Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Track of the Week 2012#13

Poll ended at 09 Apr 2012 23:31

The R3belz -A State Of Mind
61
42%
The R3belz -Skynet
31
21%
Scott Ferrell - Shrill
0
No votes
Scott Ferrell - Expansion
0
No votes
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Francesco Zeta Remix)
0
No votes
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Jajox Remix)
1
1%
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Black Force Remix)
0
No votes
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin'
0
No votes
Legacy - The Art of War
0
No votes
Legacy - Scared
0
No votes
Legacy - Change the World
0
No votes
DJ Desnar - Curiosity
6
4%
DJ Desnar - Free
1
1%
Paul² ft. Yuna-x - Music Playing In Our Hearts (Paulistos Mix)
0
No votes
Paul² ft. Yuna-x - Music Playing In Our Hearts (Anderson T Mix)
0
No votes
Francesco Zeta - Unmistakable
1
1%
Francesco Zeta - Oh
4
3%
Francesco Zeta & Sincera Lady - Dirty Play
1
1%
Francesco Zeta - Atlantis
2
1%
Freakin' Voices - Embrace The Shadows
1
1%
Tatanka - AKT
37
25%

Total votes: 146

Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
tomac wrote:Komt vanzelf jongens ^^
Oke duurt wel beetje lang nu, what's up? :oh:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Rawbin wrote:Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
Dit. En als de originele maker niet in een keer nu 4 weken kan maken, doe er dan 1? :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Daveytl wrote:Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over ;)
bRt_ wrote:
Lyst wrote:Als je ook even leest wat ik zei, scheelt dat een hoop werk in de toekomst :P
Dat stond er net nog niet toen ik poste :P
En nee, het is niet persee nodig.
Tja, ik heb amper tijd. Ik ben continnue bezig met projecten. Heb zelfs amper tijd om iets te gaan doen..
De keren dat ik even op HT zit, spendeer ik aan 2a3 releases en dan ben ik er weer vanaf. Moet vanavond alweer een nachtje door voor een project met een deadline op de 14é.
Schakelen richting een masterjaar! Tijdrovend, haha!
Verder! Ik hou NIEMAND tegen om er zelf mee aan de slag te gaan! Zoals ik al in de bovenstaande quote zei.
Rawbin wrote:Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
Dat geeft in mijn ogen toch aan dat die tracks niet goed genoegd waren voor een stem ;)
Overigens, als dat je reden is verveelt hij toch even snel als dat je er direct op stemt of erna pas? :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2 :)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
bRt_ wrote:Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2 :)
Ik mag voorlopig helemaal niks doen, dus als ik ergens de zin vandaan trek, zal ik proberen om een aantal weken op rij neer te zetten! :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
bRt_ wrote:Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan! :thumbup:
Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
tommetjeuh wrote: Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houden :P
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
bRt_ wrote:
tommetjeuh wrote: Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houden :P
Tja stash is toch echt een officiele release, hoort er bij he! :P
Dj Thera - Stash (BYMD006) Hier info met cat-id enzo.. moet er wel op kunnen stemmen natuurlijk! xd
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Dat kan ja, maar dat heb ik nog nooit gedaan! :P
Dan moet de Acid Nightmare remix er ook nog bij, en al die andere promows etc..
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Mooi zo, overzicht heeft een update gekregen!
Morgen staan ze allemaal online! :D
Nu tukken .. :yawn: