Zeker? Want die heeft nog geen enkele stemKryptica wrote:Op de release van Coone gestemd, de rest boeit me niet zo erg als ik eerlijk moet zijn
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
Was iets mis met de poll, dus die hebben we gereset, er stond ervoor wel een stem op Coone.Chukkels wrote:Zeker? Want die heeft nog geen enkele stemKryptica wrote:Op de release van Coone gestemd, de rest boeit me niet zo erg als ik eerlijk moet zijn
Fade to Black steekt er wel met kop en schouders bovenuit. Als ik één van de andere nummers zou moeten kiezen dan had ik voor Digital Punk gekozen.
Ik heb gestemd op Tatanka! Het zijn gewoon zo'n lekkere tracks! En lekker simpel!
-
MHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Toch maar gestemd op Unity. Vind het zo'n lekkere track voor met dit mooie weer 
Jaydee/Empire of the Sun!!
Mooie platen. Zou wel iets meer power in mogen zitten, maar gewoon heerlijk om te luisteren!!!
Ze doen echter niet onder voor Tatanka, Fade to Black of de nieuwe Carnifex maarja, je moet toch wat!
Mooie platen. Zou wel iets meer power in mogen zitten, maar gewoon heerlijk om te luisteren!!!
Ze doen echter niet onder voor Tatanka, Fade to Black of de nieuwe Carnifex maarja, je moet toch wat!
Fade to Black!
deze plaat heeft mij gewoon uit me stoel geworpen! zo blij was ik.
deze plaat heeft mij gewoon uit me stoel geworpen! zo blij was ik.
Unity. Die plaat heeft zo een heerlijke vibe!
Vind Coone zeker niet slecht, maar die Anti-Climax van Black anthem overtuigd me 
San Miquel wrote:Black is vet, toch NC gestemt... dat zijn toch 2 dikke platen ipv 1...
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Gestemd op Digital Punk. De rest boeit me niet zo en ik vind warrior's redemption een erg lekker plaatje 
Tatanka gestemd! 2 lekkere plaajes (ookal zijn de vocals van Fuckin' Tune echt gaar). De release van Noisecontrollers/Toneshifterz is niet verkeerd (vooral Empire of the Sun vind ik best goed!), Fade to Black is best vet (maar had vetter gekund, denk ik), Coone heeft met Twilight Zone best goed werk geleverd (alleen Throw Ya Handz vind ik saai).
De rest heeft dus alleen maar 1 plaatje wat ik nog wel vet vind, Tatanka levert 2 lekkere plaatjes (alhoewel ze niet geweldig zijn, ik vind ze beter dan de rest).

De rest heeft dus alleen maar 1 plaatje wat ik nog wel vet vind, Tatanka levert 2 lekkere plaatjes (alhoewel ze niet geweldig zijn, ik vind ze beter dan de rest).
Max Enforcer feat. The Rush - Fade to Black uiteraard!
#1 Fade to Black
#2 Yellow/Fuckin tune
#3 Coone
#2 Yellow/Fuckin tune
#3 Coone
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Fade To Black, al kan ik moeilijk zeggen dat er niks bij zat wat ik nou slecht vond... Unity wel de minste imo..
Noisecontrollers gekozen. Twee mooie nummers. Fade to Black is goed.. maar voor een anthem vindt ik een anticlimax minder.
Oke, deze is zeer lastig...
ik ga eerst nog eens naar jaydee luisteren en dan throw ya handz
en dan ga ik stemmen op een van de 2:)
EDIT:
Toch maar voor Jaydee gegaaan
ik ga eerst nog eens naar jaydee luisteren en dan throw ya handz
en dan ga ik stemmen op een van de 2:)
EDIT:
Toch maar voor Jaydee gegaaan
fade to black gekozen, gewoon een uberhard plaatje en daar hou ik van 
NoiseHunterZ wrote:San Miquel wrote:Black is vet, toch NC gestemt... dat zijn toch 2 dikke platen ipv 1...
Heb trouwens Unity gestemd, beetje zachte plaat, maar ik krijg er een goed gevoel van als ik hem hoor, en daar doe ik het voor.
-
H
- 1 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
tog maar ff voor Noisecontrollers & Toneshifterz de rest vond ik niet zo wauw
Zo is het, een goed gevoel bij een plaatje is altijd fijn!Josh-T wrote:maar ik krijg er een goed gevoel van als ik hem hoor, en daar doe ik het voor.
daarom is het bij mij jaydee geworden, word ik zo goed gezind van
Hej mr dj make my body move lala