hoebedoelje schreef:
Deetox schreef:
Donderdag iedereen luisteren

Deetox schreef:
hoebedoelje schreef:
Waar zijn de nieuwe Deetox' dan?


Grote kans dat je ze donderdag in 2dangerous hoort :-) .. k wil in 1 track nog een kleine aanpassing doen !
En en en en en en en?????

Sowieso 1 van de 2 solo tracks!! De andere doe ik mijn uiterste best voor om op tijd af te krijgen!!
En de 3e track ( geen solo track ) gaat sowieso niet lukken voor deze show! Maar 6 december zit ik weer in een radioshow, dus je zult ze hoe dan ook op korte termijn allemaal horen
