Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Track of the Month 2013 #oktober
Poll eindigt op 10 dec 2013 15:31
B-Front & Frequencerz - Delusion 40%  40%  [ 51 ]
Exit Mind - Lost 13%  13%  [ 17 ]
B-Front & High Voltage - The 4th Kind 10%  10%  [ 12 ]
Code Black - Feels Good 7%  7%  [ 9 ]
B-Front & Revolt - W.A.R. 21%  21%  [ 27 ]
Titan & MC Chief - Clap You 3%  3%  [ 4 ]
Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix) 2%  2%  [ 3 ]
Outbreak feat. DV8 Rocks! - Get The Mean 2%  2%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 126
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

1. Delusion
2. Lost
3. Feels Good
4. W.A.R.
5. The Virus Spreads Remix
6. The 4th Kind
7. Clap You
8. Get The Mean
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lost steekt voor mij ver boven de rest uit :)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Lost

echt moeilijke maand zeg!
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

1. Exit Mind - Lost
2. B-Front & Frequencerz - Delusion
3. Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix)
4. B-Front & Re-Volt - W.A.R
5. B-Front & High Voltage - The 4th Kind
6. Titan & MC Chief - Clap You
7. Outbreak & DV8 - Get The Mean
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:57 
 

Oorlog
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W.A.R.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

The Virus Spreads Remix, die screeches :loving:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delusion
Bericht Geplaatst op 12 nov 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lost gestemd. Feels Good en W.A.R. ook erg sterke platen :)
Bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 4th Kind
Bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Lost steekt voor mij ver boven de rest uit :)
Bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delusion
Bericht Geplaatst op 12 nov 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 4th Kind uiteraard :loving:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2013 02:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Exit mind - Lost
Het talent van dit jaar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2013 08:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
W.A.R.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Delusion, gevolgd door lost
Bericht Geplaatst op 13 nov 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Geen.

:aww:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lost
Bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Freqz
Bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delusion :) !
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De drie B-Front tracks en Feels Good zijn allemaal top, maar Delusion steekt er wat mij betreft toch echt een stuk bovenuit!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 19:30 
 
Hardtraxxer

Was voor mij kiezen tussen W.A.R en Lost. Toch maar voor W.A.R gekozen, die anti is gewoon zo geyl!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:52 
 
Hardtraxxer

B-Front & High Voltage - The 4th Kind
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W.A.R. gevolgd door Lost
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle