1 OPTIE P.P
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Lastige keuze tussen Light To Darkness, The Alignment en Bliss. Uiteindelijk voor The Alignment gekozen vanwege de geniale opbouw, lange plaat die continu interessant blijft.
Poeh dit wordt even nadenken. Wordt sowieso 1 van de MYST tracks.
Keuzes hè.. New Year's Day is het geworden.
Gelijk een dik begin van het jaar zeg
Voor mij toch maar Braindump, hoewel de MYST plaatjes ook vet zijn.
Life Eternal
Daarnaast, Bliss, The Aligmen, Light To Darkness en de D-Verze plaat ook fantastisch
Daarnaast, Bliss, The Aligmen, Light To Darkness en de D-Verze plaat ook fantastisch
Life Eternal, genoeg interessante platen deze maand gezien!
Easy.
The Light of Darkness.
The Alignment op 2.
The Light of Darkness.
The Alignment op 2.
Paar keer Life Eternal en Bliss achter elkaar opgezet en de laatste heeft voor mij toch de lichte voorkeur.
Wel even een dikke s/o voor de twist in de tweede climax van Life Eternal, die is echt gruwelijk lekker.
Wel even een dikke s/o voor de twist in de tweede climax van Life Eternal, die is echt gruwelijk lekker.
B-Front - The Light Of Darkness (Chapter Soundtrack Qlimax 2020)
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
HC4LMichaelRoza wrote:D-Block & S-te-Fan - Good Times
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Life Eternal, zonder twijfel.
Ik ga toch voor New Years Day, zit zoveel energie in en zou ik graag live luisteren!
Wel een top maandje ondanks dat er bij de wekelijkse niet altijd veel soeps was!
Wel een top maandje ondanks dat er bij de wekelijkse niet altijd veel soeps was!
Sterke maand zeg, getwijfeld tussen New Years Day en Light of darkness maar het is die laatste geworden.