Extended versies / DJ-edits worden 'in de volksmond' hier gewoon fulls genoemd, en feit blijft dat alleen extendeds in deze polls komen te staan.Geck-o wrote:Ik vind dit echt heel ouderwets denken.Magnetron wrote:Je hebt gelijk, poll aangepasttomac wrote:Het audiofreq album heeft nog geen fulls toch?
Dit zijn de nummers zoals Sam ze heeft bedoeld en gemaakt, volledig dus
Daarnaast zullen er ook de nodige DJ-edits komen, maar dàt zijn dus de edits, of extended versies, hoe je het ook wil noemen.
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Volgens mij gaf hij inderdaad ergens aan dat er geen 'fulls' komen van z'n album.Geck-o wrote:Ik vind dit echt heel ouderwets denken.Magnetron wrote:Je hebt gelijk, poll aangepasttomac wrote:Het audiofreq album heeft nog geen fulls toch?
Daarnaast zullen er ook de nodige DJ-edits komen, maar dàt zijn dus de edits, of extended versies, hoe je het ook wil noemen.
Dusja, wanneer kunnen we zijn platen dan meenemen in een TOTY poll ?
Ik vind er wel een paar parels bij zitten namelijk.
Twanneke wrote:Fantazoo wrote:Gekozen voor No Mercy, verder volgens mij wel de slechtste week van dit jaar
Ook hier geen stem, wat een matige week zeg... en dat voor de feestdagen 
En dat vind ik dus ouderwets denken. Waarom zou je dat nog doen tegenwoordig?pim0412 wrote:Extended versies / DJ-edits worden 'in de volksmond' hier gewoon fulls genoemd, en feit blijft dat alleen extendeds in deze polls komen te staan.Geck-o wrote:Ik vind dit echt heel ouderwets denken.Magnetron wrote:Je hebt gelijk, poll aangepast
De nummers zijn gewoon gereleased.
Normaal gesproken mis je nog een intro of mid -intro in een radio edit, dus kan je nog niet geheel oordelen over de track. Vandaar dat er alleen fulls in de polls komen denk ik. Maar als er geen geen fulls komen voor zijn album, dan hadden de tracks er wel deze week bij gekund. Ik wist niet dat dat zo was.
Tracks zijn ook gewoon meegenomen in de Q-Dance top 100, dus had hier ook best gekund.