Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teleurstellend, maar te verwachten dat lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Teleurstellend, maar te verwachten dat lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Poepislekker schreef:

Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg! :thumbup:

I'm free is ook best fijn :D

Ik heb het idee dat ze hier vooral gebashed worden omdat ze zich zo achterlijk gedragen in die filmpjes en om hun naam, er wordt niet zonder vooroordeel naar de muziek geluisterd :)

Nah ik vind hun muziek niks toevoegen aan de scene of aan de sound van scantraxx en ik vind het simpelweg niet chill, maar dat is mijn mening. En over hun achterlijke gedrag en naam niet te spreken, dat is gewoon belachelijk en dat soort grapen verneuken (voor mij) de hardstyle scene. Wat je zegt klopt wel een beetje, want na hun eerste release heb ik niks meer van hun geluisterd.. want ik heb zoiets van daar heb je die debielen weer met hun troep. Dus dat is wel een vooroordeel maar dit komt bij mij door die free release DIN MAMA was echt afschuwelijk is en dat stukje wat Khadber liet zien 1 pagina terug wist me totaal niet te overthuigen maar dat heeft met me eigen smaak te maken, want daar merk ik wel in dat ze het daar ingg proberen serieus aan te pakken. I Rest My Case :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Poepislekker schreef:
Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg! :thumbup:

:lol:


Hahaha dit was dus nog niet eens de bedoeling he, wel heerlijk sarcasme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn, ik zeg alleen dat de verhoudingen dan anders liggen ;)

Maar moet je alleen rekening houden met een selecte groep of met iedereen? ;)

Inderdaad, wat een gezeik. Je hoeft niet alles gehoord en beoordeeld te hebben om er van overtuigd te zijn dat iets jouw favoriete ding is? Als je je wil beperken tot datgene is daar toch niks mis mee? Als je je eerst helemaal moet verdiepen ben je jaren bezig, of is deze muziekstijl exclusief voor mensen die er elke dag en minuut mee bezig zijn?

Als je een zo "objectief mogelijke uitslag" (lekker makkelijk, objectief zijn als het om muziek gaat...) dan moet je er maar boven zetten: LET OP, ALLEEN STEMMEN ALS JE ALLE NUMMERS DIT JAAR HEBT GEHOORD. Wat een bullshit joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga me er maar niet over uitlaten, wat een kutlijst. Hopen dat die Top 100 wel enigzins te pruimen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen cent HardCopy te zien en Deepack en dergleijke. :thumbdown:

FUCK DEZE SHIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Popular Newface is echt Drama.. Bioweapon, Krusaders en Wasted Pinguinz... enige die er tussen horen zijn Toneshifterz en Chris One van dit lijstje. Scantraxx Fanboys..

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

westlife schreef:
Geen cent HardCopy te zien en Deepack en dergleijke.


gelukkig niet nee, die artiesten zijn het ook niet waard om in een van de 2 lijstjes te staan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ga me er maar niet over uitlaten, wat een kutlijst. Hopen dat die Top 100 wel enigzins te pruimen is.

Waarschijnlijk zul je de top 100 ook moeten "omdraaien" voor ons :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Popular Newface is echt Drama.. Bioweapon, Krusaders en Wasted Pinguinz... enige die er tussen horen zijn Toneshifterz en Chris One van dit lijstje. Scantraxx Fanboys..

:thumbdown:

Bioweapon en Krusaders zijn geen slechte nieuw komers. Wasted Penguinz ook niet, alleen dat ze zich soms zo achterlijk gedragen en natuurlijk hun naam. Heeft niks met Scantraxx te maken, als ze bij Fusion zaten was het wss hetzelfde geweest. Toneshifterz staan er nog ook bij, en zelfs Chris One!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. NC dan maar (2 zatox

1. Toneshifterz dan maar

als HHZ dit krijgt.. triest.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
p-stylez schreef:
Popular Newface is echt Drama.. Bioweapon, Krusaders en Wasted Pinguinz... enige die er tussen horen zijn Toneshifterz en Chris One van dit lijstje. Scantraxx Fanboys..

:thumbdown:

Bioweapon en Krusaders zijn geen slechte nieuw komers. Wasted Penguinz ook niet, alleen dat ze zich soms zo achterlijk gedragen en natuurlijk hun naam. Heeft niks met Scantraxx te maken, als ze bij Fusion zaten was het wss hetzelfde geweest. Toneshifterz staan er nog ook bij, en zelfs Chris One!

Ik vraag me af of Bioweapon, Krusaders en WP nog steeds zulke goede nieuwkomers waren geweest als ze niet bij scantraxx hadden gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Natuurlijk die vergelijking ook, maar ik denk dat die 2 het er beter van af hadden gebracht zonder het grote label, dan de andere 3. Bovendien heeft Chris One enkel 1 collab gehad op TillT, dus om nu te spreken dat het door TillT komt.. Nee wat ik bedoelde te zeggen is dat er meer upcoming artiesten zijn, maar die niet bij scantraxx/fusion zitten die beter zijn. :thumbup: Net zoals Khadber redeneerde bij headhunterz; "Headhunterz verdient het wel hoor, hij heeft een X-Qlusive gehad". Dan zeg je dus in feite dat Q-dance de artiest van het jaar kiest. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgend jaar DBSTF dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:42 
 
Artiest

Nummer 1 en 2 schelen om precies te zijn 22 stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 11:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hehe, daar heb ik het in het begin van de poll over gehad.
In het begin stond er "meest populaire artiest" in het formulier. Dat is later veranderd naar beste artiest :P
Want anders had ik ook Headhunterz in moeten vullen, die is immers het meest populair. Het resultaat nu is dat de artiest die door de meeste mensen als goed bestempeld is, het meest populair is. En ik vind een X-Qlusive hebben geen reden om te zeggen dat iemand de beste artiest is. Zelfde geld voor eerste optreden in Noord Korea. Dat is allemaal redeneren vanuit de populariteit van de artiest. Terwijl het bewust veranderd was naar de beste artiest, om vervolgens de artiest met de meeste stemmen tot het populairst te bestempelen. En of iemand goed is, heeft alles met smaak te maken, maar dat heeft de Top100 ook wel, dat is ook niet erg.

Conclusie: je kunt wel zeggen dat als iemand door veel mensen tot beste artiest gekozen wordt, deze artiest populair is, maar niet zeggen dat iemand je beste artiest is, omdat hij zo populair is. Dat zou inhouden dat jou mening afhangt van dat wat de massa vind. En dat is natuurlijk niet altijd het geval. Zelfde als elk paard vier poten heeft, maar iets met 4 poten niet per se een paard is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat komt door mij :innocent: . Ik had het er met Nego over, dat als er "populairste artiest" had gestaan, ik headhunterz in moest vullen. En dat slaat nergens op :P Dan houd je namelijk de artiesten die populair waren in stand. Het gaat er juist om welke artiest door zo veel mogelijk mensen goed gevonden wordt. Dat is de meest populaire artiest. Net als de top100 bestaat uit de meest populaire tracks van 2010. De beste tracks zijn namelijk voor iedereen anders en is een kwestie van smaak. Dat wil niet zeggen dat je op de meest populaire tracks moet stemmen toch? Want dan stem je in feite op wat jij denkt dat de meeste mensen leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 15:11 
 
Hardtraxxer

Ik had er ook met Pim over toen :P het heeft maar heel even met beste online gestaan. Het is de meest populaire artiest award maar je stemt zelf op de beste artiest. Anders krijg je idd van die rare redenaties als ik moet op hhz stemmen omdat hij het meest populair is, maar ik vind hem helemaal niet goed :P We hebben toen besloten om het aan te passen. Ik betwijfel of het een half uur met populaire online gestaan heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee het was inderdaad niet lang, ik had die discussie met Nego direct na het online komen van de form. Er is ook niets mis met het formulier overigens. Het ging om de discussie of een X-Qlusive hebben een reden is om iemand om hem als beste artiest te kiezen. Veel mensen vinden iemand goed => hij is populair => hij krijgt een X-Qlusive. Maar niet: Iemand krijgt een X-Qlusive => hij is populair => dus vind ik hem goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er had eigenlijk Favourite artist in het formulier moeten staan, en daarna Most popular artist in de resultaten. Zo laat je mensen invullen wat zij leuk vinden en is het resultaat uiteindelijk ook objectief :)

Hoe het nu is gedaan is idd prima. Mensen laten stemmen op beste, maar de award gaat over de meest populaire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:16 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk betwijfel ik of het de mensen een verkeerde zet geeft of er nu "most popular" of "favourite artist"staat. Want de lijst is altijd naar jou (als stemmer) persoonlijk gericht en als je de lijst "even snel" invult zul je er zo overheen lezen en oppakken als "wat is mijn populaire artiest" of "mijn favoriete artiest".

Maar goed, kritisch zijn kan nooit geen kwaad zeker weer een aandachtspunt voor de volgende keer :)

Even naast deze discussie vind ik het wel grappig wat voor discussies dit soort lijsten opwekt.
Voor ons natuurlijk niet slecht aangezien onze naam weer besproken wordt, echter sommige discussies gaan werkelijk waar nergens over. Zeker als je het over iemand zijn muzieksmaak hebt.

Anyway, elke maand en elk jaar trekt de top40 resp. top100 veel luisteraars dus dan zal het toch niet tegenvallen ;) Dus Dakpan, ook deze top100 wordt weer een top100 om van te smullen :) (althans voor de meeste onder ons ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 17:51 
 
Hardtraxxer

En de awards staan online : http://www.fear.fm/radio/studio/webcam
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF is er aan de hand @ al die jingles, word er knetter gestoord van! :mad:

Edit: Lijkt opgelost :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:18 
 
Hardtraxxer

Klopt klein technisch foutje :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows