Attention & Spells.
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
Uit deze lijst staat alleen Mysterias in mijn persoonlijke top 10. Tweede stem gaat uit naar Still Here Remix, staat net buiten m'n top 10 maar is wel één van de platen die vorig jaar het meeste impact heeft achtergelaten.
-
N
Tonight remix + Fuck the fake shit remix.
Platen die ik altijd vet zal vinden op feesten. Tonight die echt loeistrakke sounds heeft en dikke drive heeft. Fuck the fake shit voor een van de vetste midintro's die er dit jaar zijn uitgebracht, met een gruwelijk lekkere originele climax om vervolgens meteen door te pompen naar de outro.
So high op een goeie derde plek.
Gek dat mensen symbols zo vet vinden, zitten toch flinke breaks in waar men altijd commentaar op heeft.
Platen die ik altijd vet zal vinden op feesten. Tonight die echt loeistrakke sounds heeft en dikke drive heeft. Fuck the fake shit voor een van de vetste midintro's die er dit jaar zijn uitgebracht, met een gruwelijk lekkere originele climax om vervolgens meteen door te pompen naar de outro.
So high op een goeie derde plek.
Gek dat mensen symbols zo vet vinden, zitten toch flinke breaks in waar men altijd commentaar op heeft.
Mysterias & E=nc²
Im The Melodyman, Pillars Of Creation, Headshot, The Battle & F#ck The Fake Shit Remix daar vlak achter
Im The Melodyman, Pillars Of Creation, Headshot, The Battle & F#ck The Fake Shit Remix daar vlak achter
So High en Mysterias, met Tonight Remix op een close 3e. Hier staat sowieso veel te weinig Geck-o materiaal in.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Symbols & So High
Wellicht wordt dat dit jaar anders! Geck-o is inderdaad een super goede producer!PNXRMX wrote:Hier staat sowieso veel te weinig Geck-o materiaal in.
BTW: Poll loopt tot 16 februari, duurt mij een beetje te lang eigenlijk. Dan komt de uitslag zeker pas eind februari, beetje laat als je 't mij vraagt.
Sterker nog, er staat helemaal niks van Geck-o inPNXRMX wrote:Hier staat sowieso veel te weinig Geck-o materiaal in.
Vreemd, vind hem op het moment een van de beste producers en heeft een erg sterk jaar gehad imo.
Met beide statements eens eigenlijk.G1LL wrote:Wellicht wordt dat dit jaar anders! Geck-o is inderdaad een super goede producer!PNXRMX wrote:Hier staat sowieso veel te weinig Geck-o materiaal in.
BTW: Poll loopt tot 16 februari, duurt mij een beetje te lang eigenlijk. Dan komt de uitslag zeker pas eind februari, beetje laat als je 't mij vraagt.
Overigens gestemd voor Pillars Of Creation en Fuck The Fake Shit Remix.
Zal hem einde van deze maand sluiten!G1LL wrote:Wellicht wordt dat dit jaar anders! Geck-o is inderdaad een super goede producer!PNXRMX wrote:Hier staat sowieso veel te weinig Geck-o materiaal in.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 hours ago
Misschien iets leuk voor Hardtraxx TV? Om eens langs te gaan bij B-front aangezien dit zijn hattrick is qua TOTY 
Goed idee! Leuk feitje trouwens, ben wel eens benieuwd naar in hoeverre Bob dat soort zaken volgt hier. Weet in elk geval wel dat hij dat commentaar onder zijn TL op HWS wel gelezen heeft.
Magic en die andere was? Met Undiscovered kan ie trouwens wel voor 4 op een rij gaanJurheinen wrote:Misschien iets leuk voor Hardtraxx TV? Om eens langs te gaan bij B-front aangezien dit zijn hattrick is qua TOTY
Edit: Oja die ander was Inner Creativity, daar ben ik zelf alleen nooit zo'n groot fan van geweest.
En hij was ook al volgens HT de beste DJ 
Volgens mij volgt hij het wel aardigTiMOTHYb wrote:Goed idee! Leuk feitje trouwens, ben wel eens benieuwd naar in hoeverre Bob dat soort zaken volgt hier. Weet in elk geval wel dat hij dat commentaar onder zijn TL op HWS wel gelezen heeft.
Waarom wordt deze poll niet gesloten?
Gaat echt niets meer veranderen gok ik. Bobje is de winnaar! 
