MYTZE wrote:Elektronic Symphony & Brace Yourself
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dit ook gestemd! Maar enorm sterk jaar met een lijst die eigenlijk alleen maar hele vette platen bevatwootum wrote:B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
Prefix & Density - Reflection
Frequencerz & Phuture Noize - Starlight en D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of Thunder (D-Sturb Remix)
Twee tracks waarmee ik in live sets warm ben gemaakt en die later pas uit zijn gekomen!
Persoonlijke favoriet van dit jaar, Phuture Noize - Avenue Of Rendez-vous
Twee tracks waarmee ik in live sets warm ben gemaakt en die later pas uit zijn gekomen!
Persoonlijke favoriet van dit jaar, Phuture Noize - Avenue Of Rendez-vous
Last edited by TkTT on 14 Jan 2020 14:35, edited 1 time in total.
TkTT wrote:! Meer het gevoel van warm laten lopen voor tracks in combinatie met het warm lopen voor tracks voor deze twee gekozen.

Elektronic Symphony & Brace Yourself (IMPAQT 2019 Anthem)
Elektronic Symphony en Darkest Hour
Als ik deze lijst zo zie zit er veel kwaliteit tussen alleen mis toch wel het duistere spul met veel energie. Artiesten als Clockartz, Vyral en The Purge hebben hierin wel voorzien maar heb toch het idee dat het op dat vlak te rustig was dit jaar. De tracks van andere artiesten aan de duistere/raw kant hebben vaak matige tot verschrikkelijke kicks (End Of Line/Gearbox) en spul van Roughstate heeft een heel ander soort sfeer, meer euforisch/mysterieus. Hoop voor volgend jaar iig dat Chris One, Mind Dimension en Delete een stuk actiever worden.
Als ik deze lijst zo zie zit er veel kwaliteit tussen alleen mis toch wel het duistere spul met veel energie. Artiesten als Clockartz, Vyral en The Purge hebben hierin wel voorzien maar heb toch het idee dat het op dat vlak te rustig was dit jaar. De tracks van andere artiesten aan de duistere/raw kant hebben vaak matige tot verschrikkelijke kicks (End Of Line/Gearbox) en spul van Roughstate heeft een heel ander soort sfeer, meer euforisch/mysterieus. Hoop voor volgend jaar iig dat Chris One, Mind Dimension en Delete een stuk actiever worden.
Last edited by _theon_ on 15 Jan 2020 11:32, edited 1 time in total.
Van deze lijst:
1. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (sowieso m'n TOTY en ook de enige die er dit jaar écht bovenuit sprong).
2. Udex - End Of The Road
3. Phuture Noize - I Wasted All Of My Time
Ik mis wel Zany & Donkey Rollers - Shadows en die collab van PN & SZP
Ken overigens bij lange na niet alles uit deze lijst. Maar heb ook wel het idee dat het alles bij elkaar toch een stuk minder was dan de afgelopen 2 jaar, of zeg ik nu iets heel raars?
1. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (sowieso m'n TOTY en ook de enige die er dit jaar écht bovenuit sprong).
2. Udex - End Of The Road
3. Phuture Noize - I Wasted All Of My Time
Ik mis wel Zany & Donkey Rollers - Shadows en die collab van PN & SZP
Ken overigens bij lange na niet alles uit deze lijst. Maar heb ook wel het idee dat het alles bij elkaar toch een stuk minder was dan de afgelopen 2 jaar, of zeg ik nu iets heel raars?
THArdstyler wrote:TkTT wrote:! Meer het gevoel van warm laten lopen voor tracks in combinatie met het warm lopen voor tracks voor deze twee gekozen.
Haha zat het te lezen sloeg nergens op, laten we zeggen dat ik nog half in het weekend zit
Maar 2 stemmen op Universe, hoe dan 
Een jaar te laat gereleased. Inmiddels al bijna 2 jaar oud en zijn er tig van vergelijkbare goede tracks uitgekomen.Rickzel wrote:Maar 2 stemmen op Universe, hoe dan
Last edited by Chroman on 14 Jan 2020 15:50, edited 1 time in total.
Vind ik echt een dijk van een plaat maar voor m'n gevoel is ie al best oudRickzel wrote:Maar 2 stemmen op Universe, hoe dan
Staat wel in m'n top 5
Ran-D - The Power of Now
Fallen Souls en The Clock dan maar.
Fallen Souls en The Clock dan maar.
Elektronic Symphony en Run With The Wolves.
Valt me toch op dat het Qlimax Anthem van B-front niet volledig aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen, als kijkt naar hoe lang er al om gevraagd werd hier en hoe groot de hype was voor de release.
Valt me toch op dat het Qlimax Anthem van B-front niet volledig aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen, als kijkt naar hoe lang er al om gevraagd werd hier en hoe groot de hype was voor de release.
Oneens. Een dijk van een plaat en zeker een van de beste Qlimax anthems ooit gemaakt (op basis van meningen die ik lees). Echter blijkt zo'n plaat gewoon te specifiek gemaakt voor een feest. Anthems zitten bij mij ook persoonlijk in een ander laatje dan 'normale' platen.
OT: Gestemd op Outer Limits en world Renowned.
OT: Gestemd op Outer Limits en world Renowned.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Outer Limits en Elektronic Symphony
Ik vind de lijst op zich ook wel redelijk tegenvallen tegenover andere jaren. Staan wel vette platen tussen maar niet veel uitschieters. In ieder geval is de keuze hier echt niet moeilijk tegenover andere jaren. Elektronic Symphony dus.
Poe dit was wel een moeilijke keuze
. Uiteindelijk gekozen voor Darkest Hour (The Clock) en Elektronic Symphony, met vlak daarachter Believe, Symphony Of Shadows en Energy.
hardstyle007 wrote:Outer Limits en Elektronic Symphony
1. Darkest Hour
2. Elektronic Symphony
2. Elektronic Symphony
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
JarneNL wrote:Elektronic Symphony en The Edge
Mijn nummer 1 van 2019 is Wildstylez & D-Block & S-te-Fan - Wolves Cry. Helaas niet in deze lijst.
Gestemd op:
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
Gestemd op:
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
1e keuze is easy. Elektronic Symphony.
2e is lastiger. Veel platen die daar zouden kunnen. Fallen Souls, Darkest Hour, The Edge, Outer Limits, Brace Yourself, maar op het moment ga ik voor 200 Dreams.
2e is lastiger. Veel platen die daar zouden kunnen. Fallen Souls, Darkest Hour, The Edge, Outer Limits, Brace Yourself, maar op het moment ga ik voor 200 Dreams.
Het moment dat je beseft dat een Rebelion plaat 3x zoveel stemmen heeft dan Zany - Outer Limits. DOE IS FF NORMOAL JONGESS????!!!!