Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Tune Of The Week#15
Stephanie - Knock On Wood/Dritton [BLQ/BLQ064] 3%  3%  [ 6 ]
Doctor Zot - The Centre Of Your Mind [Activa Records IT/ACT098] 1%  1%  [ 1 ]
Activator & Ricky Raw - Street Spirit [Activa Gold/ACT097G] 5%  5%  [ 10 ]
D'Stylerz - The New World [Torque Beats/RQ008] 7%  7%  [ 13 ]
van Carsten - Bazooka Girl / Freesound [BLQ/BLQ063] 3%  3%  [ 5 ]
Zany - The Great Zany Show [Fusion Special/FUSIONSPECIAL001-5] 5%  5%  [ 9 ]
Chain Reaction - Lellebel [Minus Is More/MIM006] 37%  37%  [ 69 ]
Scantraxx Special 027 - Sampler 34%  34%  [ 63 ]
Robin Clark - Level 2 EP [Hardbeatz Records/Hardbeatz Digital 04] 2%  2%  [ 4 ]
DJ Ki? - ME.SPI.LO [Activa Showcase/ACT095S] 3%  3%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 185
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
d'stylerz krijgt gewoon nog meer stemmen als zany :huh: >.<


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was erg aan het twijfelen tussen lellebel en zany maar uiteindelijk toch voor zany gekozen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig lastig keuze voor een release.

De release van DJ Stephanie beiden 2 rag plaatjes, beter dan The Power Of Love release.

De release van Doctor Zot, vrolijke hs en klinken simpel. Maar zeker niet slecht.

De release van Activator vind ik niet zo bijzonder, ik vind de B kant beter dan de A kant.

De release van d'Stylerz vind ik de kicks niet best klinken.

Van de release van Ivan Carsten vind ik alleen Freesound dik, Bazooka Girl blijft niet echt hangen.

De release van Zany vind ik de Orginal Mix wel een ragplaat voor op een feest, thuis vind ik hem op dit moment niet veel.
De dubstyle mix is opzich ok om naar te luisteren, maar geen drive in.

De Scantraxx sampler vind alle 4 de tracks vet!

De release van Robin Clark, prima plaatjes, wel veel trance invloeden.

De release van DJ Ki, beuktracks :bomb: .

De release van Chain Reaction ook bommetjes ,alleen de synths klinken teveel van hetzelfde

Moeilijke keuze ik ga toch voor de Scantraxx Sampler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
d'stylerz krijgt gewoon nog meer stemmen als zany :huh: >.<


Zo gek vind ik dat hier niet, 1 van de slechtste Zany platen die er is vind ik. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Just4Music schreef:
d'stylerz krijgt gewoon nog meer stemmen als zany :huh: >.<


Zo gek vind ik dat hier niet, 1 van de slechtste Zany platen die er is vind ik. :x

idd alleen omdat het zany is verdient hij meer stemmen te hebben als een opkomende d'stylers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

Twijfelde tussen Robin Clark en Chain Reaction. Uiteindelijk toch maar voor de eerste gekozen. Veel lekkere platen weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany = jammer. Wel lekker hard... maar toch te saai in vergelijking met de rest
Dr. Zot = best redelijk, maar niet heel bijzonder
DJ Ki? = best wel chill, maar ook niet bijzonder
Ivan Carsten = best chill (Bazooka Girl :loving: )
Activator = Goed! (Street spirit :drool: )
Robin Clark = Goed! (Da Fuk :drool: )
D'Stylerz = Megadik!! (The New World :love: )
Stephanie = Superdope!! (Knock....on wood...BABY! :love: )
Scantraxx Samples = VEEL en VEEL beter dan normaal! (reputation game any1? :thumbsup: )
Chain Reactoin = het beste... deze kreeg mijn stem... Lellebel en Out With a Bang zijn gewoon meesterlijke tracks... ik zou die graag zien winnen :worship:

Al met al: bijna allemaal goede tracks... het aanbod was gewoon te veel goeds... (in tegenstelling tot vorige week :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga voorlopig voor Scantraxx. Lellebel is het in mijn ogen niet echt waard om te winnen, vind ik een goede release, maar niet DE release waar ik op wacht en Sampler wel bij een aantal tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Tel schreef:
JolleNL schreef:
Just4Music schreef:
d'stylerz krijgt gewoon nog meer stemmen als zany :huh: >.<


Zo gek vind ik dat hier niet, 1 van de slechtste Zany platen die er is vind ik. :x

idd alleen omdat het zany is verdient hij meer stemmen te hebben als een opkomende d'stylers?


Alleen omdat het zany is? Die plaat is gewoon zo lekker, dus ik verbaas me er behoorlijk over..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie hadden het anthem van de Zany Show live moeten horen dames.. dan hadden jullie wat anders gezegd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik vind het een waardeloos nummer om eerlijk te zijn.
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet. Ik krijg sowieso een beetje het gevoel dat mensen geforceerd niet op Scantraxx stemmen omdat daar de laatste weken ineens gezeik over is (terwijl iedereen op dit forum een harde leuter krijgt als ze Reputation Game horen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha oke, jij mag het zeggen. Ik vond 'm wel heerlijk hoor live, niet een nummer dat iedere dag hard gaat maar toch.
Uit dit rijtje vond ik Lellebel toch 1 van de meest aanstekelijke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou ik vind het een waardeloos nummer om eerlijk te zijn.
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet. Ik krijg sowieso een beetje het gevoel dat mensen geforceerd niet op Scantraxx stemmen omdat daar de laatste weken ineens gezeik over is (terwijl iedereen op dit forum een harde leuter krijgt als ze Reputation Game horen).


en ik krijg een hardere leuter van lellebel :yay: btw, er zijn zoveel vette releases deze week, kiezen is zowat onmogelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet.


Denk dat de meeste die hierop stemmen wel gaan voor Out With A Bang. dat is namelijk een hard plaatje zekers wat betreft de in en outro van dit nummer! Wat betreft dat Scantraxx gedoe. Had ook wel gedacht dat die Scantraxx Sampler meer votes ging krijgen. Zeker wat betreft Reputation Game. Aangezien ik die reactie's allemaal bij het desbetreffende topic had gezien. Overigens De rest van die Sampler kan me niet echt boeien. (Ben geen Frontliner fan! + Counterfeit vind ik ook maar een saai plaatje :)) Wat betreft die Stephanie Release. Dritton vind ik het beste plaatje daarvan. Knock on Wood kan me niet boeien. Wel leuk om zo eventjes te beluisteren thats it. De Release's van Doctor Zot en Robin Clark ga ik eerlijk in zijn die heb ik nog niet beluisterd. Waarschijnlijk dat ik dat vanavond even ga doen. De Activator Release. B.O.H.I.C.A vind ik nog wel een redelijk nummer maar om nu te zeggen een topnummer zoals ik in het betreffende topic gelezen had. Lekker plaatje daar niet van. Maar het mist "iets". D'Stylerz daarvan trekt the New World me wel heel erg aan. Toen ik die voor de eerste keer hoorde dat was zo een lekker nummer. Valt wel in het niets tegenover Out With A Bang die ik al helemaal kapot heb gedraaid op de Black 2010 Cd. Keuze is voorlopig nog altijd gemaakt dan. Ivan Carsten. Zie net dat ik een typo had gemaakt haha! Trekt me helemaal niet! Helaas. Had wel wat beters verwacht van hem! :) Zeker na zijn Amazing Combination van al een tijdje geleden. Dan kom ik aan die van Zany. Vind het een lekker nummer! Begin alleen die Dubstyle een beetje moe te worden. Dan heb ik het over de Dubstyle mix ;) De instrumental vind ik ook lekker. Maar gaat het niet halen tegenover Chain Reaction. Desalnietteming toch nog een heerlijk plaatje van Zany! Dj Ki? Beluisterd. Leuke plaatjes maar niet echt "TOP" naar mijn gevoel. Zo hehe. eventjes mijn mening afgeschreven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Ki? is erg lekker, maar het stijltje van alle MiM artiesten trekt me net iets meer. Ben dus voor Chain Reaction gegaan.

Scantraxx Sampler vind ik niet heel boeiend. Die Frontliner tracks vallen naar mijn mening zwaar tegen, reputation game altijd wel redelijk gevonden en die van The Prophet is ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn anders genoeg mensen die op Scantraxx stemmen.
Zelf kies ik de Sampler niet omdat ik Frozen en Counterfeit niet vet vind, dus ik vind maar de helft van die release vet terwijl ik die van Activator echt alle 2 mooi vind.
Zany show.. Tsja, hij kan live wel heel vet zijn geweest maar ik was er niet dus dat maakt voor mij niets uit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al zou Chain Reaction niet winnne, vind ik het wel ontzettend top dat het zo close is. De Scantraxx Sampler is echt dik, maar Lellebel is gewoon m'n favoriete track van dit jaar tot nu toe, en Answers en Out With A Bang zijn ook de slechtste niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D'stylerz voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou ik vind het een waardeloos nummer om eerlijk te zijn.
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet. Ik krijg sowieso een beetje het gevoel dat mensen geforceerd niet op Scantraxx stemmen omdat daar de laatste weken ineens gezeik over is (terwijl iedereen op dit forum een harde leuter krijgt als ze Reputation Game horen).

wat verwoord jij mijn gedachtes mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 17:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mystic Dummy schreef:
dawasiknie schreef:
Nou ik vind het een waardeloos nummer om eerlijk te zijn.
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet. Ik krijg sowieso een beetje het gevoel dat mensen geforceerd niet op Scantraxx stemmen omdat daar de laatste weken ineens gezeik over is (terwijl iedereen op dit forum een harde leuter krijgt als ze Reputation Game horen).

wat verwoord jij mijn gedachtes mooi :P

Nou ik vind reputationgame verre van bijzonder hoor...
On it van DJ Ki? daarentegen is lekker en vrij uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 19:22 
 

Gewoon overduidelijk!
Chain Reaction - Lellebel [Minus Is More/MIM006]
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mystic Dummy schreef:
dawasiknie schreef:
Nou ik vind het een waardeloos nummer om eerlijk te zijn.
Ook opvallend dat die middelmatige meuk van Chain Reaction zo hoog scoort. Lellebel heeft een aardige melodie, meer niet. Ik krijg sowieso een beetje het gevoel dat mensen geforceerd niet op Scantraxx stemmen omdat daar de laatste weken ineens gezeik over is (terwijl iedereen op dit forum een harde leuter krijgt als ze Reputation Game horen).

wat verwoord jij mijn gedachtes mooi :P

Nou ik vind reputationgame verre van bijzonder hoor...
On it van DJ Ki? daarentegen is lekker en vrij uniek.

Daarom is het voor mij ook Dj Ki geworden, een keer lekker wat anders, goede sound :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb mijn stem veranderd...
Heb deze week eig echt super vaak
Activator & Ricky raw - Street spirit & B.o.h.i.c.a. op gehad staan, en vind deze echt tot een van mijn toppers nu!
Klinken allebei echt ontzettend heerlijk, veel beter dan the new world.
Dus heb ik mijn stem veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acti +1.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle