Snap hier ook helemaal niks vanwrote:Sympho gaat het niet redden
The Chief en Trick or Treat, erg sterke week 
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Heavolution 999 & The Chief.
Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
En dat zelfs op HTwrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
Vind het eigenlijk ook raar dat er niks van die Wavolizer release doorgaat. Maar wat ik nog raarder vind is dat Sorrow en Break Down Low de meeste stemmen hebben. Break Down Low is wel erg lekker maar die begin ik al zat te worden, Sorrow heb k nog niet vaak gehoord maar dat vind ik echt een rukplaat. 
Tja 9 van de 10 keer is het andersom, dan vind half HT het onbegrijpelijk dat 'die meuk' van Wavolizer doorgaat. Dit was gewoon een sterke week.wrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Dus? Het is toch de keuze van de Hardtraxxers he.wrote:Vind het eigenlijk ook raar dat er niks van die Wavolizer release doorgaat. Maar wat ik nog raarder vind is dat Sorrow en Break Down Low de meeste stemmen hebben. Break Down Low is wel erg lekker maar die begin ik al zat te worden, Sorrow heb k nog niet vaak gehoord maar dat vind ik echt een rukplaat.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Ik vind Break Down Low toch heel wat vernieuwender en meer geinspireerd dan de zoveelste kicksessie van Wavolizer.wrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
Achja, meningen hè
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hou het gezellig hier op Hardtraxx.
H
Blijkt toch moeilijk. Posts weer verwijderd en een waarschuwing uitgedeeld. De volgende mag een paar weken op vakantiewrote:Hou het gezellig hier op Hardtraxx.