Alleen Attention.
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
THardtraxxer
- 124 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Attention zowieso
en The City bij gebrek aan beter
en The City bij gebrek aan beter
Er mogen ook wel weer eens nieuwe komen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja, weet het. Even druk in verband met het werk. (Zit nu aan mijn laatste week)Daveytl wrote:Er mogen ook wel weer eens nieuwe komen.
Even wachten aub.
Waarom dit dan niet aan iemand anders over laten die er wel tijd voor heeft?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als je de Totw's volgt heb ik al eens gezegd dat ik daar geen probleem mee heb hoor!Nando wrote:Waarom dit dan niet aan iemand anders over laten die er wel tijd voor heeft?
Inderdaad, studeren richting Master heeft dit jaar al mijn tijd in beslag genomen. Vooral mijn projecten waardoor ik amper tijd had om andere vakken te studeren. Daarnaast ben ik vanaf juli direct beginnen te werken met de nodige overuren om wat te kunnen genieten in september.Pommer wrote:Waarom die haast?
Gisteren was mijn werkperiode afgelopen die ik dit weekend dan ook even inzet. Vanaf maandag nog 2 weken "vakantie" om dan aan de hertentamens te beginnen. En laat die 2 weken me nu net eens wat meer tijd geven als voorgaande maanden!
Maar, nogmaals! Moest emand anders zich aangesproken voelen om dit te willen overnemen, ga gerust je gang!
PM me dan wel even, dan weet ik dat!
Ten slot, nogmaals mijn excuses voor de lange vertragingen! Absoluut onbedoeld!