Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geachte lezer,

Anderhalf jaar geleden startte ik met een concept genaamd 'Tribute Show'.
Inmiddels zijn er drie grote shows geweest (First edition, Talents & V.I.P's) met onder andere medewerking van Hardstation.FM!

Het zou leuk zijn om een vervolg te geven aan dit succesvolle concept.

Concept
* Sets die voor 100% ingevuld zijn met tracks van één artiest. (Incl. collab en remix)
OF
* Sets die voor 100% ingevuld zijn met tracks die op één en hetzelfde label zijn uitgebracht.

Wat te doen?
Stuur via een persoonlijk bericht naar mij op voor wie jij een tribute zou willen maken en waarom! (Artiest of Label) Ik verzeker je niet dat je uitgekozen word om ook echt een set te maken, maar als jij een leuke motivatie geeft en je mix-skills zijn aanwezig kan er weinig misgaan. Je krijgt z.s.m. bericht dat je uitgekozen bent of niet.
Er is naast de Hardstyle tributes plaats voor 2 Hardcore tributes! De beste twee worden uitgekozen.

Wanneer en waar?
T.B.A.

Verzoek
Aan de DJ's die dit lezen. Gelieve geen tribute sets plaatsen de komende weken, maanden.
Ik kan jullie dit niet opleggen natuurlijk maar het zou fijn zijn! Alvast bedankt voor de medewerking.

Ik hoop dat alles duidelijk is en ik zie jullie berichtjes graag tegemoet.
Ook dit jaar zullen er weer wat grotere namen aanwezig zijn, maar die ga ik pas regelen als ik jullie aanmeldingen rond heb!

Grtz, en vragen staat vrij!
Arnold
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik even over nadenken, maar je krijgt bericht van me :)
En moet hrt hardstyle zijn of mag het ook hardcore of industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede vraag! Even Ge-Update in de beginpost! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er nog te weinig animo voor is ga ik deze naar later dit jaar verplaatsen.
Ik hou jullie hierover dus op de hoogte!

Voorlopig dus geen nieuwe tribute show! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet dat erook hardcore mogelijk is, zodra er weer meer info is ga ik zeker een hardcore setje insturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als opener zou iemand eigenlijk een Pulse & Overdose Tribute moeten maken (Hardtrance Classics). :love:
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows