Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Track of the Week 2015 #2
Poll eindigt op 18 jan 2015 20:02
Ed E.T & D.T.R - Get Out My Face! 0%  0%  [ 0 ]
Ed E.T & D.T.R - Get Out My Face! (Onex & Trax Remix) 1%  1%  [ 1 ]
Crisis Era - What I'm About 2%  2%  [ 2 ]
Delete - The Curse 27%  27%  [ 33 ]
Delete & Low Profile - Codes Of Behavior 18%  18%  [ 22 ]
Sanctorium - Embrace the Code 0%  0%  [ 0 ]
Nuron - Kill The Disco 1%  1%  [ 1 ]
DJ Cyber - My World 5%  5%  [ 6 ]
X-Pander & Regain - Dark Ages (2014 Edit) 2%  2%  [ 3 ]
Radiohead - Street Spirit (X-Pander Hardstyle Bootleg) 0%  0%  [ 0 ]
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix) (XPN Edit) 0%  0%  [ 0 ]
D-Stylerz - Just A Freak (Frequencerz Remix) 6%  6%  [ 7 ]
Frequencerz - 47Minutes 1%  1%  [ 1 ]
Frequencerz - Reviver 19%  19%  [ 23 ]
Frequencerz - Sonic Love 11%  11%  [ 14 ]
Frequencerz - Zelda 2%  2%  [ 2 ]
Gevaarlijke Daan - GVD 6%  6%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 122
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik stem op de beste plaat, de ene week is die keus moeilijk, de andere week niet. Ik been groot Delete fan, dat moge duidelijk zijn, maar als bijv. een Noisecontrollers - Always Orange, Down Down of Static tussen stond dan zou die sws boven 1 van die Delete platen zijn gekomen, of die Delete plaat moest wel heel erg geweldig zijn.

The Curse & Codes of Behavoir zijn dat in mijn ogen niet, maar nog wel steeds 1000 x beter dan die gehele Frequencerz free release pack, ongeacht de nostalgie. Dat is iets wat ik niet doorslaggevend vind bij een ''track of de week''.

Je bent natuurlijk vrij om te stemmen wat je wilt, ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom je op die tracks stemt. Nu jij de reden hebt aangegeven snap ik 't al wat beter, maar ben nog steeds van mening dat geen van die tracks stemwaardig is in deze pol.

Normaal stem ik ook niet snel op platen die gereleased worden een paar jaar nadat ie klaar is, maar hier toch wel gedaan omdat de nostalgische waarde erg hoog lag voor mij. Kan me ook wel enigszins vinden in je mening maar het is (voor mij) nou niet dat die Delete platen kwalitatief zó hoogstaand zijn dat ik er op stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 02:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
The Curse & Codes of Behavoir zijn dat in mijn ogen niet, maar nog wel steeds 1000 x beter dan die gehele Frequencerz free release pack, ongeacht de nostalgie. Dat is iets wat ik niet doorslaggevend vind bij een ''track of de week''.

Je bent natuurlijk vrij om te stemmen wat je wilt, ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom je op die tracks stemt. Nu jij de reden hebt aangegeven snap ik 't al wat beter, maar ben nog steeds van mening dat geen van die tracks stemwaardig is in deze pol.


Hier ben ik het dan niet met je eens. Dit is een poll voor track of the week, niet "productietechnisch sterktste plaat van de week". Het gaat er dus in mijn ogen om wat een track met je doet, wat jou keuzes net wat meer met je doen vergeleken met de andere tracks. Toevallig worden deze tracks in deze week pas weggegeven, hoe oud ze ook zijn. Als de Frequencerz tracks bij mij een gevoel van nostalgie en euforie zouden geven, zou ik ook op ze stemmen. Ik ga zelf echter ook voor de Delete tracks, hoewel ik het een matige week vind en ze niet echt een wow gevoel bij me oproepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem gewoon op de plaat die ik het leukste vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sonic Love en Reviver
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle