Heb het gevoel dat het echt een dikke set word
Plus Forsaken en Lomperkennie worden gedraaid
Plus Forsaken en Lomperkennie worden gedraaid
Neem dr maar een paar mee voor op Hard Definition! Misschien dat m'n moeder zich aangesproken voeltDjThera wrote:Eeeuwig zonde! Ik heb nog vrij veel stickers
Ben er zaterdag helaasch niet bij, mijn financiën staan nog een feest in deze periode niet toe! Ik moet dus even geduld hebben tot aan Hard Definition!DjThera wrote:Zal ik zeker doenDenk zaterdag ook nog ff wat meenemen zelfs
Grozny wrote:Zou wel vet zijn inderdaad, hopelijk iets van Parallel Worlds kaliber
Intervention wrote:volgende week Geck-e![]()
hopelijk wat nieuwe plaatjes van zijn kant
14-02-2012: Catatonic OverloadDjThera wrote:Schedule updated!
Martin zijn harddance alias zit inderdaad officieel gezien gewoon bij Therabyte, maar logischerwijs heeft zijn Chris One alias de hoogste prioriteit. Hij kan in ieder geval, als ie weer n keer zin heeft om hard dance/trance te maken, altijd bij ons terechthoebedoelje wrote:Komt er 'ooit' nog een show of release van Dimavi?
Er zit dus niets in de pijpleiding van Dimavi?DjThera wrote:Martin zijn harddance alias zit inderdaad officieel gezien gewoon bij Therabyte, maar logischerwijs heeft zijn Chris One alias de hoogste prioriteit. Hij kan in ieder geval, als ie weer n keer zin heeft om hard dance/trance te maken, altijd bij ons terechthoebedoelje wrote:Komt er 'ooit' nog een show of release van Dimavi?
06-03-2012: Degos vs Thera Early HS setDjThera wrote:Schedule updated!