T
5 posts member since 2018
last seen Jan 2019
Hee,

Sindskort heb ik ‘The Sitdown’ opgestart. Dit is een podcast waarbij ik diepte interviews doe met artiesten, organisaties en andere belangrijke pioniers binnen de hardstyle. De eerste aflevering heb ik opgenomen met Adaro en sinds vrijdag staat de aflevering met bass modulators online. Met hun heb ik het over hoe hun carrière is begonnen, de invloed van het maken van een Defqon anthem op je leven en de band die ze hebben met Noisecontrollers en hoe die samenwerking is gelopen.

View on SoundCloud

Laat me weten wat jullie er van vinden en de feedback die jullie hebben!

Groetjes
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Vet dat jullie die artiesten weten te scoren voor een podcast! Leuke anakdotes en interessant hoe die lui in de scene terecht zijn gekomen. Mocht deze podcast verder groeien zou het mij wel vet lijken om het ook op camera vast te leggen, geeft toch iets extra's :thumbup: Succes er mee!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik was niet bekend met die van Adaro, maar ik heb die en deze even gedownload en ga ze in de auto luisteren. Lijkt me interessant :D
T
last seen Jan 2019
View on SoundCloud

Hierbij de nieuwste met MC DL :-)
T
last seen Jan 2019
Voor de liefhebbers nu ook op Spotify

View on Spotify
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Lijkt me een zeer leuk concept !
Ga deze zeker eens de komende dagen luisteren ...
Misschien is het ook eens interessant om een agency en organisatie aan het woord te laten om toch variatie in je podcast te krijgen ?
Veel succes alvast :thumbup:
T
last seen Jan 2019
GB47 wrote:Lijkt me een zeer leuk concept !
Ga deze zeker eens de komende dagen luisteren ...
Misschien is het ook eens interessant om een agency en organisatie aan het woord te laten om toch variatie in je podcast te krijgen ?
Veel succes alvast :thumbup:
Thanks! Dit is wel het idee om uiteindelijk verder uit te breiden. Dat zal verder in de toekomst wel op de planning. Nu gaat het vooral over artiesten en MC's :)
T
last seen Jan 2019
De nieuwste aflevering met Evil Activities:

View on SoundCloud