Wat een kutmaand
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Tartaros - Imagine, de beste van de laatste 5 weken
Wat een kutmaand
Wat een kutmaand
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Voor mij alleen Tartaros - Imagine.. Eerste keer dat ik een Scope DJ plaat gewoon echt puur bagger vind
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Tartaros en Scope. Yartaros nr 1 !
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
die van Tartaros maar die is ook niet geweldig
TiMOTHYb wrote:wootum wrote:Alleen Imagine
Hoe kan dit al heel week 22 zijn? Bij week 21 zaten de releases van afgelopen maandag nog bij. Dan zou week 22 toch pas na aankomende maandag erop moeten komen?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Bij gebrek aan beter maar gekozen voor Tartaros en Scope DJ.
Best bizar dat er nog 4 mensen hebben gekozen voor Punani, maar smaken verschillen!
Best bizar dat er nog 4 mensen hebben gekozen voor Punani, maar smaken verschillen!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Imagine, verder nix 
Week 22 is tot en met gisteren, omdat dit een nieuwe maand is en dan krijg je op het eind (Bij track of the month) misschien wel releases van de maand erna/ervoortomac wrote:Hoe kan dit al heel week 22 zijn? Bij week 21 zaten de releases van afgelopen maandag nog bij. Dan zou week 22 toch pas na aankomende maandag erop moeten komen?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lyst wrote:Niets boeiends.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kon me er niet toe zetten om een tweede keuze aan te kruizen. Tartaros it is.
ahja, ik snappatrickjeb wrote:Week 22 is tot en met gisteren, omdat dit een nieuwe maand is en dan krijg je op het eind (Bij track of the month) misschien wel releases van de maand erna/ervoortomac wrote:Hoe kan dit al heel week 22 zijn? Bij week 21 zaten de releases van afgelopen maandag nog bij. Dan zou week 22 toch pas na aankomende maandag erop moeten komen?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
:')dawasiknie wrote:Punani remix