Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende zondag onder andere een vrij harde Hardstyle set van mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Komende zondag onder andere een vrij harde Hardstyle set van mij :D


Geloof er niks van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een wat latere aankondiging dan normaal, mijn excuses daarvoor.

Ook deze week hebben wij weer een diverse en knallende show voor jullie in petto. Dus zet je schrap en luister zondagavond vanaf 19:00 uur wat de volgende DJ's jullie te bieden hebben:

De show wordt geopend door Teknizion. Hoewel deze man al enkele boekingen achter zijn naam heeft staan, zal ie bij jullie vooral bekend zijn als lid van de groene brigade hier op hardtraxx. Hij gaat een set ten gehore brengen in een stijl die ik eerlijk gezegd nog niet kende, maar waar ik reuze benieuwd naar ben: UK Bass.

Hij wordt gevolgd door The Reducer. Deze man is onder andere bekend vanwege zijn wekelijkse set op Fear FM. Daarnaast heeft hij al op enkele feesten gedraaid en is hij lid van de JMS Allstars.

Als derde in de show hebben we deze avond DaveyTL. Van hem kunnen we al enkele setjes terugvinden in de livesets hoek en die tracklists geven een goed beeld van wat we van deze man kunnen verwachten: het hardste wat hardstyle te bieden heeft!

De show wordt afgesloten door Patrickjeb. Hij gaat zich wagen aan een hardcore set. Wat we van hem kunnen verwachten blijft nog een verassing, maar gezien zijn edit skills en voorkeur voor de hardere platen kan het niet anders dan een knalset worden.

Tot zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Daveytl schreef:
Komende zondag onder andere een vrij harde Hardstyle set van mij :D


Geloof er niks van!

Luister maar mee zondag, dan hoor je het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is het al rond voor komende zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog niet 100%, zoek nog 1/2 HS acts ;) . Degene die ik al bevestigd heb voor komend weekend, blijven natuurlijk gewoon staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 15:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze zondag (30-09-12) Hebben we weer 4 verse acts!

We beginnen met een lekkere house set van niemand minder dan Patrickjb om de avond goed te beginnen.

Met daarna een set van Axecellent die ons een set met verscheidene stijlen geeft, bereid je voor om verrast te worden!

Als derde zal Broken Balance je een setje geven met de beste hardstyle anthems van de laatste jaren, dus haal de nostalgie doos maar tevoorschijn.

Ten slotte zal Black Sunrise ons een harde afsluiter geven met lekkere hardcore, waarop je je eigen huiskamer lekker kan mollen!

Dit belooft dus een speciale Episode te worden, mis het niet!
19:00 – 20:00 Patrickjb
20:00 – 21:00 Axecellent
21:00 – 22:00 Broken Balance
22:00 – 23:00 Black Sunrise

Tune in vanaf 19:00 op
http://beyondlimits.listen2myradio.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Patrickjb


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
D-Nemacyst schreef:
Patrickjb


:lol:


Splaakgeblek

Anyway hier mijn setje.

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/24367146/file.html[/zippy]
01. The Beholder & Balistic - Hardbass Extreme (Hardbass 2002 Anthem) [Seismic Special]
02. The Rush - The Anthem (Dj Dana Remix) (Black 2002 Anthem) [ID&T]
03. Deepack - The Prophecy (Qlimax 2003 Anthem) [Q-Dance]
04. Zany - Science & Religion (Science Mix) (Qlimax 2005 Anthem) [Q-Dance]
05. The Beholder & Balistic - Nuclear Reaction (Decibel 2005 Anthem) [Seismic Special]
06. The Prophet - Follow The Leader (Qlimax 2002 Anthem) [Q-Dance]
07. Southstylers - Decibel 2006 (Decibel 2006 Anthem) [Fusion Records]
08. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix) (Q-Base 2006 Anthem) [Q-Dance]
09. Showtek - We Live For The Music (X-Qlusive 2008 Anthem) [Dutch Master Works]
10. Zany - Volt (X-Qlusive 2007 Anthem) [Fusion Records]
11. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax 2007 Anthem) [Q-Dance]
12. Brennan Heart & JDX - Get Wasted (Blademasterz Remix) (Defqon 2007 Anthem) [Q-Dance]
13. Noisecontrollers - Bassleader 2008 (Bassleader 2008 Anthem) [Zoo Records]
14. Donkey Rollers - The Last City On Earth (In Qontrol 2008 Anthem) [Q-Dance]
15. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del (In Qontrol 2009 Anthem) [Q-Dance]
16. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hardbass 2009 Anthem) [Seismic Special]
17. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black (Black 2010 Anthem) [TiLLT!]
18. Thera - Live Hard Now (Ground Zero 2011 Anthem) [Theracords]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 04:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vandaag o.a een setje van mij, meer info en tt komen vast nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat later dan normaal, maar dat mag de pret niet drukken. Vanavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Beyond Limits. Uw weekend wordt afgesloten met een zeer diverse show waarin 4 verschillende knalsets ten gehore gebracht zullen worden!

