Alm1ghty wrote:Dark Sun en Twilight Zone
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Heartbeat & Dark Sun
Heb alweer spijt dat ik niet voor Anxiety Crash ben gegaan...Pommer wrote: Welke kies je nu?
Bijzonder dat er veel platen van Thera, The Purge e.d. tussen staan maar dat ze op het moment dat het erop aankomt deze niet gekozen worden.
Had dan ook graag andere platen in deze eindlijst gezien.
Voor nu gekozen voor:
The wickest one en ghost stories
Voor nu gekozen voor:
Ligt allemaal aan de release-data. Als er in een week veel oninteressante platen uitkomen maar wel een paar leuke platen van hun, dan worden die gekozen. Uiteindelijk zie je dan hier toch de voorkeuren van anderen.Scotty018 wrote:Bijzonder dat er veel platen van Thera, The Purge e.d. tussen staan maar dat ze op het moment dat het erop aankomt deze niet gekozen worden.
Voor nu gekozen voor:
Sjoemelen met release data om de voor jou leukere platen er bij te doen werkt niet.
1. The Solution. Is voor mij echt de beste plaat van het jaar. Elke keer als ik deze hoor, live of thuis, krijg ik overal meters kippenvel...
2. Heartbeat. Was eigenlijk Vyral - World Of Sound voor mij, maar die staat er niet tussen. Heartbeat was eigenlijk mijn nummertje 3, dus schuiven we lekker door. Gewoon een complete plaat, bevat alle elementen die een hardstyle plaat zou moeten bevatten. Daarnaast vind ik het heel vet gedaan dat Wildstylez de melodie in de laatste break soort van 'af heeft gemaakt' ten opzichte van de melodie in de eerste break.
Was me weer een jaartje met echt enorm veel goeie muziek
2. Heartbeat. Was eigenlijk Vyral - World Of Sound voor mij, maar die staat er niet tussen. Heartbeat was eigenlijk mijn nummertje 3, dus schuiven we lekker door. Gewoon een complete plaat, bevat alle elementen die een hardstyle plaat zou moeten bevatten. Daarnaast vind ik het heel vet gedaan dat Wildstylez de melodie in de laatste break soort van 'af heeft gemaakt' ten opzichte van de melodie in de eerste break.
Was me weer een jaartje met echt enorm veel goeie muziek
Helicaze wrote:Pommer wrote:Welke kies je nu?broodjebeenham wrote:Children of Drums was de makkelijke eerste pick voor mij, maar die halve lijst had de tweede plek kunnen hebben; the Inner Circle, the Blackbird, Dark Sun, What's that Sound en ga zo maar door. Uiteindelijk voor Anxiety Crash gekozen, maar vraag het over een uur nog een keer en dan is het waarschijnlijk iets anders.
Opvallend en tegelijk bijzonder prettig dat Hurricane hier niet tussen staat. Wat een kutplaat is dat zeg, standaaard bier-haal momentje. 
The Inner Circle en The Reason
Back 2 Sleep daar vlak achter.
What's that sound en followed waren ook wel leuk.....Pommer wrote: Welke kies je nu?
Opvallend trouwens dat ik urenlang hardstyle releases kan bedenken die sterk genoeg waren voor mogelijk TOTY, maar echt moesten schrapen voor een redelijk hardcore lijstje van een naam of 10. Jammer dat de een wegkweunt terwijl de ander opbloemt..
Dark Sun en Touch A Star, toevallig genoeg ook twee platen die ik live voor het eerst op Intents gehoord heb dit jaar 
Als je de releases zo ziet die het TOTY-overzicht gehaald hebben en daar de niet meegenomen platen nog bij optelt kun je toch wel stellen dat 2018 eigenlijk voor zowel raw en euforisch een goed jaar was en dat het (op de echte extremen na) weer mooi een beetje naar elkaar toe groeit
Als je de releases zo ziet die het TOTY-overzicht gehaald hebben en daar de niet meegenomen platen nog bij optelt kun je toch wel stellen dat 2018 eigenlijk voor zowel raw en euforisch een goed jaar was en dat het (op de echte extremen na) weer mooi een beetje naar elkaar toe groeit
Huh?broodjebeenham wrote: Opvallend trouwens dat ik urenlang hardstyle releases kan bedenken die sterk genoeg waren voor mogelijk TOTY, maar echt moesten schrapen voor een redelijk hardcore lijstje van een naam of 10. Jammer dat de een wegkweunt terwijl de ander opbloemt..
Hardstyle had een topjaar waaruit het lastig is om een TOTY te kiezen.Vitality wrote:Huh?broodjebeenham wrote: Opvallend trouwens dat ik urenlang hardstyle releases kan bedenken die sterk genoeg waren voor mogelijk TOTY, maar echt moesten schrapen voor een redelijk hardcore lijstje van een naam of 10. Jammer dat de een wegkweunt terwijl de ander opbloemt..
Hardcore had een kutjaar en hij kon met moeite een shortlist van 10 tracks maken.
Geen rocketscience zijn post toch.
Hoop dat the Solution nog ingehaald gaat worden door Dark Sun 
Ik juist niet.
