Snap hier ook helemaal niks vantomac wrote:Sympho gaat het niet redden
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
The Chief en Trick or Treat, erg sterke week 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heavolution 999 & The Chief.
Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
En dat zelfs op HTFuzzylogic wrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
Vind het eigenlijk ook raar dat er niks van die Wavolizer release doorgaat. Maar wat ik nog raarder vind is dat Sorrow en Break Down Low de meeste stemmen hebben. Break Down Low is wel erg lekker maar die begin ik al zat te worden, Sorrow heb k nog niet vaak gehoord maar dat vind ik echt een rukplaat. 
Tja 9 van de 10 keer is het andersom, dan vind half HT het onbegrijpelijk dat 'die meuk' van Wavolizer doorgaat. Dit was gewoon een sterke week.Fuzzylogic wrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Dus? Het is toch de keuze van de Hardtraxxers he.SL8492 wrote:Vind het eigenlijk ook raar dat er niks van die Wavolizer release doorgaat. Maar wat ik nog raarder vind is dat Sorrow en Break Down Low de meeste stemmen hebben. Break Down Low is wel erg lekker maar die begin ik al zat te worden, Sorrow heb k nog niet vaak gehoord maar dat vind ik echt een rukplaat.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Ik vind Break Down Low toch heel wat vernieuwender en meer geinspireerd dan de zoveelste kicksessie van Wavolizer.Fuzzylogic wrote:Het is toch eigenlijk schandalig dat er van de Wavolizer/Vazard release niks meegaat voor TotM en dat zo'n belachelijk slechte ongeïnspireerde plaat als Break Down Low wel meegaat :')
Achja, meningen hè
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hou het gezellig hier op Hardtraxx.
-
H
Blijkt toch moeilijk. Posts weer verwijderd en een waarschuwing uitgedeeld. De volgende mag een paar weken op vakantiebRt_ wrote:Hou het gezellig hier op Hardtraxx.