We openen de avond met Dellion. Deze man is sinds kort weer een resident van de wereldwijd bekende radiosite Fear FM. In Beyond Limits zal hij laten horen wat hardstyle te bieden had, heeft en zal hebben.

Hij wordt gevolgd door P-Stylez. Hij staat wellicht bij iedereen bekend om het verassende, uitdagende en vlotte mixwerk, ook deze avond zullen we weer kunnen smullen van dit mixwerk. Het beloofd een mooie opbouwende set te worden, met een rauw en hard einde, met hier en daar wat verassingen. Hou je dus van veel drive en uitdagend mixwerk? Dan moet je zeker luisteren!

Als derde in de show hebben we AniThing. Divers is het toverwoord bij deze man. Vanavond zal hij een mix met voornamelijk drumstep & DnB laten horen.

De show wordt afgesloten door Broken Balance, hier op het forum bekend als D-Nemacyst. Waar hij vorige week eeen hardstyle anthems special presenteerde, zal hij deze week een special met allerlei bekende hardcore anthems van de laatste jaren ten gehore brengen.

De timetable voor vanavond:

19:00 - 20:00: Dellion
20:00 - 21:00: P-Stylez
21:00 - 22:00: AniThing
22:00 - 23:00: Broken Balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was er niet bij gisteravond, was het glad vergeten dat mijn setje ook langs kwam :P

Maar hier is het setje hardcore anthems
hardcore/broken-balance-beyond-limits-radio-best-of-hardcore-anthems-t30044.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was er niet bij gisteravond, was het glad vergeten dat mijn setje ook langs kwam :P

Maar hier is het setje hardcore anthems
hardcore/broken-balance-beyond-limits-radio-best-of-hardcore-anthems-t30044.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komende zondag is het alweer tijd voor de achtste aflevering van Beyond Limits. Wederom staat de DJ's weer vol enthousiasme klaar om jullie te verassen met de beste EDM.

We openen de avond met een 2 uur durende special van Panthera. Bij de meeste mensen zal hij bekend staan als organisator van de Tribute Show en BML Invites. In de special zal hij vele stijlen voorbij laten komen. Ga zitten, of nog beter, spring op en ge uit je dak, en laat je verassen door Panthera!

Hierna is het de beurt aan Chicken. Deze man is als DJ nog niet eerder te bewonderen geweest, wat het wellicht alleen maar interessanter maakt om te luisteren wat deze man te bieden heeft.

De show wordt afgesloten door Steffnov. Deze man is al vaker te horen geweest in de show en heeft daarmee bewezen hoe veelzijdig zijn sets kunnen zijn. 1 ding hebben al zijn sets gemeen: ze zorgen voor een knallend einde van de show! Zorg dus dat je deze set niet mist!

Even kort de timetable:

19:00 - 21:00: Panthera
21:00 - 22:00: Chicken
22:00 - 23:00: Steffnov

Tot zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knallen!!!!!!!!!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was met m'n youtube art bezig voor de set, maar ik dacht; maak meteen een promo flyertje voor zondag!
Alstublieft:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We zijn weer begonnen :)

Vanavond Broken Balance (House), Delirious DJ, PatrickjeB en AniThing (Dubstep) in de mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komende zondag is het tijd voor alweer de tiende aflevering van Beyond Limits. Om dit kleine jubileum te vieren, hebben wij een zeer speciale show in petto voor onze luisteraars.

Zoals de vaste luisteraar al weet, zijn er zeer veel verschillende muziekstromen voorbij gekomen in de show. In deze aflevering laten we alle stijlen terugkeren middels een minimix van een half uur in iedere stijl. Met dank aan alle fanatieke DJ's hebben we niet minder dan 11 minimixes op het programma staan!

Om al deze minimixjes in de show te laten passen, beginnen we deze keer een uurtje eerder, om 18:00 uur. Vanaf dan zal de reis door alle stijlen als volgt verlopen:

Patrickjeb
Als eerste zal de set van Patrickjeb te horen zijn. Deze man heeft in de afgelopen 9 edities laten zien (en horen) dat hij van vele markten thuis is als het gaat om draaien in verschillende stijlen. Deze avond zal hij een mix ten gehore brengen waarin enkel de beste house verwerkt is.

Panthera & Delirious DJ
Het stokje wordt hierna overgenomen door het duo Panthera & Delirious DJ. Dit duo, afkomstig uit het idyllische plaatje De Lier, zijn allebei al solo te horen geweest. Ditmaal zullen ze als duo in een halfuur allerlei stijlen doorkruisen in een freestyle minimix!

Axecellent
Zij worden opgevolgd door Axecellent. Ook deze man is van vele markten thuis, maar in deze show zal hij een minimix met de beste dubstep-nummers ten gehore brengen.

Distinctive
Hierna is het de beurt aan Distinctive. Binnen de hardstyle is hij 50% van het duo D-Verze, maar onder zijn alias Distinctive verkent hij alle hoeken van het Hardtrance genre. Dit resulteert in een knallende mix met een selectie van de klassiekers die het hardtrance genre te bieden heeft.

Zenda
Vervolgens zal de set van Zenda te beluisteren zijn. Als organisator van deze show mocht hij (volgens de organisator) niet in de line-up van deze show ontbreken. Hij zal iedereen mee terug in de tijd nemen met een heerlijke early set.

Dellion
De show zal door midden gedeeld worden door Dellion. Deze Fear.FM resident is een uitgesproken fan van de melodieuze en "vergeten" hardstyle. In zijn set zal menig luisteraar een "trip down memory lane" ervaren. Kortom: luister en (her)ontdek de vergeten nummers die gepresenteerd worden door Dellion!

Pommer
Langzaamaan zal de show steeds harder gaan worden, te beginnen met een knallende "raw hardstyle" set van niemand minder dan Pommer. In een set waar vlammende kicks en krijsende screeches niet geschuwd zullen worden, zal hij u als luisteraar van uw stoel proberen te blazen.

Broken Balance
Als u al het voorgaande geweld overleefd heeft, is het tijd om nog een tandje sneller te gaan. Dit zal gebeuren middels een hardcore-set van Broken Balance. Van deze man zijn al vele setjes online terug te vinden. Een ding hebben deze setjes gemeen: ze hebben een ontzettende drive en schuwen het stevigere werk niet.

Anithing
Hij wordt opgevolgd door AniThing. Ook deze man hebben we eerder mogen verwelkomen in de show. Hij staat voor één ding garant: in het half uurtje dat hem geboden is zal enkel de beste drumstep en DnB voorbij komen!

Steffnov
De show loopt hier al tegen zijn einde, maar niet voordat Steffnov zijn steentje bijgedragen heeft. In een vlammende mix zal uw geluidssysteem er behoorlijk van langs krijgen met het beste uit het genre van de industriële hardcore.

Draidy
De show zal tenslotte worden afgebroken, pardon, afgesloten door Draidy. Deze jongeman heeft al meerdere boekingen achter de rug, in de schaduw van grotere artiesten zoals N-Vitral en Deetox. Hij zal in zijn mix laten horen wat speedcore en terror u als luisteraar kunnen bieden!

Dus nog even kort de timetable:

18:00 - 18:30: Patrickjeb
18:30 - 19:00: Panthera & Delirious DJ
19:00 - 19:30: Axecellent
19:30 - 20:00: Distinctive
20:00 - 20:30: Zenda
20:30 - 21:00: Dellion
21:00 - 21:30: Pommer
21:30 - 22:00: Broken Balance
22:00 - 22:30: AniThing
22:30 - 23:00: Steffnov
23:00 - 23:30: Draidy

Tot zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het wordt weer een leuk partijtje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mijn set is af. Ik heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dit word genieten :loving:
Vorige keer niet kunnen luisteren omdat ik weg was. Deze keer zeker weer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yeah done.. wel geslaagd denk ik.. tussen 19:00 en 19:30 krijgen jullie 31 dubstep tracks te horen ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en daarna 7 hardtrance tracks... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:18 
 

Ook mijn setje af, benieuwd of jullie het wat vinden :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows