Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:07 
 
Artiest

Vind recensie schrijve altijd wel tof, alleen bezoek te weinig feesten hiervoor.
Hoe zit het eigenlijk met track reviews op Hardtraxx dan? Daar gebeurt ook nooit wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:00 
 
Artiest

bRt_ schreef:
Sanderson schreef:
heeft hij gedaan, maar hebben hier geen tracklist van helaas.
zal proberen dat in het vervolg erbij te kunnen zetten.

Oh, bedankt! :D


Tracklist:

Mid Rangers - Whisper
donkey rollers - atrocity (b-front mix)
Max enforcer - gold (bioweapon remix)
Mid Rangers - Rise of the Fallen
digital punk and b-front - elements
Dweazle - Mid-range
B-Front - Inner Creativity
Mid Rangers - Surreal
noisecontrollers and psyko punkz - bass mechanics
Mid Rangers - Invert
Toneshifters Meets Nitrouz - Origins of Life (Original Mix)
Mid Rangers - Innercircle
Human Resource - Dominator (Dweazle Edit)
Dweazle - Oldskool For The New Fool (Master)
noisecontrollers - Yellow minute (A2 rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ferme lijst maat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind recensie schrijve altijd wel tof, alleen bezoek te weinig feesten hiervoor.
Hoe zit het eigenlijk met track reviews op Hardtraxx dan? Daar gebeurt ook nooit wat mee.


Nee, ik denk als je een recense schrijft en hem naar Jor-D stuurt hij hem wel online zet als ie goed is, maar volgens mij heeft niemand er zin in om die recensies te schrijven xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:33 
 
Artiest

Jolle schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind recensie schrijve altijd wel tof, alleen bezoek te weinig feesten hiervoor.
Hoe zit het eigenlijk met track reviews op Hardtraxx dan? Daar gebeurt ook nooit wat mee.


Nee, ik denk als je een recense schrijft en hem naar Jor-D stuurt hij hem wel online zet als ie goed is, maar volgens mij heeft niemand er zin in om die recensies te schrijven xD


Oh, ik dacht altijd dat hij daar wat gasten voor vroeg om zoiets te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind n track review ook n beetje nutteloos. Je hoort zelf wel of je een track leuk of niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik vind n track review ook n beetje nutteloos. Je hoort zelf wel of je een track leuk of niet leuk vind.

het gaat hier ook om een review/recencie over een feest, niet over een track..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan alleen echt geen uitgebreid mooi verhaal vertellen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
marsiascout schreef:
Ik vind n track review ook n beetje nutteloos. Je hoort zelf wel of je een track leuk of niet leuk vind.

het gaat hier ook om een review/recencie over een feest, niet over een track..


Iemand vroeg hoe het zat met de trackreviews op hardtraxx. Dus wel over een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat het vanavond geen Madd Friday is willen we deze avond toch nog even bij jullie onder de aandacht brengen.

waarom?

Wij geven namelijk vanavond 2 kaartjes weg voor 7th Sunday. En aangezien hier ook een hele lekkere hardstyle stage staat. vinden jullie het misschien toch leuk om mee te doen aan deze actie.

Vanavond hebben wij voor het eerst onze nieuwe live show die elke 2e vrijdag van de maand zal worden uitgezonden vanaf nu.
Het is een House gerelateerde show met als host MC Apster. In deze eerste live show genaamd Release and ReCharge hebben we als gasten Bassjackers en D-Wayne.

kaarten winnen

Om kans op de kaarten voor 7th Sunday Festival te maken, SMS je "VLOH SUNDAY" naar 3010

Vanavond wordt live in de uitzending de winnaar bekend gemaakt.

Tune optijd in via www.thelimit.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maak kans op kaartjes voor Last World Festival

Nadat Last World vorig jaar een onuitwisbaar stempel drukte op de scene, keert het festival deze zomer terug met een overtreffende trap. Last World – The Rising, zaterdag 2 juli in het Kristalpark in Lommel, presenteert een ijzer sterke line-up, extra lange openingstijden en een paar gloednieuwe areas.

Tijdens de volgende Madd Friday op 3 juni gaan we kaarten weggeven voor Last World Festival.

Om kans te maken op deze kaarten hoef je enkel een smsje te sturen.

SMS "VLOH WORLD" naar 3010 en hoor 3 juni live in de uitzending of je gewonnen hebt.

Voor meer info over deze actie ga je naar http://www.thelimit.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanstaande vrijdag misschien wel, zou wel mooi zijn , zo 2 weken voor de show
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Één ding is zeker, het wordt weer vette show :) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Wanneer worden de namen eigenlijk bekend gemaakt voor de volgende Mad Friday?

De namen zullen vrijdag avond in de show bekend gemaakt worden.

Maar we kunnen al verklappen dat we weer zeer mooie namen in de show hebben zitten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 22:06 
 
Hardtraxxer

Waarom niet uitzenden op Fear.FM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 22:08 
 
Hardtraxxer

Oja, wij hebben evt ook wel interesse om meer uurtjes op vloh te vullen :) (snachts / weekend :) ) hebben toch genoeg mixen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
Waarom niet uitzenden op Fear.FM ;)

FearFM schreef:
Oja, wij hebben evt ook wel interesse om meer uurtjes op vloh te vullen (snachts / weekend ) hebben toch genoeg mixen!


Wij hebben voor beide dingen interesse, heb je misschien anders zin om volgende week bij onze live uitzending aanwezig te zijn om dit door te spreken?

neem anders even contact met me op via [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 17:27 
 
Hardtraxxer

Sander, ik zal je wel even een mail sturen :)

Groet,
Robert
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 17:36 
 

FearFM op de VLOH? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 18:09 
 

delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: Knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Madd Friday met een zomers tintje

Voor aanstaande vrijdag staat er weer een mooie show klaar die de naam Madd Friday zeker eer aan zal doen. Tijdens deze show zal er vooruitgekeken worden op het festival seizoen wat dit jaar nog completer is dan voorgaande jaren.

Het mag dan ook niet ontbreken dat je kaartjes kunt winnen voor één van de grootste festivals van belgië. Last World – The Rising zal op 2 juli tussen de windmolens in Lommel voor de 2e keer laten zien dat Par-T events precies weet wat elke feestganger nodig heeft. Bijna elke stijl binnen de harddance scene kun je daar wel vinden. Om kaarten voor dit festival te winnen hoef je enkel een smsje te sturen naar 3010 met daarin “VLOH WORLD”. Tijdens de Madd Friday zal de winnaar live in de uitzending bekend worden gemaakt.

Het eerste uur zal deze avond worden ingeluid door de Bassmodulators. Met een platencontract bij Scantraxx en een agenda vol mooie boekingen gaan deze jongens recht naar de top. Uiteraard zullen we ze in het tweede uur uithoren hoe ze zo ver zijn gekomen en wat hun toekomst plannen zijn.

Het tweede uur zullen de Frequencerz de dj booth overnemen en je een voorproefje geven van wat je van hun kunt verwachten deze zomer. Met hun wat rauwere stijl van draaien zullen zei je speakers wat extra hard laten werken.

Voor het laatste uur zijn onze collega show hosts van MOHRadio Live te gast. Elke dinsdag avond hosten The Menace, Mercenary & MC Tha Watcher al jaren de best beluisterde live Hardcore show ter wereld. Het laatste uurtje zullen zei invullen met de lekkerste hardcore tracks. En uiteraard kun je een Madd interview verwachten.

Reden genoeg om optijd in te tunen via www.thelimit.fm

Time Table:
21.00 – 22.00: Bassmodulators
22.00 – 23.00: Frequencerz
23.00 – 24.00: Mercenary, The Menace & MC Tha Watcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Weer een lekkere timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oeh Frequencerz :corn: Altijd top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 16:35 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb pas bij jullie met de Madd Friday kaartjes gewonnen voor Intents festival!
Maar heb ze nog niet en het feest is al zaterdag!! kan dit kloppen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows