The Pitcher & B-Front – MPX 1
Artifact ft. Elke Donkers – I See Lights
Artifact ft. Elke Donkers – I See Lights
Chroman wrote:F.U.C.K. heeft 0 stemmen tot nu toe, liegebeestBever wrote:Raggamuffin, Each Other en F.U.C.K.
Goeie week btw![]()
Trouwens, waarom eigenlijk? Hier was iedereen toch zo enthousiast over?
Maar het is niet mogelijk dat ik MPX 1 daadwerkelijk een van de betere platen vind deze week, dus dan zal het wel aan de '& B-Front' moeten liggen?Bever wrote:Trouwens wat een onzin. MPX1 krijg weer bakken vol gratis stemmen omdat het B-Front is. Vind t een vette plaat hoor maar het is weer zo typisch. Ik zal nu wel een bak met stront over me heen krijgen maar dit is niet de eerste keer en het valt me op. Zo'n geweldige plaat is MPX1 nou ook weer niet volgens mij
Keyword is sfeer. Mega mega sfeer.Bever wrote:@pim
Het is natuurlijk wel mogelijk dat jij het een van de beste platen van de week vindt, maar ik vind het me echt heel moeilijk voor te stellen dat zo veel mensen dat vinden dat MPX1 aan kop ligt hier. Tuurlijk ieder z'n eigen ding, 100% mee eens, maar ik kan gewoon niks bijzonders in die plaat vinden. En tuurlijk, kan een keer gebeuren dat ik het niet snap en dat is geen probleem. Het is bij b-front alleen zo ontzettend vaak het geval dat ik er een beetje allergisch en wantrouwig voor word als je het zo kan noemen
Ik heb hem nog een kaar keer geluisterd en ik vind hem wel steeds leuker vinden naarmate ik hem vaker luister. Maar afgezien van die anti (die inderdaad erg goed is) vind ik het nog steeds een ontzettend standaard B-Front plaat. Laat ik het maar houden op smaakDaveytl wrote:Keyword is sfeer. Mega mega sfeer.Bever wrote:@pim
Het is natuurlijk wel mogelijk dat jij het een van de beste platen van de week vindt, maar ik vind het me echt heel moeilijk voor te stellen dat zo veel mensen dat vinden dat MPX1 aan kop ligt hier. Tuurlijk ieder z'n eigen ding, 100% mee eens, maar ik kan gewoon niks bijzonders in die plaat vinden. En tuurlijk, kan een keer gebeuren dat ik het niet snap en dat is geen probleem. Het is bij b-front alleen zo ontzettend vaak het geval dat ik er een beetje allergisch en wantrouwig voor word als je het zo kan noemen
De plaat is een geweldig geheel, de anti is wel een anti maar past ontzettend goed bij de rest. Tevens is die anti gewoon belachelijk vet, best droog maar gaat ook door merg en been, zo scherp en hard. Zijn niet veel anti's waar ik zo'n kippenvel van krijg als deze. Ook de tweede climax is ontzettend vet, doet me denken aan het Donkey Rollers stijltje van Sleeping Souls, welke ik ook geniaal vind.