ULTIMO wrote:The Blackbird![]()
Time Travel daar vlak achter.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
The blackbird, feel the force daar achteraan
Prefix & Density - Time Travel, hoewel Blackbird wel dicht in de buurt komt.
Moet er uit de week van Blackbird niet nog een plaat bij? (lees: Rescue Me en/of No One Can Stop Us)
Neem aan dat die erbij komen in de maand maart? Release datum van het mini album was 2 maart geloof ik.Pommer wrote:Moet er uit de week van Blackbird niet nog een plaat bij? (lees: Rescue Me en/of No One Can Stop Us)
lastige maand, toch voor followed gegaan omdat ik die het meest luister 
Beetje krom systeem dan, dan moet je ze ook niet bij elkaar in de week doen imo. En in januari konden we nog uit 11 tracks kiezen en nu maar uit 7.R_vd wrote:Neem aan dat die erbij komen in de maand maart? Release datum van het mini album was 2 maart geloof ik.Pommer wrote:Moet er uit de week van Blackbird niet nog een plaat bij? (lees: Rescue Me en/of No One Can Stop Us)
Pommer wrote:Beetje krom systeem dan, dan moet je ze ook niet bij elkaar in de week doen imo. En in januari konden we nog uit 11 tracks kiezen en nu maar uit 7.R_vd wrote:Neem aan dat die erbij komen in de maand maart? Release datum van het mini album was 2 maart geloof ik.Pommer wrote:Moet er uit de week van Blackbird niet nog een plaat bij? (lees: Rescue Me en/of No One Can Stop Us)
Een plaat gereleased in Maart kan toch geen TOTM van februari worden?
@Ultimo
Snap dat dat ook vaag is, maar op deze manier vind ik het ook niet echt een fair systeem.
Snap dat dat ook vaag is, maar op deze manier vind ik het ook niet echt een fair systeem.
Dit snap ik echt niet hoor
Niks tegen The Blackbird, prima trackje, maar boven Feel the force én time travel?
Niks tegen The Blackbird, prima trackje, maar boven Feel the force én time travel?
Wat valt er niet aan smaak te snappen?STVK wrote:Dit snap ik echt niet hoor![]()
In ieder geval genoeg om te weten dat jij deze opmerking ging maken