Uberhout wrote:Radiance & Voyager 2
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
S
Atlas - Never Coming Down en Dillytek - The Difference
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Klinkt misschien stom, maar ik snap het nog steeds niet..
Hoe kan ik nou in godsnaam weten welke vakje ik moet kiezen om de bijbehorende track te vinden?
Hoe kan ik nou in godsnaam weten welke vakje ik moet kiezen om de bijbehorende track te vinden?
Punishment en Radiance. Wát een platen 
Wat bedoel jij nou weer? Je moet gewoon kiezen welke tracks jij het tofst vindt.Hardtraxxer wrote:Klinkt misschien stom, maar ik snap het nog steeds niet..
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Bij mij staan er enkel 25 mogelijkheden om aan te kruizen, maar er staat geen trackname bij ieder vakje.tomac wrote: Wat bedoel jij nou weer? Je moet gewoon kiezen welke tracks jij het tofst vindt.
Ik moet dus een schatting maken van welke track ongeveer welk vakje is en zo maak ik dus mijn keuzes, waardoor ik meestal de verkeerde keuze maak en niet de tracks kies, die ik het vetst vind..
Snap je niet wat ik bedoel? Misschien is het wel een fout bij mijn internetinstellingen ofzo ik weet het ook niet
Dat is apart er hoort gewoon een tracknaam bij te staan. Toch iets in je browserinstellingen dan.Hardtraxxer wrote:Bij mij staan er enkel 25 mogelijkheden om aan te kruizen, maar er staat geen trackname bij ieder vakje.tomac wrote: Wat bedoel jij nou weer? Je moet gewoon kiezen welke tracks jij het tofst vindt.
Ik moet dus een schatting maken van welke track ongeveer welk vakje is en zo maak ik dus mijn keuzes, waardoor ik meestal de verkeerde keuze maak en niet de tracks kies, die ik het vetst vind..
Snap je niet wat ik bedoel? Misschien is het wel een fout bij mijn internetinstellingen ofzo ik weet het ook niet
Zo jammer van de kicks, anders had the Difference erbij gezeten. En the Punishment is een ontzettende beukplaat, maar ik stem op tracks die ik thuis of onderweg zou luisteren en hoopte juist op een uitwerking van de melodie in de break dus die anti, hoe hard ook, komt als een kleine teleurstelling. Ik ga voor Radiance (ondanks de pitchkicks) en Voyager 2