300 man ongeveer 
de fearfm chat danMartijn wrote:300 man ongeveer
de fearfm chat danMartijn wrote:300 man ongeveer
Vind 'm nog te laag, maar had eigenlijk niet verwacht dat ie t zo ver zou schoppenMartijn wrote:Geck-o & Phrantic - The Hard Way nu
Ja das logisch. In het buitenland kennen ze ook relatief weinig tracks en het toegankelijke/bekende werk staat gewoon hoog, is te verwachten en dat zal altijd zo blijven.Martijn wrote:Tja het is heel simpel. Hoeveel zijn er nu nu actief op dit forum? Hoeveel procent heeft daar van gestemd? En hoeveel houden er van het hardere werk? Je komt gewoon op hele lage aantallen uit vs het veel toegankelijkere werk. Ik zag trouwens trouwens toen the hard way begon onmiddelijk een drop(je) in de luisteraars aantallen
Martijn wrote:Klopt
Ik kan trouwens alvast verklappen, de top 5 bestaat uit 5 verschillende labels.
Magic - FusionMartijn wrote:Klopt
Nee niet echt, dilemma is al geweest, catfight no way, en resistance laat me niet lacheNHymn wrote:Magic - FusionMartijn wrote:Klopt
Resistance - Scantraxx
Dilemma - TiLLT
Catfight - Titanic
Rawstyle - Italian Hardstyle Masters
Zoiets?
Dilemma staat op #73..Hymn wrote:Magic - FusionMartijn wrote:Klopt
Resistance - Scantraxx
Dilemma - TiLLT
Catfight - Titanic
Rawstyle - Italian Hardstyle Masters
Zoiets?
ScantraxxMartijn wrote:Klopt
Leuk dat ie erin staatInno wrote:Vind 'm nog te laag, maar had eigenlijk niet verwacht dat ie t zo ver zou schoppenMartijn wrote:Geck-o & Phrantic - The Hard Way nu
Sowieso!Geck-o wrote:Leuk dat ie erin staatInno wrote:Vind 'm nog te laag, maar had eigenlijk niet verwacht dat ie t zo ver zou schoppenMartijn wrote:Geck-o & Phrantic - The Hard Way nu
Ik gok op Nego?Teknizion wrote:Wie mixt het eigenlijk aan elkaar? Waarschijnlijk al eerder gevraagd.
In de shout werd gezegd dat ene Patrick het mixt, die doet ook de top 40's.Hymn wrote:Ik gok op Nego?Teknizion wrote:Wie mixt het eigenlijk aan elkaar? Waarschijnlijk al eerder gevraagd.
MF point of Perception nu :')