Teleurstellend, maar te verwachten dat lijstje.
Rik wrote:Teleurstellend, maar te verwachten dat lijstje.
Rik wrote:Teleurstellend, maar te verwachten dat lijstje.
Nah ik vind hun muziek niks toevoegen aan de scene of aan de sound van scantraxx en ik vind het simpelweg niet chill, maar dat is mijn mening. En over hun achterlijke gedrag en naam niet te spreken, dat is gewoon belachelijk en dat soort grapen verneuken (voor mij) de hardstyle scene. Wat je zegt klopt wel een beetje, want na hun eerste release heb ik niks meer van hun geluisterd.. want ik heb zoiets van daar heb je die debielen weer met hun troep. Dus dat is wel een vooroordeel maar dit komt bij mij door die free release DIN MAMA was echt afschuwelijk is en dat stukje wat Khadber liet zien 1 pagina terug wist me totaal niet te overthuigen maar dat heeft met me eigen smaak te maken, want daar merk ik wel in dat ze het daar ingg proberen serieus aan te pakken. I Rest My CaseInno wrote:I'm free is ook best fijnPoepislekker wrote:
Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg!
Ik heb het idee dat ze hier vooral gebashed worden omdat ze zich zo achterlijk gedragen in die filmpjes en om hun naam, er wordt niet zonder vooroordeel naar de muziek geluisterd
Hahaha dit was dus nog niet eens de bedoeling he, wel heerlijk sarcasmeDaveytl wrote:Poepislekker wrote:Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg!
Inderdaad, wat een gezeik. Je hoeft niet alles gehoord en beoordeeld te hebben om er van overtuigd te zijn dat iets jouw favoriete ding is? Als je je wil beperken tot datgene is daar toch niks mis mee? Als je je eerst helemaal moet verdiepen ben je jaren bezig, of is deze muziekstijl exclusief voor mensen die er elke dag en minuut mee bezig zijn?Khadber wrote:Maar moet je alleen rekening houden met een selecte groep of met iedereen?Lyst wrote:Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn, ik zeg alleen dat de verhoudingen dan anders liggen
gelukkig niet nee, die artiesten zijn het ook niet waard om in een van de 2 lijstjes te staan imo.westlife wrote:Geen cent HardCopy te zien en Deepack en dergleijke.
Waarschijnlijk zul je de top 100 ook moeten "omdraaien" voor onsDakpan wrote:Ga me er maar niet over uitlaten, wat een kutlijst. Hopen dat die Top 100 wel enigzins te pruimen is.
Bioweapon en Krusaders zijn geen slechte nieuw komers. Wasted Penguinz ook niet, alleen dat ze zich soms zo achterlijk gedragen en natuurlijk hun naam. Heeft niks met Scantraxx te maken, als ze bij Fusion zaten was het wss hetzelfde geweest. Toneshifterz staan er nog ook bij, en zelfs Chris One!p-stylez wrote:Popular Newface is echt Drama.. Bioweapon, Krusaders en Wasted Pinguinz... enige die er tussen horen zijn Toneshifterz en Chris One van dit lijstje. Scantraxx Fanboys..
Ik vraag me af of Bioweapon, Krusaders en WP nog steeds zulke goede nieuwkomers waren geweest als ze niet bij scantraxx hadden gezeten.NandoHS wrote:Bioweapon en Krusaders zijn geen slechte nieuw komers. Wasted Penguinz ook niet, alleen dat ze zich soms zo achterlijk gedragen en natuurlijk hun naam. Heeft niks met Scantraxx te maken, als ze bij Fusion zaten was het wss hetzelfde geweest. Toneshifterz staan er nog ook bij, en zelfs Chris One!p-stylez wrote:Popular Newface is echt Drama.. Bioweapon, Krusaders en Wasted Pinguinz... enige die er tussen horen zijn Toneshifterz en Chris One van dit lijstje. Scantraxx Fanboys..