Undiscovered en Soundwaves
1. Undiscovered
2. God's Child
flevoboys wrote:Undiscovered en Soundwaves
The Record Breaking heeft denk ik wel wat veranderd dit jaar. Na deze plaat zijn er weer steeds wat meer nummers gekomen met stukken er is waar je nagenoeg alleen een (harde) kick hoort, om het zo maar te omschrijven. Zoals bijvoorbeeld, Hollow, Rollin, Natural Born Raver. Om dit met elkaar in verband staat is natuurlijk moeilijk te stellen.Parvuz wrote:Ik ga voor God's Child en The Record Breaking.
The Record Breaking heeft samen met Answers (Adaro Remix) dit jaar wel bepaald. The Record Breaking alleen wat langer en denk dat veel mensen al Answers (Adaro Remix) zullen stemmen.
God's Child is uit dit lijstje voor mij de vetste plaat en duidelijk mijn nummer 1.
Hetzelfde!wootum wrote:1. B-Front - Undiscovered
2. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy
Raar dat je dat over undiscovered zegt, en dan als favorieten voor TotY die tracks opnoemt. 2 platen die het naar mijn mening volledig van de climax moeten hebben en beide een nogal saaie mid hebben. maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.Gangsterdwerg wrote:Raar dat Undiscovered wint. Climax is goed maar die hele mid-intro is zo ontiegelijk saai. Mijn 2 favorieten qua raw en mainstream (Lost in Paradise en Rebel To The Grave) staan er niet in. Dan maar Answers remix.