Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Tune of the Month: -January
Poll eindigt op 29 dec 2010 22:25
DJ Thera - 2010 EP [Theracords/THER-031] 16%  16%  [ 33 ]
Robin Clark - Next Level E.P. [Hardbeatz Digital/HBR002] 1%  1%  [ 3 ]
Pavo - Back In Time / Classic [Fusion/FUSION061-5] 72%  72%  [ 147 ]
Heatzone - Prototype E.P [Knockoutbeats/KNB001] 11%  11%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 205
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Met nog iets meer als een week gaan we dan eindelijk beginnen met de Tunes of the Months. Op het einde van het jaar krijgen we dan de laatste stemronde waaruit jullie dan uit 12 releases kunnen kiezen! Lets get started! Genomineerden voor januari zijn:

DJ Thera - 2010 EP [Theracords/THER-031]
Robin Clark - Next Level E.P. [Hardbeatz Digital/HBR002
Pavo - Back In Time / Classic [Fusion/FUSION061-5]
Heatzone - Prototype E.P [Knockoutbeats/KNB001]
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pavo, vond die Thera release wat tegenvallen en Classic vind ik vet :woot:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Djenz schreef:
Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
THERA
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stem ook voor Classic, is een lekker plaatje in vergelijking met de rest :).
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:02 
 
Donateur

Ik stem voor de Heatzone EP, stuk voor stuk lekkere nummers :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heatzone :loving:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Domme, hier had die zany release van febr wel bij mogen staan :(.

Nu voor Pavo gegaan :)
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Oxbow schreef:
THERA
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thera

Schrale maand :/
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Djenz schreef:
Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heatzone :D
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
PAVO
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

I am Classic
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar thera :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

I Think I Know What The Message Is :yes:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I am Classic!
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 01:53 
 
Hardtraxxer

Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
Natuurlijk. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 02:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Back In Time/Classic allebei top :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heatzone :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle