Luister morgen mee, lekker vrije zondag 
Related topics
- View the latest post: Silvio Aquila @ Early Hours 013
- View the latest post: D-Nial presents Early Hours Yearmix 2010
- View the latest post: Geck-o vs Crysonic @ Theracords vs Early Hours Xmas Special
- View the latest post: DP @ Early Hours 015
- View the latest post: Guestmix by: Bombear @ Early Hours 014
Active topics in Radio & Radio Shows
- View the latest post: #175 - Electronic Bizznizz presents Hardstyle Bizznizz with friends - 04-07-2025
- View the latest post: Nieuwe hardstyle podcast: Hardstyle Gekkenhuis
- View the latest post: Shoutout @the magic show (en Kevin Kaos)
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
Moderators
Ik luister pas sinds een kwartier, maar early hardstyle is echt chill zo op de zondagavondLyst wrote:We beginnen over 3 minuten
Hoe heet dit "hardhouse generation" nummer van nu? Is niet de eerste keer dat ik hem hoor maar doet me denken aan een nummer van zo rond 2004 waar ik de naam niet meer van weet (misschien is het wel dezelfde, te lang geleden)
hardheadz - hardhouse generation? ik luister niet mee deze dus weet niet zekerDeeltjesversneller wrote:Ik luister pas sinds een kwartier, maar early hardstyle is echt chill zo op de zondagavondLyst wrote:We beginnen over 3 minuten
Hoe heet dit "hardhouse generation" nummer van nu? Is niet de eerste keer dat ik hem hoor maar doet me denken aan een nummer van zo rond 2004 waar ik de naam niet meer van weet (misschien is het wel dezelfde, te lang geleden)
yup en waarom luister je niet mee
?
omdat ik de set van dohjo al heb want je hebt de verkeerde link bij DP's setje gezetLyst wrote:yup en waarom luister je niet mee?
Thx die bedoel ik ja, maar die net werd gedraaid was een andere volgens mij? Wel met dezelfde vocals. Maar die van Hardheadz bedoel ik iddOxbow wrote:hardheadz - hardhouse generation? ik luister niet mee deze dus weet niet zekerDeeltjesversneller wrote:Ik luister pas sinds een kwartier, maar early hardstyle is echt chill zo op de zondagavondLyst wrote:We beginnen over 3 minuten
Go Insane is ook supervet trouwens
Vanavond de zesde aflevering van Early Hours, slecht nieuws voor de fans van crysonic, hij kon deze week helaas niet, gelukkig wilde Hardman voor hem invallen, na al eerder een set voor de kick-off special geregeld te hebben. Het tweede uur is voor Silvio Aquila, waar hij de vorige keer begon met een mix van hardtrance en de alleroudste hardstyle begint hij nu direct met het hardstyle klappers van toen.
Dus vergeet niet in te tunen vanavond op www.hardstation.fm
18:00-19:00 Hardman
19:00-20:00 Silvio Aquila
Dus vergeet niet in te tunen vanavond op www.hardstation.fm
18:00-19:00 Hardman
19:00-20:00 Silvio Aquila
Jammer van Crysonic, hij mixt altijd zo lekker door.
Maar natuurlijk luister ik wel weer. 
eerst eten en zometeen gelijk intunen 
Ik nu eten, dus eerste uur moet ik missen. 
Vanavond is het weer tijd voor een Early Hours Invites, dit keer hebben DJ Ezteq weten te strikken met een setje dat je niet van hem, maar wel van ons zou verwachten
. Het uur ervoor zal C. Boylan een guestmix voor ons draaien. Dus vanavond van 18:00-20:00 op www.hardstation.fm, uitbrakken met heerlijke early.
18:00-19:00 Guestmix by C. Boylan
19:00-20:00 Early Hours Invites: DJ Ezteq
18:00-19:00 Guestmix by C. Boylan
19:00-20:00 Early Hours Invites: DJ Ezteq
ben heel benieuwd naar ezteq 
ga zeker weer luisteren
ga zeker weer luisteren
Gaat Ezteq zijn nieuwe early plaatjes draaien? Ben er wel benieuwd naar! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ezteq! Dat words misschien wel even intunen! 
bRt_ wrote:Ezteq! Dat word intunen!
Ik geef jullie alvast een hint over de special die er de 2e kerstdag aan staat te komen
14-04-2010
14-04-2010
Beat Providers album?Lyst wrote:Ik geef jullie alvast een hint over de special die er de 2e kerstdag aan staat te komen![]()
14-04-2010
Omg. Roept me moeder over 5 miuten eten, haha. Dan download ik die eerste set wel en pik ik Ezteq mee. 
Vanavond Early Hours 008 met dit keer DP en DJ Schizo.
18:00-19:00 DP
19:00-20:00 DJ Schizo
Dus vergeet niet om in te tunen, vanavond op www.hardstation.fm
Nog een update over de special op de 2e kerstdag, het gebeuren gaat 8 uur duren.
De lineup en overige informatie zullen volgende week bekend worden gemaakt
18:00-19:00 DP
19:00-20:00 DJ Schizo
Dus vergeet niet om in te tunen, vanavond op www.hardstation.fm
Nog een update over de special op de 2e kerstdag, het gebeuren gaat 8 uur duren.
De lineup en overige informatie zullen volgende week bekend worden gemaakt
Lyst wrote:Nog een update over de special op de 2e kerstdag, het gebeuren gaat 8 uur duren.