Psyko Punkz gekozen.
Vind eigenlijk househeads het lekkerste , maar die mashed up vind ik maar niets
Vind eigenlijk househeads het lekkerste , maar die mashed up vind ik maar niets
ht newbiesfrankhardenberg wrote:valt me weer eens op dat heel veel HT newbies voor househeads stemmen...
van sommigen op dit forum wist ik het wel omdat die al 3 maand van te voren dat nummer de bom vonden majah
scantraxx wint deze week weer..
Het onderwerp daar gelaten maar er zijn inderdaad godse veel noobs hoor, heeft ie gewoon gelijk in.NoiseHunterZ wrote: ht newbies![]()
househeads is wel een leuk vrolijk melodietje hoor, voorop de fiets ofzoMol wrote:Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.
Ja dus ben ik nu een noob?, ik hou van combinatie van rauwe hardstyle en medolieuze hardstyle.Mol wrote:Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.
lezenflevoboys wrote:Ja dus ben ik nu een noob?, ik hou van combinatie van rauwe hardstyle en medolieuze hardstyle.Mol wrote:Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.
Dus omdat veel hier niet stemmen op rauwe hardstyle en niet jullie mening hebben , ben je noob.
:')
haha indddj-rico01 wrote:idd veel 'nieuwe leden' aan de veteranen de taak om op te voeden hea
lezenfrankhardenberg wrote:flevoboys wrote:Ja dus ben ik nu een noob?, ik hou van combinatie van rauwe hardstyle en medolieuze hardstyle.Mol wrote:Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.
Dus omdat veel hier niet stemmen op rauwe hardstyle en niet jullie mening hebben , ben je noob.
:')