Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Track of the Week 2011 #37

Poll ended at 28 Sep 2011 21:58

Revolutionz - Darkness
35
16%
Revolutionz - Godz
2
1%
Jajox - Xarah
0
No votes
Jajox - Lust
0
No votes
Jajox - Run 4 Cover
0
No votes
Nackt
62
29%
Gangsta Shit
24
11%
Jealousy (Zero Vision Remix)
29
13%
Pulling The Trigger (ft. Thera)
11
5%
Arkaine - Fear No More
13
6%
Arkaine - Lost In Eternity
5
2%
Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-Te-Fan Remix)
5
2%
Memento (Bioweapon Remix)
21
10%
Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
5
2%
The Pitcher feat. Buddahmann - Going H.A.M. (Hard As a Motherfucker)
4
2%

Total votes: 216

Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nackt en Pulling the Trighger.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
#38 en Augustus komen morgen! : )
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Khadber wrote: Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.
Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatische track. Die vocals ook echt damn.
Hard Twins wrote:En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem
lol jij hebt wel oren? Arkaine heeft op qbase geeneen fatsoenlijke mix gemaakt, ben ervan overtuigd dat ik dat zelf beter had gedaan.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hard Twins wrote:Full Arkaine support hier
al die rawstyle zooi begin op elkaar te lijken want originaliteit is ver te zoeken in de tracks van Revolutionz steeds de zelfde dark vocals met dan zo'n melodie die op op elke tel 1 noot aanslaat met daarin een lichte variatie, beetje uitgemolken concept naar mijn mening. en dat stijltje van crypsis is ook al wel bekent waardoor het toch net niet speciaal genoeg is om mijn stem te krijgen. En Arkaine heeft me goed verast ook op q-base dus hun krijgen mijn stem
Anders meet je met 2 maten, net alsof die Arkaine tracks wel origineel zijn. Dat is ook gewoon dertien in een dozijn fabriekshardstyle.

Ik heb besloten niet te stemmen, zitten wel een paar redelijke tracks bij, maar geen track die echt overtuigend is.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Jolle wrote:Nackt en Pulling the Trighger.
Makkie
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
1. Nackt
2. Darkness
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gangsterdwerg wrote:
Khadber wrote: Gelukkig draait het niet alleen om kicks, waarover smaken verschillen trouwens. Ik vind de track een beetje aansluiten bij de hype van rauw op het moment. Belgen die vanuit de wat impopulairdere Jump vertrokken zijn naar de volgende hype: de rauwere Hardstyle. Vind de track ook niet een bijzonder iets hebben, wat ik bij Going H.A.M. en Nackt wel heb door bepaalde elementen, vandaar de stemmen.
Niet dat ik Darkness een geweldige plaat vind hoor, maar WTF is er leuk aan Going HAM? Wat een dramatische
Antwoord heb ik hierboven al gegeven: De sfeer in de track staat me wel aan, Pitcher tracks vind ik sowieso altijd wel goed te pruimen. Op zich is de track gewoon goed geproduceerd en in tegenstelling tot anderen erger ik me totaal niet aan die Buddahman.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vrijwel iedereen ziet de meest briljante leadsynth van de afgelopen jaren over het hoofd :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:Jammer dat Jealousy het zo te zien niet gaat halen
Inderdaad jammer, ook al vind ik Darkness misschien toch wel een tikkeltje beter. :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
bRt_ wrote:#38 en Augustus komen morgen! : )
:$