Nackt en Pulling the Trighger.
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
#38 en Augustus komen morgen! : )
Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatische track. Die vocals ook echt damn.Khadber wrote: Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.
lol jij hebt wel oren? Arkaine heeft op qbase geeneen fatsoenlijke mix gemaakt, ben ervan overtuigd dat ik dat zelf beter had gedaan.Hard Twins wrote:En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem
Anders meet je met 2 maten, net alsof die Arkaine tracks wel origineel zijn. Dat is ook gewoon dertien in een dozijn fabriekshardstyle.Hard Twins wrote:Full Arkaine support hier
al die rawstyle zooi begin op elkaar te lijken want originaliteit is ver te zoeken in de tracks van Revolutionz steeds de zelfde dark vocals met dan zo'n melodie die op op elke tel 1 noot aanslaat met daarin een lichte variatie, beetje uitgemolken concept naar mijn mening. en dat stijltje van crypsis is ook al wel bekent waardoor het toch net niet speciaal genoeg is om mijn stem te krijgen. En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem
Ik heb besloten niet te stemmen, zitten wel een paar redelijke tracks bij, maar geen track die echt overtuigend is.
MakkieJolle wrote:Nackt en Pulling the Trighger.
Antwoord heb ik hierboven al gegeven: De sfeer in de track staat me wel aan, Pitcher tracks vind ik sowieso altijd wel goed te pruimen. Op zich is de track gewoon goed geproduceerd en in tegenstelling tot anderen erger ik me totaal niet aan die Buddahman.Gangsterdwerg wrote:Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatischeKhadber wrote: Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vrijwel iedereen ziet de meest briljante leadsynth van de afgelopen jaren over het hoofd 
Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen
Inderdaad jammer, ook al vind ik Darkness misschien toch wel een tikkeltje beter.Pommer wrote:Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen