1 OPTIE P.P
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Rebelion ft. Micah Martin - Never Back Down
Geen bijzondere maand
Geen bijzondere maand
hurricane wrote:D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Harder State Of Mind
Rebelion ft. Micah Martin - Never Back Down
Misschien nog wel beter dan The Edge. Vind die jaren '90 eurodance deuntjes zo lekker.
Misschien nog wel beter dan The Edge. Vind die jaren '90 eurodance deuntjes zo lekker.
Sarabande wrote:Rebelion ft. Micah Martin - Never Back Down
Deze!THArdstyler wrote:Sarabande wrote:Rebelion ft. Micah Martin - Never Back Down
Toch B-Front - Letting Go geworden. Never Back Down ook een sterke track, maar ik vind het jammer dat de kicks zo naar de achtergrond worden gedrukt.
Never Back Down met Darkest Days daar net achter.
Fragments en daar achter Darkest Days
Wel grappig hoe er in dit topic 4 stemmen voor Letting Go en 4 voor Never Back Down zijn, maar in de poll heeft laatstgenoemde er 9.Helicaze wrote:B-Front - Letting Go
Eentje van mijpatrickjeb wrote:Wel grappig hoe er in dit topic 4 stemmen voor Letting Go en 4 voor Never Back Down zijn, maar in de poll heeft laatstgenoemde er 9.Helicaze wrote:B-Front - Letting Go
Misschien raw fan boys die alleen stemmen omdat ze Rebelion zien staan.patrickjeb wrote:Wel grappig hoe er in dit topic 4 stemmen voor Letting Go en 4 voor Never Back Down zijn, maar in de poll heeft laatstgenoemde er 9.Helicaze wrote:B-Front - Letting Go
Ik vind het een prima track, maar hier staat zoveel beters tussen. Zelf voor Nearest Star gegaan, maar had ook Darkest Days kunnen zijn.
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen 29 days ago
Dit is me toch een partijtje kinderachtig zeg. B-Front staat eens een keer niet bovenaan en zulke reacties? Omdat ze alleen stemmen en daarna niet zeggen wat ze stemmen is het fout?tomac wrote:Misschien raw fan boys die alleen stemmen omdat ze Rebelion zien staan.patrickjeb wrote:Wel grappig hoe er in dit topic 4 stemmen voor Letting Go en 4 voor Never Back Down zijn, maar in de poll heeft laatstgenoemde er 9.Helicaze wrote:B-Front - Letting Go
Ik vind het een prima track, maar hier staat zoveel beters tussen. Zelf voor Nearest Star gegaan, maar had ook Darkest Days kunnen zijn.
1. The Nearest Star
2. Fragments
3. Darkest Days
4. Harder State Of Mind
5. Never Back Down
6. Letting Go
7. Strong
8. Better Now
9. The Grind
10. Pharaoh
Wat een belachelijk sterke maand trouwens. 1-6 liggen heel dicht bij elkaar en zijn allemaal TOTM waardig als je het mij vraagt.
2. Fragments
3. Darkest Days
4. Harder State Of Mind
5. Never Back Down
6. Letting Go
7. Strong
8. Better Now
9. The Grind
10. Pharaoh
Wat een belachelijk sterke maand trouwens. 1-6 liggen heel dicht bij elkaar en zijn allemaal TOTM waardig als je het mij vraagt.
Ontiegelijk sterke maand zeg, maar voor Adaro & Rejecta - Strong gekozen. Heb die zelf veruit het meest opgezet.
Iets met pot en ketel... Het is eveneens kinderachtig om te insinueren dat de reacties ontstaan omdat B-Front niet bovenaan staat. Wil verder niet zeggen dat ik het eens ben met het statement van tomac hoor.kevints wrote:Dit is me toch een partijtje kinderachtig zeg. B-Front staat eens een keer niet bovenaan en zulke reacties?
Ik ben juist een B-Front fanboy, maar ik vind Letting Go een mindere plaat van hem, terwijl Never Back Down verrassend goed is.tomac wrote: Misschien raw fan boys die alleen stemmen omdat ze Rebelion zien staan.
My 2 cents:tomac wrote: Misschien raw fan boys die alleen stemmen omdat ze Rebelion zien staan.
Ik had ook eerder op die Rebellion track gestemd in plaats van de B-Front plaat. Is gewoon een hele sterke track van hun
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
TkTT wrote:Deze!THArdstyler wrote:Sarabande wrote:Rebelion ft. Micah Martin - Never Back Down