Lyst wrote: Week01: Roba Dell'Altro
Alleen maar scantraxx
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
Stem veranderd in Tuneboy, puur omdat ik het die wel gun ipv Second Identity.
Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
't enige wat ik hoor bij Tunebeat is een slechte remix van Cars en een beetje Delirious van Davide Guetta er door?
't enige wat ik hoor bij Tunebeat is een slechte remix van Cars en een beetje Delirious van Davide Guetta er door?
oh ik was vergeten te melden dat er in week 1 ook geen scantraxx releases waren.Negert wrote:Lyst wrote: Week01: Roba Dell'Altro
Alleen maar scantraxx
Natuurlijk kun je wel een aantal keer pp scantraxx gestemd hebben, maar het viel mij gewoon op dat echt elke week met een scantraxx release erin, zijn stem daar naar uit is gegaan.
en het antwoord op jouw vraag zit m in de b-kant van tunebeat.
Tunebeat: Lekkere bassline en kicks, heerlijke drive, geen ellendige break en een doeltreffende melodie (plus stukje tussen eerste en tweede keer melodie klinkt erg hard). Snap niet dat mensen dit nummer niet bijzonder vinden, vooral niet als ze van mainstream/scantraxx houden en op die zoetsappige Second Identity-release stemmen.Mannonymous wrote:Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
OM is een plaat die je moet leren waarderen denk ik. Ik vind m goud. Live gaat ie zo vreselijk hard!
Die melo van identify is gewoon heerlijk 
Hoewel Amplified lekker swingend klinkt en ook Tunebeat wel lekker verslavend is met die leipe vocals... Gaat mijn stem naar The Machine... dat is pas HARDSTYLE

Vind persoonlijk die van The Machine vele malen beter! maar zoals je het uitlegt kan je 't ook bekijken.Vik wrote:+1dawasiknie wrote:Tunebeat: Lekkere bassline en kicks, heerlijke drive, geen ellendige break en een doeltreffende melodie (plus stukje tussen eerste en tweede keer melodie klinkt erg hard). Snap niet dat mensen dit nummer niet bijzonder vinden, vooral niet als ze van mainstream/scantraxx houden en op die zoetsappige Second Identity-release stemmen.Mannonymous wrote:Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
OM is een plaat die je moet leren waarderen denk ik. Ik vind m goud. Live gaat ie zo vreselijk hard!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Denk niet dat de machine het nog gaat halen helaas!Vik wrote:Alsjeblieft laat Second Identity niet winnen van die andere 2 master releases! Machine
toch maar eventjes mijn stem verandert naar de machine
audiobot is echt geweldig
audiobot is echt geweldig
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Heb voor the machine gekozen, lady of the lake, mistress of darkness knal platen, andere 2 ook.
maar die 2 steken er voor mij boven uit.
Ook dikke respect voor Ombrello Maledetto, een apart stijlje kwa track.
zit lekkere drive in vind ik.
EDIT:
maar die 2 steken er voor mij boven uit.
Ook dikke respect voor Ombrello Maledetto, een apart stijlje kwa track.
zit lekkere drive in vind ik.
EDIT:
Vind het nog geen eens een slecht idee. liever Ombrello maledetto dan second identity!Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Last edited by Lowrenz on 14 May 2010 20:16, edited 2 times in total.
zo kan je ook stemmenRickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Volg deze man jongens!Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
So true! De plaat van second identity is een 13 in een dozijn plaatje!Dennis Aka Mash wrote:Volg deze man jongens!Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Vind de tracks van scope en a-lusion niet slecht, maar tuneboy is velen malen beter idd, oftwel: +1!Dennis Aka Mash wrote:Volg deze man jongens!Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Vergeleken met de rest zeker wel ja. 'T is wel een relaxte track maar die anderen springen er echt ver bovenuit!Mol wrote:So true! De plaat van second identity is een 13 in een dozijn plaatje!Dennis Aka Mash wrote:Volg deze man jongens!Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
te machine dikke tracks, maar tuneboy toch maar
Wat een onzin, waarom zouden A-Lusion en Scope DJ het niet verdienen, en Tuneboy wel? Ik vind Identify / Amplified in ieder geval net iets beter dan Tunebeat / Ombrello Maledetto.Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Omdat Second Identity twee kwaliteitsplaten zijn, maar weer meer van hetzelfde zijn. Terwijl beide andere releases ook kwaliteit hebben en uniek zijn? Maar goed creativiteit, diversiteit etc. wordt nooit gewaardeerd hier heb ik het idee. Jullie hebben het liefst jaar in jaar uit hetzelfde.
Mijn stem staat op The Machine, maar als Tuneboy mijn stem nodig heeft om te winnen dan verander ik hem wel. 
Omdat Ombrello Maledetto gewoon super goed en origineel nummer is en ik de release van second identity eigenlijk helemaal niks vind. Ik zag ook liever the machine winnen maar dit is dus niet het geval dus waarom dan niet Tuneboy dat ene zetje geven waardoor deze kan winnen?Josh-T wrote:Wat een onzin, waarom zouden A-Lusion en Scope DJ het niet verdienen, en Tuneboy wel? Ik vind Identify / Amplified in ieder geval net iets beter dan Tunebeat / Ombrello Maledetto.Rickie wrote:stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen