Insomnia Original + Remix duh!
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dakpan wrote:Insomnia Remix en Fuck The Formula
Waarom wordt er eigenlijk nooit eens een hardtrance of hardcore track aan toegevoegd?
Als je dat zou willen zou je die beter apart kunnen doen. Dit maken dan toch geen schijn van kans aanezien 90% hier voor de Hardstyle releases zal stemmen..hidde wrote:Waarom wordt er eigenlijk nooit eens een hardtrance of hardcore track aan toegevoegd?
Hmm, opzich een idee als er voldoende animo voor is!
Hardtrance track of the week, zou ik ook wel erg vet vinden ja!hidde wrote:Hmm, opzich een idee als er voldoende animo voor is!
Iemand die misschien een site weet waar de releases daarvan goed worden bijgehouden?
Kan je op Junodownload zien.Oxbow wrote:Hardtrance track of the week, zou ik ook wel erg vet vinden ja!hidde wrote:Hmm, opzich een idee als er voldoende animo voor is!
Iemand die misschien een site weet waar de releases daarvan goed worden bijgehouden?
Hardcore totw is lastig hor. Dan zou het wat actiever moeten zijn in de hardcore sectie. Veel releases komen er niet op te staan. Dan heb je misschien maar 1 contender bepaalde weken. Lekker makkelijk winnen dan
Geldt denk ik ook wel voor hardtrance.
Ik ben trouwens gegaan voor Fuck The Formula & Insomnia (The Machine Remix)
Geldt denk ik ook wel voor hardtrance.
Ik ben trouwens gegaan voor Fuck The Formula & Insomnia (The Machine Remix)
Last edited by tomac on 14 Jul 2011 17:42, edited 1 time in total.
Misschien moeten we ons mbt hardtrance dan beperken tot track of the month, maandelijks komt er sowieso wel lekkere tracks uit, dus maandelijks is wel te doen.
Insomnia Remix en Fuck The Formula.
Dit kan dan ook voor Hardcore, waar het wel weer wat actiever is dan bij Hardtrance...hidde wrote:Misschien moeten we ons mbt hardtrance dan beperken tot track of the month, maandelijks komt er sowieso wel lekkere tracks uit, dus maandelijks is wel te doen.
Hmm hmm, zou wel leuk zijn. Misschien dan maar gewoon doen? Ff bespreken met een mod ofzo anders, lijkt mij iig lachen.
Tja, I'm in, maar ik denk dat je dan maar 10 mensen hebt die er stemmen. Hardtraxx is (helaas) veel te veel gericht op Hardstyle. Hardtrance en Hardcore komt hier bijna niet ter sprake..
Maar als je dan samples toevoegd, kan het hardstyle publiek ook denken "he, een track o/t month, vast goede platen, eens proberen" en dan stemmen. Je weet het niet, ik zie het best slagen eigenlijk. Enige probleem is het selecteren van de platen.Edwinn wrote:Tja, I'm in, maar ik denk dat je dan maar 10 mensen hebt die er stemmen. Hardtraxx is (helaas) veel te veel gericht op Hardstyle. Hardtrance en Hardcore komt hier bijna niet ter sprake..
Ze checken niet eens de releases die ze niet kennen in deze polls. En bij beste track van slaan ze artiesten die ze niet kennen volledig over. Een beetje wat een boer niet kent, lust ie niet verhaal.Steffnov wrote:Maar als je dan samples toevoegd, kan het hardstyle publiek ook denken "he, een track o/t month, vast goede platen, eens proberen" en dan stemmen. Je weet het niet, ik zie het best slagen eigenlijk. Enige probleem is het selecteren van de platen.Edwinn wrote:Tja, I'm in, maar ik denk dat je dan maar 10 mensen hebt die er stemmen. Hardtraxx is (helaas) veel te veel gericht op Hardstyle. Hardtrance en Hardcore komt hier bijna niet ter sprake..
Niet iedereen over één kam scheren hèLyst wrote:Ze checken niet eens de releases die ze niet kennen in deze polls. En bij beste track van slaan ze artiesten die ze niet kennen volledig over. Een beetje wat een boer niet kent, lust ie niet verhaal.Steffnov wrote:Maar als je dan samples toevoegd, kan het hardstyle publiek ook denken "he, een track o/t month, vast goede platen, eens proberen" en dan stemmen. Je weet het niet, ik zie het best slagen eigenlijk. Enige probleem is het selecteren van de platen.Edwinn wrote:Tja, I'm in, maar ik denk dat je dan maar 10 mensen hebt die er stemmen. Hardtraxx is (helaas) veel te veel gericht op Hardstyle. Hardtrance en Hardcore komt hier bijna niet ter sprake..
amper wat fatsoenlijks om op te stemmen, gekozen voor fuck the fake shit en the screetch. beiden krijgen net een voldoende.
-
D
1. Delete - Fuck The Formula
2. Kodex - Imsomnia (The Machine Remix)
2. Kodex - Imsomnia (The Machine Remix)
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
The skreetch en Insomnia (The Machine remix)