Henk-Jan wrote:Sainen wrote:Virus en Yes We Know.
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Godver wat een week... Gestemd op Virus & Yes We Know. Maar Reactivate, Armageddon, Extreme Loudnezz, Creative Community en Countdown zijn ook erg goed!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Virus dat is iig al duidelijk. Tweede toch maar voor The Story. Was ook nog aan het twijfelen tussen de tracks van The R3belz.
Virus en Yes We Know, twee van de allerdikste platen van het jaar voor mij!
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Virus & Reactiving the bionicle. Countdown als goede derde 
Jorgvv wrote:Virus & Reactiving the bionicle. Countdown als goede derde
Eensch.Ox_Ite wrote:Reactivating the Bionicle en Virus
Steekt bij mij er 1 boven uit : Virus
!!
Verder heb ik gekozen voor Quirk.
Verder heb ik gekozen voor Quirk.
Countdown & Virus
Zonder die twee platen, met name de eerste, was mijn zomer een stuk saaier geweest
Zonder die twee platen, met name de eerste, was mijn zomer een stuk saaier geweest
-
A
Virus en Quirk
Zijn ook mijn keuzes, maar ik zie dat Quirk al vrij kansloos is zelfs voor de 2e plekAlmighty wrote:Virus en Quirk
Kies dus toch maar voor Countdown, die verdient het ook wel om 2e te worden. Weet trouwens niet eens of het wel een drol uitmaakt, gaat alleen de nr 1 naar TOTY of ook de nummers 2?
We hebben eerst nog Track of the Month he 
Oja haha, deze tracks zijn allemaal zo goed dat ik ff dacht dat het al TOTM was 
Dakpan wrote:Virus en Yes We Know. Countdown goede derde.
Gooi maar dicht BrT, lijkt me wel duidelijk zo.
Snel een Track of the Month, en als die al vlug beslist is door naar Track of the Year
Snel een Track of the Month, en als die al vlug beslist is door naar Track of the Year
Countdown boven Yes We Know.
:')
:')
-
THardtraxxer
- 124 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
virus en reactivating the bionicle
sterke week dit
sterke week dit
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik geef hem nog tot morgen en dan komt de TOTMDaveytl wrote:Gooi maar dicht BrT, lijkt me wel duidelijk zo.
Edit 09/01/2012: TOTM komt er vanavond aan!
bRt_ wrote: Edit 09/01/2012: TOTM komt er vanavond aan!
Niet zo veel beloftes maken, gaat alleen maar fout 
Reactivating the Bionicle en Armaggedon 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wat zit jij nu te lachen? Kan ik er wat aan doen dat ik tot een gat in de nacht aan een ontwerp voor school heb liggen werken .. Ook nog eens totaal ongepland :SDakpan wrote:
Anyway hij staat online nu waar weer doorwerken ..