Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wat vinden jullie?
Ik Kijk erna Uit ! 54%  54%  [ 22 ]
dit is niets voor mij 15%  15%  [ 6 ]
Meh... 32%  32%  [ 13 ]
Totaal aantal stemmen : 41
Bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:50 
 
Hardtraxxer

Bij een mengpaneeltje denk ik aan een midicontroller ;) Als het een mixer + cd spelers / vinyl was, had hij het wss niet hoeven vragen. En een midicontroller is nog steeds niks anders als een verlengstuk voor een mixprogramma aka computer software.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Bij een mengpaneeltje denk ik aan een midicontroller ;) Als het een mixer + cd spelers / vinyl was, had hij het wss niet hoeven vragen. En een midicontroller is nog steeds niks anders als een verlengstuk voor een mixprogramma aka computer software.


ahzo wist ik niet :$
Bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een hercules paneeltje ja. Wel jammer dat het zo niet mag. Heb namelijk gewoon het geld niet om echt gear te kopen. Het is niet dat ik vals speel met die software..
Bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De reactie van NRGizer kwam eigenlijk van mij. Was gewoon bij hem thuis en besefte niet dat ik op zijn acc zat.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helya schreef:
De reactie van NRGizer kwam eigenlijk van mij. Was gewoon bij hem thuis en besefte niet dat ik op zijn acc zat.

'ja dan houd het helaas op :(
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woensdag avond weer setje van onze kant dus intunen :D
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 04:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helya schreef:
De reactie van NRGizer kwam eigenlijk van mij. Was gewoon bij hem thuis en besefte niet dat ik op zijn acc zat.

haha ik denk al
Nrgizer heeft 2x cdj2000 en 1x djm 800 :P
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze woensdag een quest die onze show gaag hosten wie het is zien jullie woensdag en de week daarop weer een setje van onze kant :)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Deze woensdag een quest die onze show gaag hosten wie het is zien jullie woensdag en de week daarop weer een setje van onze kant :)


eli hoelaat woensdag
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Intervention schreef:
Deze woensdag een quest die onze show gaag hosten wie het is zien jullie woensdag en de week daarop weer een setje van onze kant :)


eli hoelaat woensdag


2200 tot 2300 :)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
bass fucker schreef:
Intervention schreef:
Deze woensdag een quest die onze show gaag hosten wie het is zien jullie woensdag en de week daarop weer een setje van onze kant :)


eli hoelaat woensdag


2200 tot 2300 :)

Hier is uw antwoord mijn heer :D
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aankomende woensdag een kerstspecial van ons zelf :)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:24 
 

dit topic is ook dood dusja deze week vond ik 'm niet zo leuk maar volgende week ga ik 'm gelijk meenemen, heb de lijst al gezien + mixwerk is altijd goed dus word zeker een set om mee te nemen :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nieuwe logo :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze woensdag een quest mix van Zentiments dus luisteren mensen :)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 00:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oeeh heb net geluisterd en klonk toch wel erg goed! :) komt deze set ook nog available als download?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrg schreef:
Oeeh heb net geluisterd en klonk toch wel erg goed! :) komt deze set ook nog available als download?

Staat hier bij livesets en ook op lsdb :)
Volgende week weer set van ons zelf :)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 09:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oke Thanks! :)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrg schreef:
Oke Thanks! :)

Robbert dude, sinds wanneer ben jij hier dan :P
Bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Nrg schreef:
Oke Thanks! :)

Robbert dude, sinds wanneer ben jij hier dan :P


haha heb toch al tijdje account maar post niet zo vaak iets ;)

Jij spamt hier heel de shit vol zie ik :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

agenda tot nu toe :) en wanneer het nog vrij is


25 Jan
Nuracore & Intervention

1 Feb
Festuca

8 Feb
Audio Damage

15 Feb
Nuracore & Intervention


22 Feb
Nuracore &Intervention Vs Coarsection

29 Feb
Vioda

7 Maart
Deetox

14 Maart
Overload

21 Maart
Nuracore & intervention

28 Maart
High Definition

4 April
Nuracore & Intervention

11 April
U-phoric

18 April
Nuracore & Intervention

25 April
Geck-o ?? (ligt eraan hoe druk hij op dat moment is)
2 Mei
Nuracore & Intervention

9 Mei
Kevin Kaos ( igt eraan hoe druk hij op dat moment is)

16 Mei
Nuracore & Intervention

23 Mei

30 Mei
Nuracore & Intervention

6 Juni
Dailucia
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

overigens draidy is bezig voor hc special... had G-noize gemaild en heb al wat terug dus het is toch goed gekomen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
overigens draidy is bezig voor hc special... had G-noize gemaild en heb al wat terug dus het is toch goed gekomen :thumbup:


huh?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
overigens draidy is bezig voor hc special... had G-noize gemaild en heb al wat terug dus het is toch goed gekomen :thumbup:

ok helemaal goed :)...benieuwd wat jullie er samen met G-noize van gaan maken :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Forbidden Phobia schreef:
overigens draidy is bezig voor hc special... had G-noize gemaild en heb al wat terug dus het is toch goed gekomen :thumbup:


huh?

ja ik ben DarkestSymphony :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows