Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Track of the year #2018
Poll eindigt op 29 jan 2019 11:39
Dj Thera - Strength To Justify 0%  0%  [ 0 ]
Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass 2018 Anthem) 0%  0%  [ 0 ]
Jay Reeve - The Blackbird 6%  6%  [ 14 ]
Rejecta - Followed 4%  4%  [ 9 ]
D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone 5%  5%  [ 12 ]
Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now 1%  1%  [ 2 ]
B-Front - Beyond Reality 2%  2%  [ 5 ]
Vazard - Anxiety Crash 4%  4%  [ 10 ]
MYST - The Wickedest One 4%  4%  [ 9 ]
Dj Thera ft. Marissa - Far Away 1%  1%  [ 2 ]
Wildstylez - Children Of Drums 7%  7%  [ 16 ]
KELTEK - Dark Sun 14%  14%  [ 33 ]
The Purge - What's That Sound 0%  0%  [ 0 ]
T.C.C. - The Reason 4%  4%  [ 9 ]
B-Front - Illusion 2%  2%  [ 5 ]
Wildstylez - Heartbeat 9%  9%  [ 21 ]
D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories 3%  3%  [ 8 ]
Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen 10%  10%  [ 24 ]
Adaro - The Otherside 0%  0%  [ 1 ]
MYST - I'm Falling 3%  3%  [ 8 ]
Clockartz & Chris One - The Inner Circle (Loudness 2018 OST) 2%  2%  [ 5 ]
Phuture Noize & B-Front - The Solution 15%  15%  [ 37 ]
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star 2%  2%  [ 6 ]
Chris One - Back 2 Sleep 1%  1%  [ 2 ]
MYST - Where I Shine 0%  0%  [ 0 ]
Delete - Lunatic 2%  2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 242
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:35 

Donateur

Alm1ghty schreef:
Dark Sun en Twilight Zone
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 08:19 

Hardtraxxer

Heartbeat & Dark Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 15:41 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Welke kies je nu?

Heb alweer spijt dat ik niet voor Anxiety Crash ben gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 16:28 

Hardtraxxer

Bijzonder dat er veel platen van Thera, The Purge e.d. tussen staan maar dat ze op het moment dat het erop aankomt deze niet gekozen worden.

Had dan ook graag andere platen in deze eindlijst gezien.

Voor nu gekozen voor:
The wickest one en ghost stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 17:05 

Kraak... Piep...

Scotty018 schreef:
Bijzonder dat er veel platen van Thera, The Purge e.d. tussen staan maar dat ze op het moment dat het erop aankomt deze niet gekozen worden.

Had dan ook graag andere platen in deze eindlijst gezien.

Voor nu gekozen voor:
The wickest one en ghost stories

Ligt allemaal aan de release-data. Als er in een week veel oninteressante platen uitkomen maar wel een paar leuke platen van hun, dan worden die gekozen. Uiteindelijk zie je dan hier toch de voorkeuren van anderen.

Sjoemelen met release data om de voor jou leukere platen er bij te doen werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 19:10 

Hardtraxxer

1. The Solution. Is voor mij echt de beste plaat van het jaar. Elke keer als ik deze hoor, live of thuis, krijg ik overal meters kippenvel...
2. Heartbeat. Was eigenlijk Vyral - World Of Sound voor mij, maar die staat er niet tussen. Heartbeat was eigenlijk mijn nummertje 3, dus schuiven we lekker door. Gewoon een complete plaat, bevat alle elementen die een hardstyle plaat zou moeten bevatten. Daarnaast vind ik het heel vet gedaan dat Wildstylez de melodie in de laatste break soort van 'af heeft gemaakt' ten opzichte van de melodie in de eerste break.

Was me weer een jaartje met echt enorm veel goeie muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:41 

Bierkoning

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
broodjebeenham schreef:
Children of Drums was de makkelijke eerste pick voor mij, maar die halve lijst had de tweede plek kunnen hebben; the Inner Circle, the Blackbird, Dark Sun, What's that Sound en ga zo maar door. Uiteindelijk voor Anxiety Crash gekozen, maar vraag het over een uur nog een keer en dan is het waarschijnlijk iets anders.

Welke kies je nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:46 

Hardtraxxer

Opvallend en tegelijk bijzonder prettig dat Hurricane hier niet tussen staat. Wat een kutplaat is dat zeg, standaaard bier-haal momentje. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 12:04 

Hardtraxx Veteran

The Inner Circle en The Reason :love: Back 2 Sleep daar vlak achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 17:16 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Welke kies je nu?

What's that sound en followed waren ook wel leuk.....