Dark Sun is tof en goed maar ik vind het niet echt een speciale plaat of zo. Vind het nou niet moeilijk veel beter dan je gemiddelde Wildstylez of DBSTF plaat of veel beter dan Valkyries of Through The Night.
Vind The Solution juist precies wat hardstyle moet wezen, stevig, sfeervol en melodieus.
Dark Sun is tof en goed maar ik vind het niet echt een speciale plaat of zo. Vind het nou niet moeilijk veel beter dan je gemiddelde Wildstylez of DBSTF plaat of veel beter dan Valkyries of Through The Night.
Vind The Solution juist precies wat hardstyle moet wezen, stevig, sfeervol en melodieus.
Dit jaar geen twee plaat, maar drie platen die streden voor dé titel die elke artiest wil hebben: Hardtraxx Track Of The Year! Toch bleek al snel dat één van deze drie platen afviel en het toch, net zoals elk jaar, weer ging om twee platen.
Aan de ene zijde waren daar (mag ik dat zeggen? Ja, ik zeg het gewoon) de favoriete artiesten van veel leden hier op Hardtraxx: B-Front & Phuture Noize met hun collab The Solution.
Aan de andere zijde was daar één van de grote verrassingen dit jaar, KELTEK met zijn plaat Dark Sun.
Beide platen vielen enorm in de smaak hier op het forum. Voor mij persoonlijk zijn dit platen zoals Hardstyle hoort te zijn. Zoals elk jaar kan er maar één de winnaar zijn en dit jaar is dat met vier stemmen meer The Solution van B-Front & Phuture Noize geworden! Gefeliciteerd heren! In 2016 hebben beide artiesten ook al samen gewonnen, maar toen met The Paradox. Ondertussen heeft B-Front al vijf keer deze award gewonnen en staat de teller bij Phuture Noize de teller ondertussen ook alweer op drie.
Net zoals vorig jaar denk ik dat we wel weer kunnen stellen dat het gros van de scene nog steeds in de lijn omhoog zit qua producties met hier en daar dikke uitschieters. Laten we hopen dat er in 2019 ook weer geweldige platen voorbij komen! De complete uitslag staat in de openingspost.
Aan de ene zijde waren daar (mag ik dat zeggen? Ja, ik zeg het gewoon) de favoriete artiesten van veel leden hier op Hardtraxx: B-Front & Phuture Noize met hun collab The Solution.
Aan de andere zijde was daar één van de grote verrassingen dit jaar, KELTEK met zijn plaat Dark Sun.
Beide platen vielen enorm in de smaak hier op het forum. Voor mij persoonlijk zijn dit platen zoals Hardstyle hoort te zijn. Zoals elk jaar kan er maar één de winnaar zijn en dit jaar is dat met vier stemmen meer The Solution van B-Front & Phuture Noize geworden! Gefeliciteerd heren! In 2016 hebben beide artiesten ook al samen gewonnen, maar toen met The Paradox. Ondertussen heeft B-Front al vijf keer deze award gewonnen en staat de teller bij Phuture Noize de teller ondertussen ook alweer op drie.
Net zoals vorig jaar denk ik dat we wel weer kunnen stellen dat het gros van de scene nog steeds in de lijn omhoog zit qua producties met hier en daar dikke uitschieters. Laten we hopen dat er in 2019 ook weer geweldige platen voorbij komen! De complete uitslag staat in de openingspost.
Nice.
Terechte winnaar imo. Vond hem in het begin niet geweldig maar hij is enorm aan me gaan groeien, waar dit bij The Paradox nog steeds niet is gelukt.
Niet mijn persoonlijke TOTY maar zeker in de Top 10, stiekem ook in de top 5.
Goed werk weer met de TOTY zoals elk jaar Aron
Terechte winnaar imo. Vond hem in het begin niet geweldig maar hij is enorm aan me gaan groeien, waar dit bij The Paradox nog steeds niet is gelukt.
Niet mijn persoonlijke TOTY maar zeker in de Top 10, stiekem ook in de top 5.
Goed werk weer met de TOTY zoals elk jaar Aron
Broken Balance heeft gelijk, heel erg dankjewel voor het bijhouden van de Track of the week/month/year! Gaat altijd toch even tijd in zitten om dat in je vrije tijd te doen.
Yep, kijk er toch best vaak in om te kijken wat ik zoal gemist heb als ik een tijdje niet in de releases gekeken heb. Moeite wordt gewaardeerd.
Solution komt bij mij persoonlijk niet in m'n top 10, Dark Sun is mijn nummer 1. Maar absoluut geen onterechte winnaar
Solution komt bij mij persoonlijk niet in m'n top 10, Dark Sun is mijn nummer 1. Maar absoluut geen onterechte winnaar
Precies ook de platen die voor mij nummer 1 en 2 zijn geëindigd! 
Dit, inderdaad.Rickzel wrote:Yep, kijk er toch best vaak in om te kijken wat ik zoal gemist heb als ik een tijdje niet in de releases gekeken heb. Moeite wordt gewaardeerd.
Ik heb alles even in een spotify playlist gegooid 
Hardtraxx Hardstyle Track of the year #2018 | Top 25
View on Spotify
Hardtraxx Hardstyle Track of the year #2018 | Top 25
View on Spotify