World is Mine 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
-
S
Follow the light
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Paultheone wrote:The Paranormal
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Vind het in tegenstelling tot sommigen hier juist wel een sterke maand. 9/10 Hardstyle platen die dit jaar uitgebracht zijn doen me helemaal niets, maar de meeste platen uit deze lijst zijn best lekker
. Sounds van Phuture Noize doen me vooralsnog weinig, en die Activator plaat is de zoveelste plaat die op early hardstyle moet lijken, maar vervolgens een reverse bass heeft die als een natte scheet klinkt, terwijl de reverse van vroegah juist zo smerig diep klonk.
01. The Paranormal
02. Follow The Light
03. Madness
04. Singularity
05. World Is Mine
06. New World
07. The Swarm
08. My God
09. Italian Hardstyle
10. Phuture Propaganda
01. The Paranormal
02. Follow The Light
03. Madness
04. Singularity
05. World Is Mine
06. New World
07. The Swarm
08. My God
09. Italian Hardstyle
10. Phuture Propaganda
Last edited by Uberhout on 16 Apr 2015 18:55, edited 1 time in total.
Madness
Vind het wel een redelijke maand. The Paranormal, World is Mine en The Swarm staan voorlopig ook nog in mijn top 10 van dit jaar.
Vind het wel een redelijke maand. The Paranormal, World is Mine en The Swarm staan voorlopig ook nog in mijn top 10 van dit jaar.
Kan echt niet kiezen tussen Madness, World Is Mine en The Paranormal. Ga dr morgen wel even goed voor zitten 
Zwakke maand. Geen 1 plaat waarvan ik zeg 'Die komt in m'n top 10 van dit jaar' of die ik überhaupt nog luister.
Geen stem.
Geen stem.
Bever wrote:Kan echt niet kiezen tussen Madness, World Is Mine en The Paranormal.
Sorry voor de bump, maar Deetox - Bring The Riot had toch week 14 gewonnen, waarom staat die hier niet bij dan en New Wolrld wel?
Omdat die bij april komtChroman wrote:Sorry voor de bump, maar Deetox - Bring The Riot had toch week 14 gewonnen, waarom staat die hier niet bij dan en New Wolrld wel?