Daar zullen de jongens van Chapter V vast nachten van wakker liggen.THArdstyler wrote:Jammer dat een track als Clank It Up het nu niet gaat halen omdat een bepaald lid van dit morsdode hardstyle forum andere leden van dit morsdode hardstyle forum heeft aangespoord om op Ghettobass te stemmen om een ander lid van dit morsdode hardstyle forum te fucken.
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Gaat het niet om, Rick. Enfin, dat je het zo opvat bewijst maar weer hoe vast je zit in je eigen 'grap'.Rickzel wrote:Daar zullen de jongens van Chapter V vast nachten van wakker liggen.THArdstyler wrote:Jammer dat een track als Clank It Up het nu niet gaat halen omdat een bepaald lid van dit morsdode hardstyle forum andere leden van dit morsdode hardstyle forum heeft aangespoord om op Ghettobass te stemmen om een ander lid van dit morsdode hardstyle forum te fucken.
Snapte al niet dat Ghettobass zoveel stemmen kreeg, niet echt een boeiende plaat...
Clank It Up is voor mij tot nu toe een grote TOTY kanshebber, stelletje hokboeren verdommehh!!
Iig grappiger dan elke grap die ik jou dit jaar heb horen maken.THArdstyler wrote:Gaat het niet om, Rick. Enfin, dat je het zo opvat bewijst maar weer hoe vast je zit in je eigen 'grap'.Rickzel wrote:Daar zullen de jongens van Chapter V vast nachten van wakker liggen.THArdstyler wrote:Jammer dat een track als Clank It Up het nu niet gaat halen omdat een bepaald lid van dit morsdode hardstyle forum andere leden van dit morsdode hardstyle forum heeft aangespoord om op Ghettobass te stemmen om een ander lid van dit morsdode hardstyle forum te fucken.
Oh shit nu wordt het me echt heel heet onder de voeten ik ga denk ik het forum en de gelieerde groepsapp verlaten!!Fuzzylogic wrote:Iig grappiger dan elke grap die ik jou dit jaar heb horen maken.THArdstyler wrote:Gaat het niet om, Rick. Enfin, dat je het zo opvat bewijst maar weer hoe vast je zit in je eigen 'grap'.Rickzel wrote: Daar zullen de jongens van Chapter V vast nachten van wakker liggen.
Doe alsjeblieft, denk niet dat iemand daar rouwig om is.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dan wordt het pas écht gezellig.Fuzzylogic wrote:Doe alsjeblieft, denk niet dat iemand daar rouwig om is.
THArdstyler wrote:Clank It Up en Decibel Tool
-
THardtraxxer
- 502 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
1. Ghetto bass
2. Shakedown remix

2. Shakedown remix
Last edited by thomvandijk15 on 09 Sep 2022 20:50, edited 1 time in total.
Jij mag blijven maatjethomvandijk15 wrote:1. Ghetto bass
![]()
-
THardtraxxer
- 502 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
Wat ben jij toch lief jongen!Rickzel wrote:Jij mag blijven maatjethomvandijk15 wrote:1. Ghetto bass
![]()