Goeie set van B-Front:D
Edit: Geweldige set
Edit: Geweldige set
This week the guests of our Downunder edtion are????? @DjNitrouz & @Toneshifterz so tune this thursday @ 9Pm @Fearfm 4 @2Dangerousnl
dat had ik nou niet verwacht!TheDizZorder wrote:dan kom ik ook wel ff kijken ...
Hoezo niet? Is toch logisch aangezien hij die shit regelt en zo!RobertV wrote:dat had ik nou niet verwacht!TheDizZorder wrote:dan kom ik ook wel ff kijken ...
Daveytl wrote:Hoezo niet? Is toch logisch aangezien hij die shit regelt en zo!RobertV wrote:dat had ik nou niet verwacht!TheDizZorder wrote:dan kom ik ook wel ff kijken ...
Man man man!
Feed me!
Laat die alstublieft terug komenAlmighty wrote:Truc van Luc!
Precies dit! hahaFestuca wrote:Vet the Frikandellen gang
Deetox wrote:Donderdag iedereen luisteren
En en en en en en en?????Deetox wrote:hoebedoelje wrote:Waar zijn de nieuwe Deetox' dan?Grote kans dat je ze donderdag in 2dangerous hoort :-) .. k wil in 1 track nog een kleine aanpassing doen !
Sowieso 1 van de 2 solo tracks!! De andere doe ik mijn uiterste best voor om op tijd af te krijgen!!hoebedoelje wrote:Deetox wrote:Donderdag iedereen luisterenEn en en en en en en?????Deetox wrote:hoebedoelje wrote:Waar zijn de nieuwe Deetox' dan?Grote kans dat je ze donderdag in 2dangerous hoort :-) .. k wil in 1 track nog een kleine aanpassing doen !
Goed op de hoogteIntervention wrote:die 3e track is dan toch CO2 & Deetox - State Of Mind?