Oke duurt wel beetje lang nu, what's up?tomac wrote:Komt vanzelf jongens
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over 
Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Dit. En als de originele maker niet in een keer nu 4 weken kan maken, doe er dan 1?Rawbin wrote:Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daveytl wrote:Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over
Tja, ik heb amper tijd. Ik ben continnue bezig met projecten. Heb zelfs amper tijd om iets te gaan doen..bRt_ wrote:Dat stond er net nog niet toen ik posteLyst wrote:Als je ook even leest wat ik zei, scheelt dat een hoop werk in de toekomst
En nee, het is niet persee nodig.
De keren dat ik even op HT zit, spendeer ik aan 2a3 releases en dan ben ik er weer vanaf. Moet vanavond alweer een nachtje door voor een project met een deadline op de 14é.
Schakelen richting een masterjaar! Tijdrovend, haha!
Verder! Ik hou NIEMAND tegen om er zelf mee aan de slag te gaan! Zoals ik al in de bovenstaande quote zei.
Dat geeft in mijn ogen toch aan dat die tracks niet goed genoegd waren voor een stemRawbin wrote:Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
Overigens, als dat je reden is verveelt hij toch even snel als dat je er direct op stemt of erna pas?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2 
Ik mag voorlopig helemaal niks doen, dus als ik ergens de zin vandaan trek, zal ik proberen om een aantal weken op rij neer te zetten!bRt_ wrote:Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan! 
Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mijbRt_ wrote:Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houdentommetjeuh wrote: Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
Tja stash is toch echt een officiele release, hoort er bij he!bRt_ wrote:Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houdentommetjeuh wrote: Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
Dj Thera - Stash (BYMD006) Hier info met cat-id enzo.. moet er wel op kunnen stemmen natuurlijk!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dat kan ja, maar dat heb ik nog nooit gedaan!
Dan moet de Acid Nightmare remix er ook nog bij, en al die andere promows etc..
Dan moet de Acid Nightmare remix er ook nog bij, en al die andere promows etc..
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Mooi zo, overzicht heeft een update gekregen!
Morgen staan ze allemaal online!
Nu tukken ..
Morgen staan ze allemaal online!
Nu tukken ..