SLEEEEEPWALKEERRRRR
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Oei, deze is al ietsjes duidelijker als veel andere maanden, ik hak direct de knoop door deze keer:
SLEEEEEPWALKEERRRRR
SLEEEEEPWALKEERRRRR
-
A
Yellow Minute 
A New Dimension is een van mijn favo's, dus daar ben ik maar voor gegaan. Maar wat een dikke releases weer 
Gele minuut! Bob krijgt mijn stem nog wel een keer 
Moeilijke keus. Yellow minute wordt hem sowieso niet, overplayed track. Neophobia/Sleepwalker zijn overhyped op dit forum. josh & wesz hebben met let's get dirty een geweldige track neergezet maar ook no one excluded en a new dimension zijn vet. Ga denk ik voor josh & wesz aangezien ik al 2x op zatox heb gestemd.
B-front of de yellow minute remix.
Toch maar yellow minute remix, was de vetste remix van het jaar!
Toch maar yellow minute remix, was de vetste remix van het jaar!
-
A
Overplayed wilt toch juist niet zeggen dat het een slechte track is? Blijft jouw mening natuurlijkGangsterdwerg wrote:Moeilijke keus. Yellow minute wordt hem sowieso niet, overplayed track. Neophobia/Sleepwalker zijn overhyped op dit forum. josh & wesz hebben met let's get dirty een geweldige track neergezet maar ook no one excluded en a new dimension zijn vet. Ga denk ik voor josh & wesz aangezien ik al 2x op zatox heb gestemd.
B-Front - Neophobia/Sleepwalker (FUS080)
Neophobia/Sleepwalker of Yellow Minute Remix..
Ik denk de tweede.
Ik denk de tweede.
Mijn idee inderdaad. Teveel gehoord, maar waarschijnlijk juist omdat t zon dikke track is....Almighty wrote:Overplayed wilt toch juist niet zeggen dat het een slechte track is? Blijft jouw mening natuurlijkGangsterdwerg wrote:Moeilijke keus. Yellow minute wordt hem sowieso niet, overplayed track. Neophobia/Sleepwalker zijn overhyped op dit forum. josh & wesz hebben met let's get dirty een geweldige track neergezet maar ook no one excluded en a new dimension zijn vet. Ga denk ik voor josh & wesz aangezien ik al 2x op zatox heb gestemd.
Ik weet wel zeker de tweede. Die is machtig mooi gewoonKhadber wrote:Neophobia/Sleepwalker of Yellow Minute Remix..
Ik denk de tweede.
B-Front - Neophobia/Sleepwalker
overduidelijk
overduidelijk
pepepe wrote:B-Front - Neophobia/Sleepwalker
overduidelijk
B-Front
Intro van sleepwalker, en Neophobia helemaal
Intro van sleepwalker, en Neophobia helemaal
Ik vind het geen slechte track maar heb m ook nooit écht vet gevonden. hij is overplayed op veel feesten en eigenlijk ook wel een beetje overhyped. Maar niet zo overhyped als 2012, Neophobia, Magic en Struggle 4 existence.Almighty wrote:Overplayed wilt toch juist niet zeggen dat het een slechte track is? Blijft jouw mening natuurlijkGangsterdwerg wrote:Moeilijke keus. Yellow minute wordt hem sowieso niet, overplayed track. Neophobia/Sleepwalker zijn overhyped op dit forum. josh & wesz hebben met let's get dirty een geweldige track neergezet maar ook no one excluded en a new dimension zijn vet. Ga denk ik voor josh & wesz aangezien ik al 2x op zatox heb gestemd.
Ben voor Zatox & A-Lusion gegaan. B-Front's release was ook erg dik maar kan toch niet aan A New Dimension tippen.