Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Tune of the Month: November 2010
Poll eindigt op 30 dec 2010 20:06
Wildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020) 22%  22%  [ 45 ]
Noisecontrollers & Psyko Punkz - Universe/Bass Mechanics (FUS083) 22%  22%  [ 44 ]
Max Enforcer & Waverider - Epic / Dilemma (TiLLTG002) 27%  27%  [ 55 ]
The Pitcher - Smack Album Sampler 1 (FUS084) 23%  23%  [ 47 ]
Alphaverb - Stimulate Your Curiosity (AVIO107) 5%  5%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 202
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk, ben voor The Pitcher gegaan :)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer & Waverider - Epic / Dilemma (TiLLTG002)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:11 
 
Artiest

The Pitcher - Smack Album Sampler 1 (FUS084)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, alleen maar topreleases.. moeilijk.

wat een episch dilemma :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moeilijke keus, toch maar voor Wildstylez gegaan ;)

Edit:
dit is wel een spannende week :P :
Wildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020) 25% [ 22 ] x
Noisecontrollers & Psyko Punkz - Universe/Bass Mechanics (FUS083) 19% [ 17 ]
Max Enforcer & Waverider - Epic / Dilemma (TiLLTG002) 24% [ 21 ]
The Pitcher - Smack Album Sampler 1 (FUS084) 24% [ 21 ]
Alphaverb - Stimulate Your Curiosity (AVIO107) 8% [ 7 ]
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bass Mechanics :loving:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smack Sampler.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Stimulate your Curiosity, enige track die me aansprak van het alphaverb album, maar ook direct een hele vette!
Bopbopbopbopbop :worship:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:34 
 
Hardtraxxer

Spannende maand dit! 4 releases die vrijwel gelijk op gaan! Ben voor The Pitcher gegaan, 4 heerlijke tracks op één release :worship:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loopt lekker gelijk op! Iedereen Wildstylez stemmen!
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:13 
 
Hardtraxxer

Iedereen alles behalve Wildstylez stemmen! (Ik ben gegaan voor epic wat een euforie die plaat.)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Loopt lekker gelijk op!

Inderdaad! Spannende maand, had alleen NC & PP niet zo hoog gehoopt, wat een unbelievable saaie plaat die Universe. Inspiratieloos ten top, Bass Mechanics is dan wel aardig, maar het gaat om het geheel.
Maar ik zal wel de enige zijn die dat vind, gezien de stemmen. Had liever Stimulate your Curiosity daar op die plaats gehad!
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dilemma
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

feedback :D
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt goed bij elkaar allemaal!
Goed samengestelde poll dus ;)
Mijn keuze gaat overigens naar de Noisecontrollers & PP release :P
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben uiteindelijk voor the pitcher gegaan :) .
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delay Distortion, al heel wat keer afgeluisterd :D
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 01:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Pitcher :)
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaan echt héél gelijk op. Zijn alleen allemaal geen release van het jaar voor mij.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben voor Wildstylez gegaan, Feedback is zo'n lekkere plaat!
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spannende maand dit! 3 op kop!
Zijn ook kwalitatief erg sterke releases.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lastig, lastig. Na lang wikken en wegen toch maar voor The Pitcher gekozen.
Little Bitch en Bangridin' vind ik toch wel zeer fijne nummertjes.

Ben benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnen bij deze poll!
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LittleBitch :yay:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spannend. Maar The Pitcher kreeg voorrang om dat ik de CD al weken in de auto heb zitten.
Savor Time etc. :thumbsup:

Die van Psyko Punkz en NC is het meest boring. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildstylez :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle