dawasiknie wrote:Noctus Noa en Dimavi-remix!
Da Hoort Nie en Fuck Hardstyle hadden ook gekund ipv Dimavi-remix mja...
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Noctus Noa & Release me, had ook nog de andere 2 Pitcher tracks kunnen kiezen.
Al de rest komt voor mij nog niet in de buurt.
Al de rest komt voor mij nog niet in de buurt.
-
C
Geck-o - Da Hoort Nie (feat Combobreaker) & Alphaverb Ft. Run-A - Just A Little Noise (original mix)
Maar Noctus Noa en de rest van de Geck-o release zijn ook behoorlijk goed!
Je bent trouwens de free release van Geck-o vergeten; Another Way. Maar die is gister ook vrij geven dus je kan hem ook voor deze week gebruiken.
Maar Noctus Noa en de rest van de Geck-o release zijn ook behoorlijk goed!
Je bent trouwens de free release van Geck-o vergeten; Another Way. Maar die is gister ook vrij geven dus je kan hem ook voor deze week gebruiken.
Volgens mij staan Free Releases er nooit tussenConvert wrote:Je bent trouwens de free release van Geck-o vergeten; Another Way. Maar die is gister ook vrij geven dus je kan hem ook voor deze week gebruiken.
We doen free releases er niet bij, althans dat deden we vorig jaar niet. Weet niet hoe het dit jaar zit.
We doen wel de tracks van maandag tot en met zondag, dus ALS we hem meenemen doen we dat volgende week.
We doen wel de tracks van maandag tot en met zondag, dus ALS we hem meenemen doen we dat volgende week.
-
C
Oké ik beschouw Free Release altijd gewoon als normale release. Wordt immers (meestal) wel tijd in gestoken.Khadber wrote:We doen free releases er niet bij, althans dat deden we vorig jaar niet. Weet niet hoe het dit jaar zit.
Hij was officieel ook te krijgen bij de Geck-o release vorige week als je hem op Hardstyle.com kocht. Dus 't is een twijfel gevalletje.
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
iddA-maze wrote:Noctus Noa & Da Hoort Nie
Dakpan wrote:Fuck Hardstyle en Noctus Noa.
-
D
Da Hoort Nie & Noctus Noa

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dit jaar ook niet. Heb hem er expres uitgelatenKhadber wrote:We doen free releases er niet bij, althans dat deden we vorig jaar niet. Weet niet hoe het dit jaar zit.
-
A
Release Me
Fuck Hardstyle
Fuck Hardstyle
Hard Twins wrote:Dakpan wrote:Fuck Hardstyle en Noctus Noa.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Fuck hardstyle en Fuck hardstyle, in mijn ogen komt de rest niet in de buurt van die plaat 
Rik wrote:A-maze wrote:Noctus Noa & Da Hoort Nie
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
da hoort niet 
Noctus Noa & FuckHardstyle. En ik spot iemand die m'n ava heeft gejat hehe
KickinAzz wrote:Fuck Hardstyle & Noctus Noa
-
G
Burn Soldier - The Hunt Of Splitters
die pitzer al vaak zat gehoord op zn album
die pitzer al vaak zat gehoord op zn album
The Word is Out & de Instand Fame Remix gestemd, maar dicht gevolgd door Noctus Noa en Da Hoort Nie. 
Almighty wrote:Release Me
Fuck Hardstyle
Ben ik nou de enige die Noctus noa maar een mwoaahh plaat vind?