Oxbow wrote:Discorecord & La Nuite Noire
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Heb jij wel eens Marco Cordi geluistert met je mooie onderschrift?Mol wrote:Heel makkelijk voor mij; This is who we are & La Nuit Noire.
Allebei toppers van dat fantastische album!
-
C
The Pitcher - La Nuit Noire & JDX - The Secret
La Nuit Noire lekker hard plaatje, zeker een stem waard.
The Secret vind ik wel een vet plaatje, ondanks ik meestal geen fan van JDX z'n tracks ben.
La Nuit Noire lekker hard plaatje, zeker een stem waard.
The Secret vind ik wel een vet plaatje, ondanks ik meestal geen fan van JDX z'n tracks ben.
Moet eerlijk bekennen van niet! Ga ik f doen!Tel wrote:Heb jij wel eens Marco Cordi geluistert met je mooie onderschrift?Mol wrote:Heel makkelijk voor mij; This is who we are & La Nuit Noire.
Edit; hij is wel leuk maar vind m een beetje saai.
Discorecord en Just A Track voor mij 
Echt?Mol wrote:Moet eerlijk bekennen van niet! Ga ik f doen!Tel wrote:Heb jij wel eens Marco Cordi geluistert met je mooie onderschrift?Mol wrote:Heel makkelijk voor mij; This is who we are & La Nuit Noire.
Edit; hij is wel leuk maar vind m een beetje saai.
Ik vind hem juist super energiekvol
The Secret en Just a Track, beide heerlijke melodieen.
Mee eenskatamaran wrote:La Nuit Noire & Trigger
La Nuit Noire en Discorecord met The Secret op een mooie 3e plek.
het mooie is dat de tracks met de meeste stemmen mee gaan tellen voor februari, terwijl ze op 31/01 zijn uitgekomen