had ik nog veel liever Degos & Re-Done gezien. Maar Activator, zo'n release verdient gewoon 100x beter. Dit is echt gewoon triest te noemen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na lang wikken en wegen;
Toch maar Acti gekozen
Krijg ik maar niet genoeg van :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
na lang wikken en wegen;
Toch maar Acti gekozen
Krijg ik maar niet genoeg van :bomb:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zo kut dat Activator niet wint. En dan al helemaal als je kijkt dat zo'n Frontliner plaat weer wint, dan had ik nog veel liever Degos & Re-Done gezien. Maar Activator, zo'n release verdient gewoon 100x beter. Dit is echt gewoon triest te noemen. :')


De meeste mensen houden gewoon niet van die stijl, dus het gaat geen populariteitswedstrijd winnen. Zo simpel is het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het is zonde, want het is ee nvan de beste releases van het jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de Acti plaat best lekker, zeker Time to Rave. Intro vind ik niet zo super, maar kan me voorstellen dat de echte early liefhebbers dit wel super vinden :P Vind zelf Toxxxic echt een monster plaat, dus daar gaat mijn stem heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Maar het is zonde, want het is ee nvan de beste releases van het jaar..

Dat is nog steeds wat jij vind, hoe lang loop je nou al te zeuren man hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stem veranderd naar Technoboy. Wat een dikke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de Activator release echt zwaar overhyped. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar sommige mensen komen echt klaar bij het luisteren van die track heb ik het idee en alleen maar omdat er een revbass in zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind de Activator release echt zwaar overhyped. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar sommige mensen komen echt klaar bij het luisteren van die track heb ik het idee en alleen maar omdat er een revbass in zit?

Die reverse bass is geniaal. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind de Activator release echt zwaar overhyped. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar sommige mensen komen echt klaar bij het luisteren van die track heb ik het idee en alleen maar omdat er een revbass in zit?

:')

Dat maak je er nog zelf van. Kwalitatief gezien zit die release gewoon heel erg sterk in elkaar. Ook verschrikkelijk dat het moet verliezen van (deze release) van Frontliner (die pas zwaaaar overhyped wordt!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo kut, dat deze Frontliners van Activator winnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt kut maar 4 stemmen voor Evil Intent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Echt kut maar 4 stemmen voor Evil Intent.


Agree maar ja, drukke week :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Echt zo kut, dat deze Frontliners van Activator winnen. :/

Whine whine whine :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Sunboom schreef:
Ik vind de Activator release echt zwaar overhyped. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar sommige mensen komen echt klaar bij het luisteren van die track heb ik het idee en alleen maar omdat er een revbass in zit?

:')

Dat maak je er nog zelf van. Kwalitatief gezien zit die release gewoon heel erg sterk in elkaar. Ook verschrikkelijk dat het moet verliezen van (deze release) van Frontliner (die pas zwaaaar overhyped wordt!).

Oh, ik vind die Frontliner release ook helemaal niet zo sterk hoor. Maar ik heb het niet alleen over dit topic en niet alleen over de vergelijking met de andere tracks deze week, gewoon in het algemeen. Dat mensen roepen dat het de beste plaat van het jaar is enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 10:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor mij is welcome to the recordshop wel een van de beste platen dit jaar :)
Heerlijke early sound, originele insteek en verdomd vette vocals. Ik luister al een jaar lang regelmatig naar dit nummer en het verveeld nog steeds niet, in tegenstelling tot de meeste platen die vandaag de dag uitkomen.

Maar goed, je ziet deze week wel duidelijk weer de verdeling binnen hardstyle:
Frontliner met 2 Mainstream platen
Degos & Re-Done met een typsich raw EP
Activator met meer een early sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Rik schreef:
Sunboom schreef:
Ik vind de Activator release echt zwaar overhyped. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar sommige mensen komen echt klaar bij het luisteren van die track heb ik het idee en alleen maar omdat er een revbass in zit?

:')

Dat maak je er nog zelf van. Kwalitatief gezien zit die release gewoon heel erg sterk in elkaar. Ook verschrikkelijk dat het moet verliezen van (deze release) van Frontliner (die pas zwaaaar overhyped wordt!).

Oh, ik vind die Frontliner release ook helemaal niet zo sterk hoor. Maar ik heb het niet alleen over dit topic en niet alleen over de vergelijking met de andere tracks deze week, gewoon in het algemeen. Dat mensen roepen dat het de beste plaat van het jaar is enzo.

Man, die Activator release is echt wel 1 van de beste van het jaar! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome to the recordshop, can i help ya?
Yeah man im looking for the sound that goes..

:bomb: :love:

Heerlijk nummer om setje mee te openen, heb hem al gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dan moet je wel beginnen bij die bel dat die vent in the recordshop komt. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle