Aantal leuke platen hier verder tussen maar die leggen het absoluut af tegen Just A Memory.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Prefix & Density - Just A Memory. 
Aantal leuke platen hier verder tussen maar die leggen het absoluut af tegen Just A Memory.
Just A Memory!
Maar Inside Buffalo ook wel heel tof
Maar Inside Buffalo ook wel heel tof
-
B
The World Is Yours 
Deze, Just a Memory vind ik persoonlijk toch echt een beetje overrated.bloemkool wrote:The World Is Yours
Just a Memory met kort daarachter Inside Buffalo
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Belachelijk sterke maand, ik beslis later wel 
Ventrue wrote:Deze, Just a Memory vind ik persoonlijk toch echt een beetje overrated.bloemkool wrote:The World Is Yours
Haha nooit gedacht dat die dag zou komen dat mensen iets van ons overrated zouden vinden!Ventrue wrote:Deze, Just a Memory vind ik persoonlijk toch echt een beetje overrated.bloemkool wrote:The World Is Yours
Normaal lezen we hier op hardtraxx alleen maar dingen over underrated!
Ik krijg echt nare rillingen van die vocalsPrefix wrote:Haha nooit gedacht dat die dag zou komen dat mensen iets van ons overrated zouden vinden!![]()
Op Hardtraxx is hij overrated in mijn ogen, de meeste hier vinden de plaat helemaal geweldig maar mij pakt hij persoonlijk niet. Kan altijd gebeuren want er zijn genoeg andere platen van jullie die ik wel zeker kan waarderenPrefix wrote:Haha nooit gedacht dat die dag zou komen dat mensen iets van ons overrated zouden vinden!Ventrue wrote:Deze, Just a Memory vind ik persoonlijk toch echt een beetje overrated.bloemkool wrote:The World Is Yours![]()
-
S
Prefix & Density - Just A Memory
-
MHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2014
- last seen Dec 2022
niet echt een goede maand en de track die ik persoonlijk het beste vond van de maand januari staat niet in de lijst....so no vote for me!!
ok ok als ik dan toch 1 moet stemmen...ehh moeilijk
denk toch deetox & lange frans
ok ok als ik dan toch 1 moet stemmen...ehh moeilijk
denk toch deetox & lange frans
Poeh bijna niet te kiezen tussen The World is Yours en Just A Memory. Toch maar voor de eerste gekozen, omdat we alweer even hebben mogen wachten totdat Delete weer eens een echte klapper maakte 
The World is Yours, vlak daarachter Just A Memory
Just A Memory, jammer dat Inside Buffalo en Land Van in dezelfde maand zitten.
Sterke maand, uiteraard voor Just a Memory gekozen!