1. B-Front - Mysterias (87)
2. Frontliner - Symbols (42)
3. Noisecontrollers - So High (27)
4. Frequencerz - Bitch (20)
4. Noisecontrollers - Pillars Of Creation (20)
6. The Machine - Mosquito (17)
7. Deetox - Still Here (Delete Remix) (15)
8. Frequencerz & E-Force - Attention (13)
9. Delete - Syndrome (12)
9. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix) (12)
Gefeliciteerd B-Front
EDIT: Oeps, Fuck The Fake Shit over het hoofd gezien
2. Frontliner - Symbols (42)
3. Noisecontrollers - So High (27)
4. Frequencerz - Bitch (20)
4. Noisecontrollers - Pillars Of Creation (20)
6. The Machine - Mosquito (17)
7. Deetox - Still Here (Delete Remix) (15)
8. Frequencerz & E-Force - Attention (13)
9. Delete - Syndrome (12)
9. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix) (12)
Gefeliciteerd B-Front
EDIT: Oeps, Fuck The Fake Shit over het hoofd gezien
Last edited by Grozny on 31 Jan 2013 15:20, edited 2 times in total.
Het was niet al te spannend dit jaar. B-Front kreeg maar liefst 25% van alle stemmen op zijn plaat Mysterias. Daarmee wint hij voor de derde keer op rij Track of the Year (2011: Inner Creativity, 2010: Magic / Become The Sky (met name Magic)). Gefeliciteerd Bob! Hier de volledige Top 25:
01. B-Front - Mysterias [87]
02. Frontliner - Symbols [42]
03. Noisecontrollers - So High [27]
04. Frequencerz - Bitch [20]
04. Noisecontrollers - Pillars Of Creation [20]
06. The Machine - Mosquito [17]
07. Deetox - Still Here (Delete Remix) [15]
08. Frequencerz & E-Force - Attention [13]
09. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix) [12]
09. Delete - Syndrome [12]
11. DJ Thera - The Battle [11]
12. Noisecontrollers - E=nc² [9]
12. Noisecontrollers - Break The Show [9]
14. Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Rmx) [8]
15. Phrantic - Spells [6]
15. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival [6]
17. Solutio & The I's - Immortal [5]
17. Deetox - Black Magic [5]
19. DJ Thera & Phrantic - Violence [4]
19. Frontliner feat. John Harris - Halos [4]
21. Blackburn - Without Warning [3]
22. Adaro - The Italian Tribute [2]
22. Frontliner - I'm The Melodyman [2]
22. Headhunterz - Headshot [2]
25. Re-Volt - Rush (In Screeches We Trust Mix) [1]
Afgaande op deze lijst kan je opmerken dat ook Noisecontrollers, Frontliner, Frequencerz en 'nieuwkomer' Delete een prima jaar achter de rug hebben. Maar eigenlijk geldt dat voor alle artiesten in deze lijst natuurlijk, want het is al noemenswaardig op zich als je in deze lijst voorkomt.
01. B-Front - Mysterias [87]
02. Frontliner - Symbols [42]
03. Noisecontrollers - So High [27]
04. Frequencerz - Bitch [20]
04. Noisecontrollers - Pillars Of Creation [20]
06. The Machine - Mosquito [17]
07. Deetox - Still Here (Delete Remix) [15]
08. Frequencerz & E-Force - Attention [13]
09. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix) [12]
09. Delete - Syndrome [12]
11. DJ Thera - The Battle [11]
12. Noisecontrollers - E=nc² [9]
12. Noisecontrollers - Break The Show [9]
14. Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Rmx) [8]
15. Phrantic - Spells [6]
15. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival [6]
17. Solutio & The I's - Immortal [5]
17. Deetox - Black Magic [5]
19. DJ Thera & Phrantic - Violence [4]
19. Frontliner feat. John Harris - Halos [4]
21. Blackburn - Without Warning [3]
22. Adaro - The Italian Tribute [2]
22. Frontliner - I'm The Melodyman [2]
22. Headhunterz - Headshot [2]
25. Re-Volt - Rush (In Screeches We Trust Mix) [1]
Afgaande op deze lijst kan je opmerken dat ook Noisecontrollers, Frontliner, Frequencerz en 'nieuwkomer' Delete een prima jaar achter de rug hebben. Maar eigenlijk geldt dat voor alle artiesten in deze lijst natuurlijk, want het is al noemenswaardig op zich als je in deze lijst voorkomt.
Ik denk er eigenlijk pas aan nu ik de lijst zie, maar in welke week hebben Reignite, Toulouse Remix & The Power Of Music eigenlijk meegedaan? Want je zou er toch wel minstens één tussen verwachten.
Zijn allen niet officieel uitgebracht maar gelekt via het HWS album waar het eigenlijk edits hadden moeten zijn. Uit de officiele versie kwam alleen Toulouse remix full.
Dus, HT gaat langs. Maak er weer eens een mooi filmpje van met wat nieuws van Bobbie ofzo.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 hours ago
B-Front
Woow great! I won The track of the year for the 3th time in a row (magic, inner creativity, mysterias) @Hardtraxx thanks for the big support over the last years