1 OPTIE P.P
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Hier ga ik nog even flink over nadenken. Close Your Eyes, Prisma, Elektronic Symphony en World Reowned allemaal kanshebbers (ook als TOTY).
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Sterke maand! Elektronic Symphony 
Het wordt sowieso Elektronic Symphony. Daarom voor mij Room Rocker.
Al verwacht ik dat het Elektronic Symphony en Prisma worden.
Al verwacht ik dat het Elektronic Symphony en Prisma worden.
Hier staan echt 6 platen in die een TOTM stem waardig zijn. Ik verwacht dat Prisma en Electronic Symphony wel door gaan, dus ik stem op een ander nummer die ik (bijna) net zo vet vind als deze 2 en dat is The R3belz - Deep Black 
Makkelijke keuze, daarna Room Rocker en Prisma.Svbtwee wrote:Elektronic Symphony
Hele sterke maand met meerdere hele gave en sterke platen. Maar heb toch gekozen voor Elektronic Symphony, die plaat heeft me echt omver geblazen 
makrooy wrote:Makkelijke keuze, daarna Prisma en Room Rocker.Svbtwee wrote:Elektronic Symphony
hardstyle007 wrote:Sterke maand! Elektronic Symphony
Maar toch een makkelijke keuze.hardstyle007 wrote:Sterke maand! Elektronic Symphony
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned.
Goede maand daarom ja, zeg.
Goede maand daarom ja, zeg.
Hele sterke maand, maar toch vrij simpel voor Elektronic Symphony gekozen
World Renowned erachter.wootum wrote:Hele sterke maand, maar toch vrij simpel voor Elektronic Symphony gekozen
Zonder twijfel Elektronic Symphony.
Als die er niet tussen had gestaan was het een lastige geworden want verder is het ook gewoon een erg sterke maand.
Als die er niet tussen had gestaan was het een lastige geworden want verder is het ook gewoon een erg sterke maand.
Elektronik Symphony
Plaat deed me niet meteen iets, maar is echt tot me gaan groeien!
World Renowned krijgt overigens ook een eervolle vermelding!
Plaat deed me niet meteen iets, maar is echt tot me gaan groeien!
World Renowned krijgt overigens ook een eervolle vermelding!
Eindigt ongetwijfeld ook in mijn top 3 van 2019Magnetron wrote:World Renowned
Voor Prisma gegaan !
Maar wat een sterke maand inderdaad
Maar wat een sterke maand inderdaad
Moeilijke keuze, maar toch voor Take Me Away gegaan.
Kan niet kiezen tussen Prisma en Elektronic Symphony dus maar voor Prisma gegaan omdat Elektronic Symphony toch wel wint.
Elektronic Symphony zonder twijfel, wss ook TOTY