Storah & Madmize - Torture
BraxX - Make It Right
BraxX - Make It Right
Het kan altijd makkelijk op een paar manieren.MYTZE wrote: edit: het account hieronder ook hetzelfde ip, en stemmen allemaal op Torture
Ja shit, heb je nog ergens een post waar ik 28 comments op kwijt kan?Broken Balance wrote:MYTZE wrote: Of je maakt het een regel dat je alleen vanaf Hardtraxxer (100 berichten oid) status mag stemmen.
Dit durf ik niet te doen, puur omdat het volgens mij in het verleden ook wel eens fout is gegaan met ip's bannen (dacht ik gelezen te hebben). En dat zou ik ook niet doen zonder toestemming van één van de beheerdersBroken Balance wrote: Of je bant de dubbele ip's, want ja forum regel over dubbele accounts is perm ban voor alle gelinkte accounts.
Dit lijkt me het makkelijkste ja, zeker als we gewoon via reacties blijven stemmen wat voorlopig wel de bedoeling is.Broken Balance wrote:Of de dubbele ip's stemmen niet meetellen
Dit vind ik niet zon heel geweldige oplossing, i.v.m. mensen zoals bijvoorbeeld kevints hierboven die dan 'uitgesloten' wordenBroken Balance wrote:Of je maakt het een regel dat je alleen vanaf Hardtraxxer (100 berichten oid) status mag stemmen.
Het blijft een bijzondere tijdsbesteding waar ze enorm trots op zijn lijkt het. Je zou maar zo zuur zijn (ik word er zelfs bang van) om iets wat je niet kan krijgen op een dood forum, net een kind dat z'n zin niet krijgt.
Wat ben jij een zielig jochie. Eerst zeggen 'blijf lekker je tijd verspillen' en later toevoegen 'Zal het topic wel opschonen als ik de stemmen ga tellen'MYTZE wrote:blijf lekker je tijd verspillenZal het topic wel opschonen als ik de stemmen ga tellen.
Broken Balance wrote:Showtek & Earl St. Clair - Dear Hardstyle
Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)
Smerig hypocriet manneke dat ge bentRickzel wrote:Volgens mij bepalen de mods wel even wie er mogen stemmen!!!11!!!
Mijn stem btw Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)Rickzel wrote:Wat is dat voor onzin, ga je nou zelf uitkiezen wie er gewonnen hebben omdat de stemmen je niet aanstaan?![]()
Ik heb gestemd op Sanctuary en blijkbaar nog meer mensen, waarom gaat die niet mee dan?
Als je zelf gaat bepalen wie er wint omdat de stemmen je niet aanstaan kun je net zo goed kappen met deze onzin haha.