Lastig kiezen. Toch voor Break Down Low gegaan omdat dat toch wel 'de' zomerplaat voor mij is en omdat Crypsis durft een keer wat anders te maken. Sorrow, Firepower en Connected volgen.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
weetnii hoeveel tijd tussen die posts zit maar iemand kan ook van mening veranderen heRawbin wrote:Godverdomme wat kan jij me toch een partij krom lullen zegIntervention wrote:Connectedmet Firepower als hele sterke 2e met daarachter WOMD
![]()
Dit vote je gisteren nog in ToTW
Intervention wrote:1. Firepower![]()
2. Connected![]()
3. Demon In Me
4. Spacetravel
Als Sorrow dit niet wint dan word ik gek. Bizar vette plaat
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Firepower met daarachter Connected, WOMD en X-Rated
Connected voor mij, heerlijk dikke intro, simpel maar effectieve climax en vet bijpassende vocals, + degos & re-done kicks zijn altijd dik.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
IvoWII wrote:Firepower
The Chief, maar die staat er schandalig genoeg niet tussen. Nu maar voor Connected gegaan.
Spacetravel is me totm, van dit lijstje:
Break down low
Contrast
Sorrow
Firepower
Connected
Womd
X rated bootleg
Sparks
Craving for the beat
Break down low
Contrast
Sorrow
Firepower
Connected
Womd
X rated bootleg
Sparks
Craving for the beat
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 hours ago
Ziet er naar uit van welDaveytl wrote:Als Sorrow dit niet wint dan word ik gek. Bizar vette plaat
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
sorrow 
Gaan er toch 2 door naar TotY uiteindelijkJurheinen wrote:Ziet er naar uit van welDaveytl wrote:Als Sorrow dit niet wint dan word ik gek. Bizar vette plaat
-
A
Pff wat lastig.. Sorrow vind ik niet echt meer een optie helaas omdat dat nummer al 2 jaar oud is. Uiteindelijk toch voor Break Down Low gegaan, Firepower staat ernaast op de fotofinish
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Firepower 
-
N
Dit is zo'n ongelofelijk sterke maand! Sorrow is gruwelijk, Contrast is zwaar vet, Firepower is vet, Connected is erg vet, BDL is ook goed, X-Rated bootleg vind ik ook vet.
WOMD moet echt opstralen.
*heb trouwens contrast gestemd. Erg vette plaat, maar ik weet t eigenlijk ook niet zeker. Sorrow heeft wel een hele dikke replayvalue
WOMD moet echt opstralen.
*heb trouwens contrast gestemd. Erg vette plaat, maar ik weet t eigenlijk ook niet zeker. Sorrow heeft wel een hele dikke replayvalue
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
'Omdat jij het geen vette plaat vind dan moet dat maar'Nazale wrote:WOMD moet echt opstralen.
Is toch gewoon zijn meningDestination wrote:'Omdat jij het geen vette plaat vind dan moet dat maar'Nazale wrote:WOMD moet echt opstralen.
-
N
Is er iets? Ga je werkelijk op iedere post zo reageren? Hoevaak is dat nou al wel niet gezegd hoe debiel dat is. Ik vind die plaat gewoon niet mooi, gecombineerd met het feit dat het niet recent is vind ik dat de plaat eigenlijk niet eens mee mag doen.Destination wrote:'Omdat jij het geen vette plaat vind dan moet dat maar'Nazale wrote:WOMD moet echt opstralen.
Verder leg ik uit principe helemaal niks meer uit! Echt een kut plaat!
Boeiend. Is wel gewoon de beste plaat van dit rijtje.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Heb Sorrow nooit interessant gevonden en heb de hype eromheen ook nooit gesnapt (gewoon standaard G4H, maar dan met zangbreak)
Lang getwijfeld tussen Firepower, Connected en Break Down Low. Uiteindelijk toch voor Firepower gegaan
.
Lang getwijfeld tussen Firepower, Connected en Break Down Low. Uiteindelijk toch voor Firepower gegaan