Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Tune of the Month: April 2010
Poll eindigt op 30 dec 2010 16:52
Titan - Nightmare/Strength & Fury [Fusion Records/FUS066-5] 24%  24%  [ 50 ]
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010] 14%  14%  [ 30 ]
Chain Reaction - Lellebel [Minus Is More/MIM006] 34%  34%  [ 70 ]
Josh & Wesz - Ive Lost You EP [Hardcopy/HC015] 28%  28%  [ 58 ]
Totaal aantal stemmen : 208
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Lastig deze. Ga toch voor Josh & Wesz
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel Josh & Wesz / DBSTF maar toch J&W
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz - Ive Lost You EP [Hardcopy/HC015] :D .

I've Lost You :worship:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga voor DBSTF. In principe zouden dat wel de laatsten zijn waar ik op zou stemmen want ik ben totaal geen fan van ze, maar tering wat is Alone een vette track! Zo vernieuwend, uniek en gewoon totaal niet wat ze normaal doen!
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hellkite schreef:
Chain Reaction :bomb:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:16 
 
Artiest

Titan, dikke sounds, dikke platen, dikke pimmol werk
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I've lost you! :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige maand nog waar ik maar niet kan kiezen. (December weggelaten dan)
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan of Chain Reaction....

Toch maar Chain Reaction :P
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was J&W of Titan.

Toch maar voor J&W gegaan :D
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 21:13 
 
Hardtraxxer

Chain Reaction :bomb:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 21:40 
 
Hardtraxxer

Chain Reaction - Lellebel, Lekker knal plaatje :)
Bericht Geplaatst op 23 dec 2010 23:26 
 

Duidelijk: Chain Reaction - Lellebel, maar Nightmare vind ik ook nog steeds een geweldige plaat! :D
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:14 
 
Artiest

D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chain Reaction :drool: Lellebel :love:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan sws. Draai Nightmare nog iedere dag.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh & Wesz - Ive Lost You EP [Hardcopy/HC015]
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 11:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titan, de andere nummers draai ik sowieso nooit.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Enige maand nog waar ik maar niet kan kiezen. (December weggelaten dan)

Mwua, J&W of Titan.


Toch maar J&W, voor Autumn Green & I've Lost You
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan is het geworden :thumbup: .
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moeilijk, maar toch voor chain reaction gekozen ;)
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nightmare deze maand :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Together :woot:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chain Reaction :worship: Vind Minus is More sowieso wel zeer fijne releases hebben!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk niet verwacht dat Chain Reaction bovenaan zou staan. Was bij mij persoonlijk niet echt een release die me lang bij bleef.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle