Nando wrote:DIK!DjThera wrote:Schedule:
03-01-2012: Wavolizer
10-01-2012: Prefix & Density
17-01-2012: Phrantic
Related topics
- View the latest post: Theracords Radio Show 254 | Theracords Classics Special
- View the latest post: Theracords Radio Show | March 2015 (Theracords Classics mix by Dj Thera!!!)
- View the latest post: Wavolizer @ Theracords Radio Show #95 Theracords Megamix 2010
- View the latest post: Q-dance Radio Presents Theracords Radio Show - February 2014
- View the latest post: Q-Dance Radio Presents Theracords Radio Show - September 2013
Active topics in Radio & Radio Shows
- View the latest post: #175 - Electronic Bizznizz presents Hardstyle Bizznizz with friends - 04-07-2025
- View the latest post: Nieuwe hardstyle podcast: Hardstyle Gekkenhuis
- View the latest post: Shoutout @the magic show (en Kevin Kaos)
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
Moderators
Erg benieuwd naar die nieuwe Wavolizer tracks
.
Hopelijk weer zoiets als Another Blackout of No Time For Breakdown.Sainen wrote:Erg benieuwd naar die nieuwe Wavolizer tracks.
+1, laat die Done-achtige tracks maar ff zitten nuNando wrote:Hopelijk weer zoiets als Another Blackout of No Time For Breakdown.Sainen wrote:Erg benieuwd naar die nieuwe Wavolizer tracks.
NTFB vind ik nog altijd zn beste samen met Punk
Tracks als Done en Nothing Remix mogen van mij ook wel, deden het erg goed
.
Another Blackout was ook zeker heel erg fijn, als hij een track in de stijl gemaakt heeft zal ik zeker niet klagen
.
Another Blackout was ook zeker heel erg fijn, als hij een track in de stijl gemaakt heeft zal ik zeker niet klagen
En graag weer een paar dikke mashups!Sainen wrote:Tracks als Done en Nothing Remix mogen van mij ook wel, deden het erg goed.
Another Blackout was ook zeker heel erg fijn, als hij een track in de stijl gemaakt heeft zal ik zeker niet klagen.
Zo, een bord boerenkool en een glas water. Nu alleen nog een dikke set van Wavolizer
.
Pokkezooi heb ik nou die set gemist?
Morgen om 10 uur 's morgens is de herhaling 
Fuck ik heb er ook niet meer aan gedacht
Gaat iemand hem nog opnemen oid? Of gooit Pieter hem zelf online.. Wil hem namelijk sowieso terugluisteren en morgenvroeg zit ik weer op stage.
Ik gooi m zelf online! Morgenvroeg tijdens/na de re-run 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Mooi, heb de nieuwe Wavolizer tracks gemist 
Wachten tot morgen dan maar!
Wachten tot morgen dan maar!
Now on air: Envious & Digital Freaks

Heb de Wavolizer mix ook al online gezet he
Leuke set, maar kijk meer uit naar volgende week en de week erna. Ik denk dat P&D gaan knallen! 
Volgende week sla ik over, maar de week erna niet!Nando wrote:Leuke set, maar kijk meer uit naar volgende week en de week erna. Ik denk dat P&D gaan knallen!
Verheug me zwaar op morgen.
Hoop ook wat meer van Locked Up te horen.
prefixdensity
Tomorrow our set for the Theracords Radio show will be broadcasted, don´t forget it! Ready to be Locked Up in your room for 1 hour??