Zit niet veel soeps bij voor mij. Breath is opzich wel een leuke track, maar niet genoeg voor een stem 
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
DWX en Breathe. Back 2 Basics en Traveling er net achter 
-
D
1. Wildstylez - B2B
2. Coone Ft. Da Tweekaz - D.W.X
2. Coone Ft. Da Tweekaz - D.W.X
Ik stem niet, geen enkele track die me echt aanspreekt.
Breath en Indoctrination
Jammer dat ik b2b geen stem kan geven ook een heerlijke plaat
Jammer dat ik b2b geen stem kan geven ook een heerlijke plaat
Hoezo bizar voor It's Showtime? Nummer duurt 9 minuten en trekt op niks.Khadber wrote:Breathe en D.W.X. Bizar dat ik Back2Basics en It´s Showtime erbuiten moet laten. Hele sterke week.
1. B2B
2. MC Anthem (Pracht plaat met alles erin)
3. Breath
4. Indoctrination (Beetje kapot gehypt)
2. MC Anthem (Pracht plaat met alles erin)
3. Breath
4. Indoctrination (Beetje kapot gehypt)
Breathe & Back 2 Basics.
Lekkere melodieuze tracks, als ik dat vergelijk met bv Rockin' Ur Mind van DBSTF doen deze tracks het wel goed op de dansvloer voor mij. Rockin' Ur Mind vind ik alleen om te luisteren een leuke track, maar live doet het me gewoon niks.
Maar Breathe en Back 2 Basics blijven me boeien keer op keer als ik ze live horen.
Euphorische, kippenvel tracks
.
, alleen maar genieten geblazen. Ook de tekst vind ik echt vet.
Lekkere melodieuze tracks, als ik dat vergelijk met bv Rockin' Ur Mind van DBSTF doen deze tracks het wel goed op de dansvloer voor mij. Rockin' Ur Mind vind ik alleen om te luisteren een leuke track, maar live doet het me gewoon niks.
Maar Breathe en Back 2 Basics blijven me boeien keer op keer als ik ze live horen.
Euphorische, kippenvel tracks
Idd als ik die hoor zit ik een soort tranceD-Ruz wrote: Snap echt niet dat ik in het begin Back 2 Basics maar matig vond, wat een heldige track is het zeg.
B2B & Indoctrination.
Kan breathe al niet meer aanhoren, veel te veel gehoord in de PP/A² setjes.
Kan breathe al niet meer aanhoren, veel te veel gehoord in de PP/A² setjes.
-
THardtraxxer
- 124 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
de 2 a2r platen met b2b net erachter 3 vette schijven 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 hours ago
B2B
Breathe
Breathe
Had ik ook maar ik vind nu zeker een hele dikke track. Maar het was weer eens ongelofelijk moeilijk dus gegaan voor dwx en b2bD-Ruz wrote:Back 2 Basics en Breathe.
Snap echt niet dat ik in het begin Back 2 Basics maar matig vond, wat een heldige track is het zeg.
Daveytl wrote:Back 2 Basics![]()
![]()
![]()
Indoctrination
Dat dus! Maar B2B was zowizo nummer 1.wootum wrote:Back 2 Basics & Travelling. Een aantal weken geleden had ik misschien wel op een van die twee A2R nummer gesetemd. Maar die heb ik live al echt te veel gehoord. Wordt ze een beetje beu eerlijk gezegd.