Opvallend trouwens dat ik urenlang hardstyle releases kan bedenken die sterk genoeg waren voor mogelijk TOTY, maar echt moesten schrapen voor een redelijk hardcore lijstje van een naam of 10. Jammer dat de een wegkweunt terwijl de ander opbloemt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 14:28 

Hardtraxx Veteran

Dark Sun en Touch A Star, toevallig genoeg ook twee platen die ik live voor het eerst op Intents gehoord heb dit jaar :P
Als je de releases zo ziet die het TOTY-overzicht gehaald hebben en daar de niet meegenomen platen nog bij optelt kun je toch wel stellen dat 2018 eigenlijk voor zowel raw en euforisch een goed jaar was en dat het (op de echte extremen na) weer mooi een beetje naar elkaar toe groeit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 20:57 

Hardtraxx Elite

broodjebeenham schreef:
Opvallend trouwens dat ik urenlang hardstyle releases kan bedenken die sterk genoeg waren voor mogelijk TOTY, maar echt moesten schrapen voor een redelijk hardcore lijstje van een naam of 10. Jammer dat de een wegkweunt terwijl de ander opbloemt..

Huh? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 23:12 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
broodjebeenham schreef:

Huh? :huh:

Hardstyle had een topjaar waaruit het lastig is om een TOTY te kiezen.
Hardcore had een kutjaar en hij kon met moeite een shortlist van 10 tracks maken.

Geen rocketscience zijn post toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 20:04 

Hardtraxxer

Hoop dat the Solution nog ingehaald gaat worden door Dark Sun :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 01:07 

Kraak... Piep...

Ik juist niet.

Dark Sun is tof en goed maar ik vind het niet echt een speciale plaat of zo. Vind het nou niet moeilijk veel beter dan je gemiddelde Wildstylez of DBSTF plaat of veel beter dan Valkyries of Through The Night.

Vind The Solution juist precies wat hardstyle moet wezen, stevig, sfeervol en melodieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 15:32 

Hardtraxx Crew

Dit jaar geen twee plaat, maar drie platen die streden voor dé titel die elke artiest wil hebben: Hardtraxx Track Of The Year! Toch bleek al snel dat één van deze drie platen afviel en het toch, net zoals elk jaar, weer ging om twee platen.

Aan de ene zijde waren daar (mag ik dat zeggen? Ja, ik zeg het gewoon) de favoriete artiesten van veel leden hier op Hardtraxx: B-Front & Phuture Noize met hun collab The Solution.
Aan de andere zijde was daar één van de grote verrassingen dit jaar, KELTEK met zijn plaat Dark Sun.

Beide platen vielen enorm in de smaak hier op het forum. Voor mij persoonlijk zijn dit platen zoals Hardstyle hoort te zijn. Zoals elk jaar kan er maar één de winnaar zijn en dit jaar is dat met vier stemmen meer The Solution van B-Front & Phuture Noize geworden! Gefeliciteerd heren! In 2016 hebben beide artiesten ook al samen gewonnen, maar toen met The Paradox. Ondertussen heeft B-Front al vijf keer deze award gewonnen en staat de teller bij Phuture Noize de teller ondertussen ook alweer op drie.

Net zoals vorig jaar denk ik dat we wel weer kunnen stellen dat het gros van de scene nog steeds in de lijn omhoog zit qua producties met hier en daar dikke uitschieters. Laten we hopen dat er in 2019 ook weer geweldige platen voorbij komen! De complete uitslag staat in de openingspost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 16:04 

Kraak... Piep...

Nice.

Terechte winnaar imo. Vond hem in het begin niet geweldig maar hij is enorm aan me gaan groeien, waar dit bij The Paradox nog steeds niet is gelukt.

Niet mijn persoonlijke TOTY maar zeker in de Top 10, stiekem ook in de top 5.

Goed werk weer met de TOTY zoals elk jaar Aron :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 18:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance heeft gelijk, heel erg dankjewel voor het bijhouden van de Track of the week/month/year! Gaat altijd toch even tijd in zitten om dat in je vrije tijd te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 13:41 

Hardtraxx Veteran

Yep, kijk er toch best vaak in om te kijken wat ik zoal gemist heb als ik een tijdje niet in de releases gekeken heb. Moeite wordt gewaardeerd.

Solution komt bij mij persoonlijk niet in m'n top 10, Dark Sun is mijn nummer 1. Maar absoluut geen onterechte winnaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:28 

Hardtraxx Elite

Precies ook de platen die voor mij nummer 1 en 2 zijn geëindigd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 11:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Yep, kijk er toch best vaak in om te kijken wat ik zoal gemist heb als ik een tijdje niet in de releases gekeken heb. Moeite wordt gewaardeerd.

Solution komt bij mij persoonlijk niet in m'n top 10, Dark Sun is mijn nummer 1. Maar absoluut geen onterechte winnaar :)

Dit, inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:00 

Hardtraxx Newbie

Ik heb alles even in een spotify playlist gegooid :thumbsup:

Hardtraxx Hardstyle Track of the year #2018 | Top 25
https://open.spotify.com/playlist/4BNNH ... qcdSJzy_ag
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle