1 OPTIE P.P
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
B-Front & Adrenalize - Above Heaven 
Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
wootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Uberhout wrote:wootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Deze eveneens maar was enorm krap tussen die en Into The Unkown en Above HeavenJordy wrote:Phuture Noize - Masquerade
Helicaze wrote:Uberhout wrote:wootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Dit. TOTY so far voor mijwootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
wootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Above Heaven, want TOTY.
Deeper Than the Ocean op 2. Kan zo mijn nummer 2 van het jaar worden. Helaas pas weinig stemmen. Als ik dat had geweten, had ik daarvoor gegaan.
Deeper Than the Ocean op 2. Kan zo mijn nummer 2 van het jaar worden. Helaas pas weinig stemmen. Als ik dat had geweten, had ik daarvoor gegaan.
Helicaze wrote:Uberhout wrote:wootum wrote:Makkie: B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Pohhh wat een maand, voor Phuture Noize - Masquerade gegaan.
Topmaand, voor Silver Bullet gegaan.
Above Heaven al ben ik daar niet zo van onder de indruk als de rest. Silver Bullet op 2.
Deeper than the ocean en Above Heaven beide enorm dikke platen
Omdat Above Heaven waarschijnlijk toch wel wint gaat mijn stem naar Deeper than the ocean
Omdat Above Heaven waarschijnlijk toch wel wint gaat mijn stem naar Deeper than the ocean
ULTIMO wrote:Deeper than the ocean en Above Heaven beide enorm dikke platen![]()
Bijna onmogelijk om te kiezen tussen Above Heaven en Deeper Than The Ocean, maar het is toch de eerste geworden!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
The Hunter And The Prey want TOTY
Vyral - Into The Unknown omdat Above Heaven toch wel wint (en Elektronik Symphony een stuk vetter is imo
)
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Jordy wrote:Phuture Noize - Masquerade
makrooy wrote:Pohhh wat een maand, voor Phuture Noize - Masquerade gegaan.